son bir hafta

49 6 57
                                    

Kuriyu'nun ağzından

Bloody sonunda herşeyi anlattı. Onun bizim ruhlarımız karşılığında kardeşini geri hayata getirdiğini öğrendiğimde ona çok sağlam bir yumruk attım. Burnundan ve ağzından kan geldi. Güldü ve "bunu hak etmiştim değil mi?" kızdım hemde çok "seni s*rtük bundan fazlasını hak ettin senin yüzünden hastayım. Yıllardır bununla uğraşması ne kadar zor farkıdası  değil mi?"araya nightmare girdi"sakinleş bir yollu var demiştin değil mi?"bloody gülümsedi "hain olmaktan hep nefret ettim ama bir çok kez bunu oynadım. Bana gereken sadece çekirdek aile"nightmare bir kaşını kaldırdı ve "çekirdek aile derken?" Bloody bir elini kafasının arkasına attı ve gülümsemesi korkunç bir şekle büründü "bana gereken slenderman'in, Tyler'ın, Tommy'ın ve anneleri olacak elemanın uvruzları sonra özgürsünüz"birden dolabımın içinden bloody night fırladı ve bloody moon'a bir sağalam yumrukta o attı "burnum bu sefer kesin kırıldı" dedi ve burnundaki kanı elinin tersiyle sildi. Bloody night ağlamaya başladı ve "benim yüzümden ruhlarını şeytana mı sattın? Senden hep nefret edicem abla!"bloody moon çenisini kavaradı "bir hafta içinde bu işi bitirmezsek kalıcı olarak bedeniniz şeytanın olacak"bir an yumruğumu sıktım "bir hafta sonra ne varki?"bloody moon korkmuştu sanki ve göz bebekleri büyüdü "kanlı ay gecesi" nightmare girl bloody moon'u kolundan kavradı ve "neden bu kadar korktun?"dedi bloody night da araya atladı ve "evet söyle neden bu kadar korktun?" Bloody moon'un nutku tutuldu "sonsuz yok oluşumuzun vakti geldi kardeşim. Artık sana bir şeyi şöylemem gerek. Anne ve babamız bizi terk ettmediler onlar bu gecede ruhlarını şeytana sattılar bu yüzden aramızda değiller"bloody night "bu gece bizde mi yok olucaz?" Bloody moon"sen değil"olaylar iyice karmaşık hale gelmişti ve anlamakta güçlük çekiyordum ve önemli bir sorun vardı "peki tedavimizin gerekçesi olan anne nerede bloody"bloody moon "işte gerçek sorun bu"dedi ve nightmare girl "tek umudumuz-" bloody moon "sakın söyleme" nightmare girl"bilim kadını jessy"

