O hep gidecekti aslında sen git desende gitme desende. Onun içinde hep vardı sadece bahanesi yoktu ve onu da bulunca arkasına bakmadan gitti.
Peki kim suçlu oldu o mu asla, o asla ama asla suçlu olmaz bütün suçlu sendin ne kadarda komik değil mi? Aslında doğru sen suçlusun onun gitmeye çalıstıgını göremeyecek kadar kör onun seni sen olduğun için değil senin ona sagladıgın imkanlardan dolayı sevdiğini anlamayacak kadar kör olduğun için sen suçlusun o hiç bir zaman senin düsündügün gibi sevmedi o sadece kendini öyle gösterdi. Peki neden yaptı bunu neden seni kullandı ya da neden gitti...
Çünkü artık senden kaçmak istedi, çünkü artık sen onu çok sıkmaya başladın belki de bu bazı şeyleri hissettiğindendir onu kaybedecegini bildiğindendir çünkü onsuz olamayacağını düsünmendendir. Peki ya neden sana böyle hissettirdi neden sen ona öyle hissettiremedin belkide sende hissettirdin ama ona değil bir başkasına...
Belkide bir başkası şu an seni düşünüp üzülüyordur, belki senin hayatından çıkardın biri seni kaybetmekten korktuğu için hata yapmıstır ama sen onu bırakmışsındır ve o şu an belki çok pişmandır peki ya neden kendi yaşadıgın bir acıyı bir başkasına yaşatıp o kişiyi görmüyorsun...
Belki sen de giden kişi için görünmüyorsun. Sen senin için üzüleni görmüyorken ya karşı tarafta görmüyorsa belki sen sevgini gösterdin sanırken aslında ya göstermediysen...
Belki onu suçlayamazsın ama bazı durumlarda iş bu kadar masum olmuyor tam tersine karşı taraf senin sevgini kullanıyorsa...
Senin sevgini gördükçe senden bir şeyler istiyorsa ya senden aslında hiç haz etmiyorsa o zaman napabilirsin sadece oturup üzülebilirsin...
Hayır bu kadar kolay değil o mutlu olurken sen üzülemezsin o seni aklının ucundan bile gecirmezken sen aklının tamamını onunla dolduramazsın...
Peki ya napmalısın hiçbir şey olmamış gibi devam mı etmelisin belki de...