kargaşa

267 13 203
                                    

Kuriyu'nun ağzından

Nighmare ve bloody ile odamızda oturuyoruz ve çok sıkıldım ahh. Lânet olsun! Hemen bir konu bulmaliyim yoksa çıldırıcağım. Benim konu açmama gerek kalmadı çünkü nighmare bir soru sordu "kuriyu masky ile aramda ne geçiyor. Merak ediyorum." Dedi. Kıpkırmızı oldum lanet böyle bir soruyu beklemiyordum. Bloody hemen dalga geçmeye başladı "ooooooooo geldiği gibi sevgili yaptı." Dedi sinirlendim lanet cevapta veremiyorum AMK. O sırada içeri slenderman girdi anasını s*ktiğim yine kapıyı tıklanadı ve yine söylendim "gerizekalı insan bir kapıyı tıklar demi" dedim. Slenderman yine o saçma davranışı yaptı. Ağzına s*çtığım. Neyse şimdi küfür etme sınırına geldim o yüzden küfür etmiyeceğim. Bizi creepypasta yapmak için işaretlerimizi yapıcaktı ama bloody sert bir tavırla bunu reddeddi. Ben çok heyecanlıyım ve hemen işaretimi aldım sırada nightmare vardı ben acı hissetmediğim için bağırmadım işarete bakınca işaretin orda olmadığını gördüm ve slenderman bağırmaya başladı nedense nighmare ile bana işareti çizemedi büyük bir acı hissetti. Bloody zaten kabul etmiyordu. Sonra slenderman bizi gruplara ayırdı benim grubunda masky,nurse ann,ben drowned vardı. Bloody'nin grubunda hoodie,lazari,lulu, vardı. Nighmare'ın grubunda toby, clockwork, red Angel vardı. Artık yola koyulduk biraz tuaf hissediyorum sanki birşey unutmuş gibiyim. Ahh kahretsin ilaçlarım. Olmaz umarım saatinde eve variriz. Biz nereye gidiyoruz masky'i dürüm ve"masky biz nereye gidiyoruz" dedim. Demez olaydım masky tam cevap vericekti araya nurse ann girdi. Gıcık! Masky" biz bizi ara-" nurse ann sözünü kesti " bizi arayan kişileri öldürmeye gidiyoruz" dedi. Sonunda gelmiştik, bütün planın kalbi bizdik. Bize bişey olursa plan çökerdi. Artık başım dönmeye başladı. Olamaz! Nurse ann " sana bir şey söyleyeceğim. Masky'den uzak dur onu ben seviyorum tamam mı?!?!" Bir an çok sinirlendim ve onunla kavga etmeye başladım. Ben drowned ara dayağı yedi plan alt üst oldu. Masky bizi ayırmayı başardı eve gittik. Gittiğimizden kimsenin haberi yoktu. Umarım kötü bir şey olmaz. Eve geri geldik ve ilaçlarını alıp düşünmeye başladım.

