hain

64 6 36
                                    

Kuriyu'nun ağzından

Uyuyamıyorum. Birkaç gün sonra o lanet olası kadını bulamazsak ölüceğiz. Bloody için ise ölümden kaçış yok. Ona üzülüyorum ama dediğim gibi ölümden kaçış yok. Ben bunu düşünüren önümde birinin olduğunu fark ettim "kim var orada?" dedim ve hemen bıçağımı kaptım"sakin ol benim" dedi "beni korkuttun night" dedim o ise"sessiz ol, sana ihtiyacım var"dedi ve ben ise"ne  için?" dedim o ise"slenderman'inin uvruzunu almak için" dedi. Ben nasıl unuttum onun daha uvruzunu almadık"doğru ben kızları kaldırayım bari"dedim bloody night ise"hayır ablam şuan zamanı olmadığına inanıyor" dedi ve ben ise"tamam o zaman nightmare girl'i kaldıralım" dedim ve onaylar şekilde kafasını salladı. Sonra nightmare'ın yatağına yaklaştık ve onu kaldırdık. Aslında kaldırdıkta sayılmaz o zaten uyanıktı. Slenderman'in odasına girdik ve nightmare maskasla tam bir uvruzunu alacaktı ki. Masky herşeyi mahvetti "ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz?!?" dedi ve slenderman gülürtüden uyandı ve aşırı sinirli görünüyordu. Bizi uvruzlarıyla havaya kaldırdı ve bizi ormanın içinde karanlık ve sadece ağaçlarla kaplı bir alana götürdü. Bir şeyler fısıldadı ve bloody night "kes sesini, konuşmayı kes işe yaramaz, eğer susmazsan hepinizi öldürürüm" dedi ve bir an da bedeninden kırmızı bir gölge çıktı. Kırmızı gölge bir anda zalgo'ya dönüştü. Zalgo korkunç bir kahkağa atarken bloody night yerde yatıyordu hemen nightmare ile bloody night'ın yanına koştuk ve nightmare bloody night'ın nabzını kontrol etti. Bu olamaz! O ölmüş! Zalgo'yla slenderman savaşırken ben ise diğerlerini çağırmaya gittim hemen herkesi uyandırmaya çalıştım ve bloody moon'un yatağında olmadığını fark ettim. Tuaf eşyalarıda yok. Hemen herkesle olayın olduğu yere götürüyordum ki siyah bir sissin içine girdik. Resmen kaybolduk ve karşımıza simon ve onun çocuklarla dolu ordusu jeff birden attıldı "bizi bu veletlerle dolu sürünlemi yeniceksin" dedi ve simon "onlar benim askerlerim, hadi çocuklar savaşa" dedi ve çocuklar bir an da devasa yaratıklara dönüştüler bir yolunu bulup aradan sıyırdım ve siyah gölgeyi geçince karşımda yere yığılmış bir slenderman, ölü bir bloody night ve ağlayan bir nightmare girl vardı.

Nightmare girl'in ağzından

Kuriyu diğerlerine haber vermeye gitti ve slenderman ve zalgo ölümüne savaşıyorlardı. Bende katılmak için ayaklanmıştım ki bloody moon önüme atladı ve "kimin tarafında olduğumuzu unutma" dedi ve "ne demek istiyorsun? Kimin tarafındayız?" dedim ve bloody moon"üzgünüm nightmare" dedi ve koluma bir aşı yaptı "bu nedir?" dedim ve bedenimin uyuştuğunu fark ettim. Lanet olsun uyuşturucu! uyuşturucunun etkisiyle yere düştüm ve bloody moon ve zalgonun slenderman'i mahvettiğini izlemek zorunda kaldım. Bloody moon slenderman yere düşünce satırını aldı ve bir uvruzunu kesti sonra ona bir ok fırlatı "bu ne yoksa" dedim ki sözümü tamamlayamadım bloody moon bana döndü ve "beni anlamanı umuyorum" dedi ve zalgo onu ve kendini ışınladı. O jadar sinirlendim ki ağlamaya başladım "lanet olası şeytan sen açtın bu derdi ve düzeltemiyoruz" diye bağırmaya başladım ve Kuriyu geldi ve yanıma koştu "ne oldu burada?" Dedi ve ben ise"bloody moon slenderman'i öldürdü" dedim ve creepypastalar geldi jeff "ne oldu burada? " dedi ve slenderman'in bedeninin toza dönüştüğünü gördük. Bir kaç saat geçti ve konuşma başladı. Bir karar alındı bu citten rahatsiz edici bir karar creepypasta'nın dağılmasıyla ilgili. Oy birliğiyle dağılmasına karar verildi ve herkes evden yavaş yavaş gitmeye başladılar. Sadece ev kalana kadar. Biz ise tek tanıdığımız olan Tyler'ın yayına gittik. Citti anlamda hepsini hatırlamak zorunda olmak sinir bozucu. Tyler bizi evine kabul etti ve ona da olanları anlattık "bu citten kötü oldu değil mi?" dedi ve ben ise"Tyler, Tommy iyi mi?" dedim bana baktı ve "pek sayılmaz,hayır" dedi "bloody'i asla affetmiyeceğim" dedim ve Tyler"beni güldürme dayanamayacağına bahse varım" dedi ben ise "neden ki?" o ise "o sizin için uğraşmıyor mu?" Dedi ve "bu artık hiç önemli değil" dedim o ise"bence öyle ama boş ver"

Bloody moon'un ağzından

Zalgo beni her zaman dinlenmek için geldiğim gölün kenarına ışınlamıştı. Kaybedecek bir dakikam bile yok hemen o lanet olası bilim kadını mıdır nedir? Onu bulmam gerek. Hemen ayağa kalktım ve uçmak için yukarı atladım bu hissi sonsuza kadar yaşıyamam dedim ki uçamadan yere geri düştüm. Bacağımdan zincire vurulmuştum. Şimdi ne yapacağım ben? Yaklaşık bir 3 saat sonra biri bana yaklaştı ve satırıma ulaşmak üzereyken "bu bu bu bu" diye bir ses duydum. Titredim yoksa o geri mi döndü? Kaçacak yerim yok. Sesin sahibi bana yaklaşıyordu gözlerimi açmadım ve omzum da omzumdan daha büyük bir el olduğunu hissettim. Yüzümde bir nefes "gözlerini aç seni küçük kedi" bu sesten nefret ediyorum. Gözlerimi açtım. Onu ve o devasa şapkasını gördüm "içimden bir ses bana ihtiyacın olduğunu söyledi kedicik" dedi ve ben boş gözlerle ona baktım "oğluma sevmen biraz korkunç aslında sonuçta senin gibi küçük bir kedinin onun gibi deli bir çocuğu tuaf" dediği şey beni güldürdü aslında "ayni bana benziyor değil mi?" dedi ve ben ise"bence evet, seni görmeyeli çok oluyor" dedim o ise"en son ölümsüzleri öldüren oku vermiştim sana onu kullandın mı?" kocasını öldürdüğümü söyleyemem her halde "hayır onu kullanmadım" dedim o ise "seni yalancı. Kimi öldürdüğünü biliyorum, korkma ve al şunu" dedi ve bana uvruzunu verdi birde bir saat sonra ortalıktan kayboldu. Ben bu saatti ne yapıcam? Daha önemlisi ben buradan nasıl kurtulacağım.

Kaldı 5 gece

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

proxy olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin