Denek ?

114 7 15
                                    

Kuriyu'nun ağzından

sabah uyandığım ve kör oldum sanırım.Her şey  çok karanlık. hayır, sonra bloody moon "maskem demek onu buldun, teşekkür ederim" dedi ve suratımda ki maskeyi aldı  ve çıkıyordu ki onu durdurdum "nereye bloody" dedim o ise "slenderman beni çağırdı , gitmem gerek" dedi ve çıktı.Nightmare uyandı ve ığıltılı bir sesle "günaydın" dedi bende "günaydın" dedim ve dışarda bağrışmalar duydum nighmare ile bağırtıları dinlemeye başladık. Bu bloody moon'du, lulu'ya bağrıyordu. Konuşmalardan hiçbir şey anlamadık ve odadan dışarı fırladık ve nightmare "hey ne oluyor neden bağrışıyorsunuz?" dedi ve ben "aynen" dedim ve bloody bize sinirli bir biçimde baktı ve luluya dönüp satırını fırlatacaktı ki rouge onu kolundan tuttu. Rouge "değmez" dedi ve bloody "zalgo senin oracıkta işini bitirmeliydi,senin yüzünden bu haldeyim" dedi. Rouge bize baktı ve sonra bloody'e, çekip gittiler. Tabiki biz hemen lulu'yu sorguya çektik. Nightmare "neden sana bunu söyledi?" dedi ve lulu "bu şey.... sizi hiç ilgilendirmez" dedi ve gitti. Sonra masky'nin odasına girdim ama orada değildi ve gerçekten çok önemli bir şey unuttum ,ilacımı almayı, ama hiç bir şey hissetmiyorum son günlerde. Odadan çıktım ve tam kapıyı kapatacakken bir el kapıyı durdurdu bu bir el değildi,slenderman uvruzyla kapıyı tutuyordu beni yanına çağıdı ve konuştu "masky göreve gitti, boşuna aram" hep görevde zaten amk veledi her neyse nightmare'ı dışarda gördüm, dışarıda boş boş ormanı izliyordu. Yanıza gittim ve "ne oldu ,neyin var" dedim o ise "orda onları gördüm" dedi ve yürümeye başladı. Onu ne kadar durdurmaya çalışsamda durmadı. Bizi ormanın içindeki bir ovaya getirdi ve durdu "buradalar" dedi ve kendine geldi, başını sallayıp "benim burada ne işim var"dedi sonra ormanın öteki tarafından "sonunda sizi bulduk" diye bir ses duydum ve onu gördüm. Beyaz kuş kanatlı ,gözlüklü bir kız bize yaklaşıyordu. Sanırım zalgo'nun askerlerinden biriydi sonra arkasından bir grup insan daha geldi bize yaklaştılar ve "ben bloody night"