Nightmare'ın ağzından

Grupla ilerlemeye başladım. Lanet red angel'ın yanındayım ve benimle konuşmaya çalışıyor. Red Angel "... Yani bence çok güzelsin senin gibisini hayatımda hiç göremedim..." Ay bir susmak bilmedi. Jeff çok heyecanlı kaç haftadır ilk kez adam öldürecek. Onunla konuşmak istemiyorum ve konuşucağım. " Jeff çök heyecanlı mısın?" Jeff bana döndü ve"evet, çok"diye cevap verdi sonunda hazırdık ve saldırı ya geçtik. Olamaz kuriyular neden saldırnadı. Maalesef birkaç kişiyi yaralayıp kaçtık. Umarım bloody moon'a falan birşey olmaz . Eve gelirken kendimde olmadığımı farketmez sadece 3 saniyenin aldı. Bende yolunda gitmeyen birşeyler vardı ahh lanet olsun yolda birden kusmaya başladım. Bu zif gibi bir şeydi ej'in gözünden akan şey gibi alamet olsun. Eve vardık ve kuriyu'nun yanına oturdum. Konuştum " hey! Neden gittiniz?" Dedim hasta olduğunu haplarını alması gerektiğini filan söyledi ve "siz neden geldiniz" dedi bende "unutun sanırım plan size bağlıydı"dedim. Sonra konuyu değiştirdik "eeeee masky'le aran nasıl" dedim o da "iyi aslında yakınlaşıyoruz"diye cevap verdi. Bende konuşmayı uzattım "keşke benimde sevgilim olsa"dedim o da"sus kız nazar değdircen" dedi ay biz çok konuştuk ve yine o istemsiz hareketleri yapmaya başladım ahh bütün odanın içine s*çtım sonra slenderman geldi ve beni sakinleştirdi. Bu hastalığın nedeni bulmanız lazım.diye geçirdim. Sonra hoodie,lazari ve lulu döndü ama yanlarında bloody moon yoktu lulunun yanına gidip "moon nerede" diye sordum o ise"onu yakaladı kuriyu "kim yakaladı" dedi lulu ise "bilmiyorum" diye cevap verdi. Onu bulmak için savaş alanına uçtuk gerçekten biri onu yakalamıştı. Ona yardım edecektim ama gerek kalmadı bloody moon adamı üstünden atmayı başardı. Ve eve geldik hemen soru sordum "o kim" dedim o ise"teğmen Tyler"diye cevap verdi. Kuriyu "teğmen Tyler kim" dedi bloody moon" düşmanım"dedi ahh sonra uyuduk aslında ben uyumadım sonra içeri Jeff girdi bana yaklaştı ve beni öptü ve o gece benim en güzel gecemdi uyuduğumu sanıpta öptü sanırım.

Bloody moon'un ağzından

Artık saldırıya geçtik. Yoksa yerinizi bulacaktı hemen saldırdım herkese ben bağımsız dövüşürken birden gözüm birine kaydı. Bu teğmen Tyler'dı o da beni görmüştü yanıma yaklaştı ve "bittirelim bu işi sweet" dedi bu sweet lafından iyice sinir kalmıştım bende ona isim taktım " tamam my dream" dedi sanırım çok hoşuna gitti "tamam tatlım bittirelim işimi"diyip güldü ahh bu adam seni gıcık ediyor sonunda savaşmaya başladık bir süre sonra nerdeyse mağlup oluyordum ve ve yeniden " tatlım senin işini bittirmenin zamanı geldi sanırım" dedi ben ise" daha değil "dedim demez olaydım beni yere yapıştırdı birde üstüme çıkıp boğazımı tutup "seni yenmenin bu kadar kolay olacağını kim bilebilir ki" dedi o sırada arkaşlarım kuriyu ve nighmare geldi. Yenilmiş gibi görünmek istedim o yüzden elimden geleni yapıp oradan kurtuldum ve eve geri döndük beni hemen sorguya çektiler soruları cevaplayıp yarım ama uyumadım ve o sırada içeri Jeff girdi. Nighmare'ı öptü ve gitti. Bu çok iğrenç. Aşktan, öpücükten, sexten iğreniyorum ah sonra masky girdi ve kuriyu'nun yanına oturdu o da onu öpücükten buna karşı çıktım. Yeni uyanmış gibi ığıltılı bir sesle "masky s*ktir olsun buradan" dedim o da"tamam sen uyu"dedi uyuyamıyorum ki teğmen Tyler'ı düşünmekten beni mağlup ediyordu neredeyse ben... Her neyse bu adam beni gıcık ediyor ve bizim üstümüzde deney yapmak istiyor hepsi bu ama ona zarar vermiyorum lânet olsun ve yemek yemedim yine o.hastanenin morguna gitmem lazım ve yine açmaya başladım teğmen Tyler'ı gördüm. Aşağı indim ve onu takip ettim evine kadar evinde benimle ilgili bir sürü şey vardı ve mırıldanmaya başladı " seni lanet kız seni bulup... (Siz anladınız) " ahh lanet köpek sanırım kaşınıyor kaşımak lazım neyse morga gittim,  yemeğimi yedim, eve geri döndüm ve uzandım ve içimden "lanet teğmen Tyler böyle fantazileri olduğunu kim bilebilir diki azmış olmalı. iyi ki yakalanmamışım vallahi g*t elden gidiyordu" diye geçirdim

proxy olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin