Birine güvenmek zaman alır ama bazen siz o hissi tanıştığınız da hissedersiniz.
Kendinizi bir çıkmazın içinde bulursunuz bir tarafınız ona güvenebilirsin derken diğer tarafınız daha yeni tanıdığın birine güvenemezsin der.
Siz biraz düşününce aslında ilk seçeneğin doğru olabileceğini düşünüyorsunuz ama yinede olmuyor o kişiye güvenemiyorsunuz. Aklınız hep diğer seçeneği düşünüyorAslında bir yandan da ona güvenince kaybeteceğiniz hiçbir şey yok ama siz yine de güvenemiyoruz.
Ben de bunları yaşadım birine nasıl güvenebilirim ya benim güvenimi kırlarda ya beni hayal kırıklığına uğratırsa ben ne yaparım diye çok düşündüm. O yüzden insanlarla arama duvar ördüm ama bu demek değil ki onlarla hiç konuşmadım tam tersine daha çok konuştum ama onlara güvenmedim.
Aslında bu yaptığım pekte doğru değil bazen karşımıza güvenebileceğimiz insanlar çıkıyor ama biz onlara hep bir kuşkuyla yaklaşıyoruz yaptıklarının altında bir şey arıyoruz. Bu yaptıklarımızda onları kaybetmemize yol açabiliyor.Ben sırf insanlara güvenemediğim için gerçekten güvenebileceğim kişileri kaybettim. Size bunlardan bahsediyorum çünkü sizde o kişileri kaybetmeyin.
Bence bazı kişiler ikinci şansı hakkeder tabi bu benim düşüncem sizin düşünceniz daha farklı olabilir.Size tavsiyem kişilere tam güvenmeye bilirsiniz ama hepsini aynı kefeye koymayın çünkü içlerinde iyi olanlarda var.
Kişilere ön yargıyla yaklaşmayın biraz onları tanımak için şans verin. Onları tam tanıdıktan sonra hangi kefeye koyacağınıza karar verin.