Nightmare'ın ağzından

Sabah olan olayları kafama fazla takmadım slenderman ve bloody moon'un normal hali sonuçta ama lulu'nun bu aptal tavrına sinir oldum lanet zaten biz geldiğimizden beri bize bir gıcığı var sonuçta. The rouge'nın sorunu ne onu ilk kez gördüm desem yeridir. Her neyse biraz dışarı çıktım ve noodle alıcaktım  en yakın markete gittim ve o teğmen olucak adamın sevimli kardeşini gördüm ve yanına gittim cips alıcaktı ve onun için alabileceğimi söyledim. O sırada arkamda bir ses "gerekmez,ben alıyorum zaten" dedi ve arkamı döndüğumde tyler ve bana öyle bir baktı ki sanki ilgisini çekmiş gibiydim ve elini boynunun arkasına atıp "şey, siz miydiniz? Özür dilerim" dedi ve bu adam beni nereden tanıyor diye içimden geçirdim. Zaten herkes bir tuaf. Sonra kaşlarımı çatım ve "siz kimsiniz, ben seni tanımıyorum" dedim ve ve teğmen gülümsedi ve "sizi Mia'nın yanında gördüm sanırım onun arkadaşısınız oradan tanıyorum sizi" dedi biran güldüm ve "tanıdım seni, seni üniformasız görmek iyiymiş, peki benden ne istiyorsun" dedim o ise "hiç"  dedi ve kardeşinide alıp gitti. Bu gerçekten tuaftı sonra eve gittim ve jeff'le konuşuyorduk. Sonra bloody'i gördüm selam bile vermeden rouge'le bir yere gittiler aldırmadım ve jeff bana döndü ve "aranız mı kötü" dedi ben ise tam "bilmiyorum" diyecektim ki başım dönmeye başladı ve bir an heryer karardı ve kendime geldiğimde bir ova da yanımda kuriyu ve tanımadığım bir kaç kişiyle beraberdim. Aralarından biri "ben bloody night" deyince şaşkınlıktan "ne oluyo" dedim ve kuriyu"sen kimsin" dediğinde aralarından biri "merak etmeyin dosttuz " dedi ve bloody night " ablamın sizin yanınızda olduğunu biliyorum teğmeni öldürecek ve intikamını alıcaktı sma buna hiç gerek kalmadı" dediğinde taşlar yavaş yavaş yerine oturmaya başladı. Yani yani moon ve teğmen bu yüzden düşman ama olay ne? Her neyse bir süre tanıştıktan sonra eve döndük ve slendermanın dönmesini bekledik ama dönmedi garip hemde çok garip

Bloody moon'un ağzından

Sadah uyandığım da maskemi masada bulamadım. Nasıl maskenin orada olduğunu bilmiyorum ama kuriyunun suratındaydı ve slenderman beni yanına çağırmıştı onun yanına gidecektim. Kuriyunun yüzünden maskemi aldım ve odadan çıktım. Hemen önüme o nefret ettiğim lulu çıktı ve "bloody slenderin seni neden çağırdığını biliyor musun" dediği anda " neden" dedim ve arkasından bir fotoraf çıkartı bu çok eski bir fotoraftı teğmenin hafızası silinmeden öncesi falan çok sinirlrndim ve elinden fotorafı aldım. Sonr kavga başaladı işte. Odadan kuriyu ve nightmare çıktı ve sonra rouge geldi. Rouge beni sakinleştirdi ve ormana gittik. Slendermanı  yanına gitmedim çünkü bans neler neler diyeceğini biliyorum. Sonra rouge yanımdan gitti ve ger zaman ki gibi  kendi kendime konuşmaya başladım "keşke hiç düşmsn olmak zorunsa kalmasaydık" diye söylendim itiraf etmesi ne kadar zor olsada ben onu hâla seviyorum. Tam maskemi çıkardım ve tam yolla çıktım ki bsna arkamdan biri sarıldı ve " mia abla görüşmeteli nerelerdeydin" dedi ve arkamı döndüm ve önümde tyler vardı. Bana sırıtıyordu bende ona sırıtım ve tommy yani tylerı  kardeşi "bizimle gelmek istermisin" diyince istemsizce "evet" dedim ve tyler öksürdü . Tommy "ama bir şey olmaz ona güveniyorum" diyince "neden böyle bir şey söykedin ki" dedim ve  tyler "önemli değil zaten güvenilir bir insan olduğuna eminim senden zarar gelmez " diyince " tamam peki" dedim ve yolla koyulduk sonra ısız bir yerde bir  yere girdik deney tülleri falan vardı ve tyler "bir az çıkman gerekiyor" dedi ve çıktım. Sonra maskemi taktım ve su dolu bir yere girdiklerini gördüm. Yanlarına bir bilim insanı geldi. Sarışın yeşil gözlü bir kadındı. Deneyler bittince onları konuşurken duydum ve konuşmalar şu şekildeydi "sonunda babanı  kim olduğunu öğrendik tyler ama buna inanamıyacaksın" dedi kadın ve tyler "sadece söyle" dedi sert bir biçim de "baban slenderman" dedi kadın ve peki annesi kim tyler "peki annem kim" diyince kadın "bilmiyoruz" dedi konuşmanın devamını dinlemedim ve heme  eve döndüm. Önümde kardeşim vardı yaşıyordu.

proxy olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin