4.Bölüm

132 17 1
                                    

*İyi okumalar.Ben Merve, Selin'in yerine başliyim dedim, o devam ettirir.

Üstümü giyindikten ve Eda'nın yardımıyla saçımı topuz yapmış sonra Kerem'i beklerken wattpade girmiştim. Aklım wattpadde değil, Kerem'deydi.Acaba klişe bir olay yaşayıp gecenin mahvolmasına tanık mı olacaktım? Bir yerden Kerem'in eski sevgilisi fırlar falan? Saçmalama Ceren..Fırlarsa fırlasın canım.Biz Kerem'le sadece arkadaşız ve tanışmak için beni partiye çağırdı, o kadar..Yani şimdilik.

Ben yatağımda saçım bozulmasın diye oturur pozisyonda bu düşüncelerden arınmaya çalışıp wattpadde hikayemin devamını yazarken birden odamızın kapısı tıklatılınca heyecan yapmıştım.Dağınık saçlarıyla bile sahilde o kadar seksi görünen birini özenle yapılmış halini görecektim.Hızlı adımlarla yürüyüp kapıyı açtığımda Serkan'ın kızgın suratıyla karşılaşmıştım, nutella yemiş olmalı ki dudağının kenarında çikolata vardı, ve pijamalı olmasına rağmen içeri daldı.

-Ne o depresyonda mısın? Ben gülmeye başlayınca alındı.

-Kim ben mi?Yoo.Dalga geçmesene ya!

-Atarlı genç seni, gel otur anlat ne oldu?

-Yok canım bir şey olur mu hiç! Hiç tanımadığın bir herifle partiye gidiyorsun biz arkadaşların da kös kös dönmeni mi bekleyeceğiz.

-Aslında ev--.

-Cevap verme bana!

-Annem gibi konuşmayı keser misin Serkan?

Biz tam tartışmanın ortasındayken kapı çalmıştı.Bu sefer de büyük ihtimalle Serkan'ın kuyruğu Can diye düşünürken kapıyı açtığımda Kerem'i görünce anlık şok geçirdim denebilirdi. 'Çok yakışıklısın lan' dememek için kendimi zor tuttum, evet.Analar neler doğuruyor be.

-Çok güzel olmuşsun gidelim mi?

Serkan'ı tamamen unutarak Kerem'in koluna girmiştim, yüzümün kızardığını hissedebiliyordum.Elif diğer odadan bize seslenmişti.

-İyi eğlenceler gençler.

Gülmüştük.Üşengeç kız, yanımıza gelmeye bile aciz.Kapıyı kapatmış ve kartı çantama koymuştum.

-Beyaz sana yakışıyor yüzmeyi bilmeyen kız.

-Hey! Kramp girmişti.

-Peki nasıl istersen,güldü. Gamzelerin çok mu tatlı bana mı öyle geliyor Kerem?

White clubdan içeri ilk adımımızı atmamızla beraber beyaz obje,masa,koltukları ve beyaz giyimli insanları görmemiz bir oldu.Acaba gerçekten siyah giyineni atıyorlar mı? Her neyse, Keremle boş bir masa bulup oturduk ve içecek alkolsüz kokteyl söyledik.Hadi ama, Kerem iyi biri olabilir ama alkol alamam, sonuçta onu daha tanımıyorum.Benden yararlanmayacağını nerden bileyim?

-Nerede oturuyorsun?

-İstanbul sen?

-Aaa, bende.Yaz bittiğinde de görüşebiliriz prenses.

Bu çocuk hep yanaklarımın kızarmasına sebep oluyordu.

Ona bakmayı kesip kokteylime geri döndüm. Dans pistindeki insanlar asla yapamayacağım kadar iyi dans ediyorlardı, onlara imrenerek bakmaya devam edebilirdim ancak içmem gereken bir kokteyl vardı.

-Pek konuşkan değilsin sanırım?

Ahahahahaha HAYIR.

-Şey, aslında konuşacak konu bulamıyorum.

Ve Bir Ceren GerizekalıMalOdunSalak Olduğunu Nasıl Gösterir dersine hoş geldiniz.

Kerem dans etmeyi önerdiğinde, ona "Ciddi misin?" bakışımı attım. O ise henüz bakışlarımın ne anlama geldiğini öğrenememiş olmalıydı çünkü kolumdan çekerek beni dans pistine sürükledi.

Arka planda Earthquake çalarken, amele amele hareketler yapıp Kerem'e uyum sağlamaya çalışıyordum-ki şu anda maymun gibi göründüğümden eminim.

Sonunda farklı şarkılar başladı ve ben kendi kendime Hey, bu işi kıvırmaya başladın dedim. DJ'in mixlediği Hey Brother başladığında, cidden eğleniyordum. Ancak dans edişim, üzerimde hissettiğim soğuk içecekle durdu.

Hey ho ben Selin!

Ilk yazdığım bölüm bu sgsh evet kötü olmuş olabilir .s

Her neyse burada bıraktım çünkü ben kötüyüm PUHAHAHA

Neyse sizi seviyorum xx

Cankurtaran (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin