˙tanışma˙

2.4K 118 29
                                    

Jimin yine her zaman ki gibi sıcak kahvesini alıp masasına oturmuştu.

Kahveden küçük bir yudum alıp kendini koltuğuna iyice yerleştirmişti.

Telsizinden gelen tanıdık sesle irkilmişti ama taviz vermeden dinlemeye başlamıştı.

"Seul'un ana caddesinde yirmili yaşlarında bir genç insanlara saldırma eylemi gösteriyormuş Bay Park ilk göreviniz için ideal değil mi? Neden gidip bakmıyorsunuz?"

Jimin elini telsize götürüp "tamam efendim" dedikten sonra kahvesinden bir yudum daha alıp masaya bıraktı. Küçük odasından çıkıp diğer polis memurlarına selam verdi.

O iyi bir çocuktu , ve şimdide insanların iyiliği için o çocuğu polis merkezine getirecekti.

Ne kadar zor olabilirdi ki?

Polis arabalarından herhangi birine binip gaza bastı. Kendini çok heyecanlı hissediyordu. Hem ilk görevi olduğu için , hemde kendi yaşlarında olan bir bayan beklediği için...

Ama ne olursa olsun işine odaklanacaktı.

Jimin caddeye girer girmez o genci fark etmişti. Yaşlıları rahatsız ediyor gibiydi. Arabasını boş bir yere park edip gencin yanına doğru gitti.

Bu kesinlikle bir bayan değildi , ama bir bayan kadar güzel duruyordu. Resmen güneşte parlıyordu!

Jimin önce utansada sonra derin bir nefes alıp gencin yanına gitti.

-Hey sen ne yapıyorsun burda?

Önce biraz düşünürmüş gibi yaptı , sonra ise Jiminin giydiklerini süzmüştü. Polis olduğunu anlamak zor olmasa gerek.

"Ahh , demin ki teyze şikayet etmiş olmalı" diye mırıldandı .

-Tanrı aşkına burda kimseyi rahatsız etmiyorum.

Jimin bu gencin ani çıkışlarına  gülümseyip yere bakarak konuştu.

-Sana suçlusun dememiştim , ama demek ki öylesin dostum.

Genç sinirle Jimine bakıyordu , ama Jimin misafirliğe gitmiş çocukların halının desenlerine bakması gibi kaldırımın taşlarına bakıyordu.

Ama birden kafasını kaldırıp gence baktı ve elini uzattı.

-Ben Jimin

Genç somurtarak elini uzattı.

-Taehyung

Jimin gözleri kısılana kadar gülümsedikten sonra güven veren bir ses tonuyla konuştu.

-Benimle polis merkezine kadar gelmen gerekecek.

Taehyung kaçmak için yeltenecekti ki Jimin kolundan tuttu.

-Sadece ifade verip gideceksin , merak etme.

Taehyung birşey demeden polis arabasına binmişti bile. Jimin de şoför koltuğuna binip sürmeye başlamıştı.

𝙨𝙤 𝙝𝙤𝙩' VMin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin