-Uyanmışmışsın sevgilim.
-SEVGİLİM?!
***
Yatakta yatan kıza iğrenerek bakan Jimin kendini geriye iterek ondan uzaklaşmaya çalıştı.
Bir an olsun herşeyi unutmuştu. Taehyung u bile...
Kızın İseul olduğunu anladığında şaşkınlık ve korku karışık bir şekilde ayağa kalktı ve üstünü hızla giyip hiçbirşey demeden evden çıktı.
Dün geceyi hatırlamaya çalışıyordu , ama sadece çok içtiğini hatırlıyordu.
Polis merkezine geldiğinde kimseye görünmeden odasına geçip kapıyı kilitledi ve kapıya yaslanıp yere oturdu.
Ellerini saçlarının arasına götürüp gözlerini kapadı. Hatırlamaya çalışıyordu , ama yapamıyordu.
En fazla ne olmuş olabilirdi ki?
İseul o kadarda düşmüş olabilir miydi? İçkili bir adamı kullanacak kadar?Kapısı tıklatıldığında kafasında ki düşünceler dağılmıştı , ama Taehyung un sesini duyduğunda hızla yerden kalktı ve kilidi açtı.
Ama kapıyı açmak içinden gelmedi. Çünkü kendini suçlu hissediyordu. İseul ile yaşamış olacağı şeyler yüzünden...
Kapı yavaşça açıldığında bir adım geriye gitti.
Taehyung ona bakıyordu , sadece bakıyordu. Jimin bakışlarını yere çevirip hareketsizliğini bozmadı.
Ama Taehyung çenesinden kaldırıp kendisine bakmasını sağladıktan sonra derin bir nefes aldı. Çünkü söyleyecekleri şeyler tamamen yüreğinden geçenlerdi.
-Ben , ben özür dilerim Jimin. Seni yani bir erkeği sevemeyeceğimi düşünmüştüm. Sonuçta ikimizde erkeğiz . Ama ... Ama nasıl oldu bilmiyorum ama...
Elini Jimin in elinin üstüne koyup sıktıktan sonra gülümsedi.
-Seni seviyorum Jimin.
*
Jimin in o gün kü işleri bittikten sonra evine dönmek için herzaman ki sokağa girdiğinde mutluluktan İseul u bile unuttuğunu anladı.
İseul ile birşeyler yaşamış olabilirdi , ve şuan bir sevgilisi vardı. Hatta Ha iki sevgilisi vardı. Tabi İseul u saymazsak 1.
Taehyung ona en içten duygularını açıkladığı zaman Jimin aralarında ki buzların eriğini anlamıştı. Yani sevgili sayılılardı değil mi?
Taehyung utanç , ve garipseme duygularını yenmişti. Artık Jimin ile aralarında ki şeyin varlığına inanmaya başlamıştı.
Jimin bunu hissetmişti...
Ama şimdi ise burda o lanet evinin önünde içeride İseul un olup olmadığını saptamaya çalışıyordu.
Ama sonuçta orası kendi eviydi, istediğini çağırır istediğini kovardı.
İseul dan cidden sıkılmıştı artık.
Apartmanın merdivenlerini hızla çıkıp kapıyı anahtarla açtıktan sonra kapatıp içeriye göz gezdirdi.
Jimin , tam rahat bir nefes veririken İseul un koltuktan sarkan kolunu gördü.
-Aa demek geldin , sabah birden gidince korktu-
-KES sesini. Dün gece ne oldu?!
İseul ne diyeceğini bilemiyordu. Sadece Jimin in yüzüne bakıyordu. Ama Jimin bilmiyordu ki bu bakışların ardında kaç tane tilki dönüyordu...
-Jimin , biz...
-BİZ NE?!
-Birlikte olduk.
Jimin bunu yaptığına inanamıyordu. Nasıl Taehyung a ihanet ederdi?
Hele bu gün kü özüründen sonra...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙨𝙤 𝙝𝙤𝙩' VMin
Fanfiction━ 𝐭𝐚𝐦𝐚𝐦𝐥𝐚𝐧𝐝ı ━ Genç ona ilk gün ki gibi değilde , sanki hiç bırakmayacakmış gibi bakıyordu. Jimin ise heyecan , ve utançtan ne yapacağını bilmiyordu. Ancak dudaklarını ıslatıp gencin dudaklarına odaklanabilmişti. Gençte kendini daha fazla t...