Nightmare girl'ün aģzından

Bloody moon bu kadından neden nefret ediyor anlamıyorum ama kurtuluşumuzun tek yollu bu. Zaten bloody moon son bir haftasını bizimle harcaması kötü değilmiş gibi birde jessy'e ihtiyacımız var ,lanet olsun! Kanlı ay gecesini hep birlikte sokaklarda gezerek geçirmemiz gerekirken sonsuz üzüntümüzün başlangıcı olabileceği kimin aklına gelirdiki. Her neyse önce uvruzları toplamalıyız Tyler ve Tommy zaten kolay. Tyler'ın yanına gittik ve durumu anlattık "ben zaten bunu biliyordum ve size ihtiyacım kızlar" bizi içeri aldı ve tommy'in durumunu anlattı. Bu içler acısı. Bedeninin yavaş yavaş çürüdüğünü ve bir tedavisi olmadığı söyledi. Uvruzunu hemen verebileceğini söyledi ama karşılığına hepimizin güçlerini zalgo'ya vermemiz gerektiğini kurtuluşun bu olduğunu söyledi. Hemen kabul ettik doğrusu, tommy bizim yüzümüzden ölmemeli. Tyler ve Tommy'in uvruzunu aldıktan sonra eve döndük. Aklıma gelen bütün soruların cevabını almalıydım. Bloody moon'la yanlız kalıca sormaya başladım "sen bu güçleri zalgoya verince ne olacak?" Dedim bloody ise" Diğer kardeşlerini uyandîracak" bunu söylerken maskesini eline aldı ve maskeyi inceledi "onları uyandırınca ne olacak?" Bana hiç bakmadan "bunu kimse bilmiyor ama umarım size bir şey olmaz" bir kaç soru daha vardı aklımda "night nasıl öldü? Sonuçta o bir mutant" bana yine bakmadan "ölümsüzleri öldüren ok. Onu atan kimdi bilmiyorum" bloody tedirgin görünüyor. Bana baktı ve gözlerinde yaşlar akarken "kardeşime benim yerime bak. Benim görevim bitti" dedi ve ben "ya bulamazsak o kadını" dedim o ise "bulacağımızı hissediyorum" dedi ve ben ise "sence bu iyi mi?" Dedim "bence bu daha iyi" dedi ve biraz gezmek için dışarı çıktık. Slenderman'in hiçbir şeyden haberi yoktu. Ay her zamankinden daha büyük gözüküyordu. Deniz kenarında oturduk. Yanımıza da kuriyu da vardı. Son kez kullanmak istedim gücümü ışık baloncukları göbderdim denize. O kadar hoştu ki herşey insan yine üzülüyor yeteneğine ama herşey yaşamın devamı için. Bizim yüzümüzden bir çocuk ölmemeli. Zaten bu işe atıldığimızda hep birlikte aynı yemini etmiştik "masum insanları öldürmiyeceğime yemin ediyorum"

Bloody moon'un ağzından

En son canımız sıkıldı ve sokaklarda gezmeye başladık. Birden sarı saçlı ince bir çocuğun bizi takip ettiğini fark ettim sanırım kızlarda onu fark etti ve nightmare girl çocuğun üstüne atladı. Kuriyu, onu durdurdu ve  çocuğu yerden kaldırdı. Çocuk kuriyu'nun elini tuttu ve bir yeri gösterdi. Ormanın içinde bir yeri. Bizi zar zorda olsa ikna edip ormanın içine soktu. Orda bir sürü genç ve çocukla dolu bir ova bulduk. İçlerinde biri aşırı tanıdıktı. Dur bir saniye...bu Simon ,bir zalgoid, hemen satırımı fırlattım. Havada yakaladı ve bize bir adım daha yaklaştı "seni görmek çok güzel bloody. Görmeyeli daha bir kurnaz olmuşsun" dedi ve kızlar silahlarını çıkardı. Simon gülümsedi ve "sanırım söylemedin" kızdım citten "kızlar o şuan düşmanımız değil" kuriyu sinirlendi ve "nasıl ya o bir zalgoid""saçma ama şuan bizde zalgo için çalışıyoruz " nightmare girl "haklısın en iyisi birlik olmak" dedi ve simon'a elini uzattı. Simon nightmare girl'ün elini sıkmadı ve "sadece bir şey iletmek için geldim kızlar birlik için değil" kuriyu sinirlendi "ne söyliyeceksen söyle" simon işi iyice dalgaya aldı ve "sinirlenme etin sertleşir. Ben yumuşak etli kızları severim" nightmare girl "ne diyon lan sen?" Simon iyice azıtıp "tamam hemen kıskanma grup yaparız" kuriyu iyice sinirlendi ve tam yumruk attacakken çocuk bir anda kayboldu. Sonuç olarak kuriyu yumruğunun şiddetinden yere kapaklandı. Eve doğru yürümeye başladık ve kuriyu hâlâ sinirliydi "böyle citti bir durumda başımıza gelene bak" dedi ve ben "bende hâlâ anlamış değilim doğrusu" dedim ve nightmare "biz neden onu ölďürmedik ki?" dedi ve kuriyu "bloody yüzünden" ikiside bana döndü "üzgünüm kızlar" bu gece çok tuaf kaldi 6 gece.

proxy olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin