7.Bölüm

125 18 11
                                    

'Kerem Güçlüyle öpüştün işte, daha ne istiyorsun?' Aklımda o ukalaca cümle taklalar atarken aynı zamanda da Kerem'i arkada bırakmış ,şezlonguma çoktan yayılmış Serkan'ın getirdiği kokteyli içiyordum.Kerem Güçlüymüş.Hah! Kendini gerçekten ne sanıyor ki bu çocuk?

-Sorun ne?

-Anlattım ya.

-Tabi ya.Kerem Güçlüyle öpüştün ya daha ne istiyorsun? , diye Kerem'in taklidini yaptı Elif.

-Şu ukalaca cümle sinirlerimi bozyor bir daha söyleme!

-Haklısın.Berk bile ona bin basar.

-O kadar da değil!

-O kadar.En azından bana kaç gündür romantik mesajlar atıyor.

-Bu seni önceden 2 kızla aldattığı gerçeğini değiştirmez Elif, çok safsın.

-Moralimi bozma! diye bana atarını bir güzel yaptıktan sonra önündeki cipsi yemeye koyuldu.

-O cipsten biraz daha yersen ya kusarsın, ya da şunun gibi olursun, dedim ve parmağımla yoldan geçen obez kadını gözterdim.Elif cipsleri kenara itti ve 'Haklısın' gibi bir şeyler mırıldandı.

-Canım sıkıldı hadi kumsaldan bir kaç kişi toplayıp şişe çevirmece oynayalım?

-Hiç tanımadığımız kişilerle? Delirdin mi?

-Tamam, haklısın. Ama 4 kişiyle de zevki çıkmaz ki.

-Hmm, dedi ve sırıttı.Aklından neler geçiyordu yine?

Ayağa kalktı ve can kurtaran sandalyesine doğru ilerlemeye başladı, kokteylimi alelacele bırakıp ona zor yetiştim ve kolundan tuttum.

-Ne yapıyorsun sen? Nereye ?

Bana cevap vermedi, hala o sırıtış yüzündeydi.Kolumdan sıyrılıp Kerem'in yanında bitti.

-Selam Kerem, bizimle şişe çevirmece oynar mısın?

Bu kızı öldüreceğim! Sonra mezarında tepineceğim! Hatta helvasını bile yapmayacağım!

-Elif, gel buraya onun işi vardır zaten dimi.

Sanki beni isnir etmek için örgütlenmişler gibi Kerem de muzipçe sırıttı ve sandalyesinden kalktı.

-Yok işim falan.Eee nerde oynuyoruz?

-Uyuz,diye fısıldadım.

-Ne dedin?

-Yok bişey.

**

İki dakika sonra Serkan ve Canı ikna etmiş, beşimiz birlikte yerde bağdaş kurmuş şişe çevirmece oynuyorduk.Elife bunu çok pis ödetecektim! Kız resme sinirlerimi oynatmak için elinden geleni ardına koymuyor!

-Can, Ceren'e soruyor.

Ve can anında sırıtır..

Ah, bu sırıtışı biliyorum.

Bu sırıtış 'sen yandın hayırlı olsun' sırıtışı..

-Doğruluk mu cesaretlilik mi?

yutkunarak cevap verdim.

-Doğruluk.

İçimden lanetler okurken Can sormuştu bile.

-Buradan bir erkeği öpecek olsan kimi öperdin?

-Ne biçim soru bu? Değiştir.

-Hayır, sen doğruluğu seçtin ve ben de soru sordum cevap ver.

-Of,tamam.

Biliyordum, eğer cevap vermeyeceksem susmayacaklardı.Ben de diretmedim.

Cevabı kendim de bilmiyordum.

Can diyemezdim, en iyi arkadaşımdı, aramız açılabilirdi. Serkan diyemezdim, gaza gelip çıkma teklifi edip arkadaşlığımızı bozabilirdi.Kerem diyemezdim, diyemezdim işte.

-Elif.

Can hariç herkes katıla katıla gülerken o yüzüme sinirle bakıyordu.

-Erkek demiştim.

Uzun bir süre düşündüm ve aniden 'Kerem.' deyiverdim.

Kerem'in yüzünde bir sırıtış oluşurken aynı anda da Serkan'ın yüzü feci asılmıştı ve Kerem'e nefret ve kinle bakıyordu.Can normaldi, her zamanki gibi. Elif ise o kadar şaşkındı ki anlatamam.

-Bundan sonra düşünmeden konuşma, diye fısıldadı kulağıma Elif.

Ne be? Serkan deseydim de olay mı çıksaydı?

-Bu saçma oyunu neden oynuyoruz biz allah aşkına?, dedim ve yerimden kalkıp hızlı adımlarla sahilin bilmediğim köşelerine doğru yürümeye başladım.

-Dur,dedi arkamdan seslenen bir ses.

Arkama döndüm ve onunla göz göze geldim.

Kerem.

Beni o gün ölümden kurtaran egoist Kerem.

Dengesiz, hem romantik hem de odun olabilen egoist Kerem.

Selam canlarım xx Ben Merve, selin ne zamandır yazamıyor.Her neyse umarım bölümü beğenmişsinizdir.Çok istemiyorum 3 vote yeter, yorumları size bırakıyorum.Yorumlarınız bizi mutlu ediyor.İthaf isteyen mesaj panomuza çekinmeden yazabilir ^^ Siz okuyucularımız, bir tanesiniz. Kıymetlinizi azcık kaldırıp da bizi takip ederseniz çok mesut olabilirim :D Çünkü bizi takip etmeyen her okuyucu akşam yattığımızda bizden beddua alıyorlar.Her neyse sizi seviyoruz :D <3 Yb'yi en yakın zamanda yayımlamaya çalışacağız, çünkü meraklandırmak istemeyiz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 25, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Cankurtaran (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin