˙öpücük˙

658 68 16
                                    

-Tabi ki hasta olduğu için yemek yapmaktan başka birşey yapmayacaksın . Erkeklerin kalbi midesinden geçer kızım.

*

İseul hızla üstüne birşeyler geçirip Jimin in evine doğru koştu. Kendini acayip derecede mutlu hissediyordu.

Kapının önün gelince itip açtı , ve teker teker merdivenleri tırmanmaya başlamıştı.

Kendini dağa tırmanan insanlar gibi hissetmişti.

Babasının dediğine göre Jimin in evi tam karşısındaydı.

Elini kapının ziline doğru uzatmıştı. Heyecandan eli titriyordu. Zile basıp kapının açılmasını bekledi.

Ayak sesleri kulagına gelince daha da çok heyecanlanmıştı İseul.

Kapı açılınca ne yapacağını bilememişti. Saçı başı dağınık , gözleri şişmiş bur Jimin beklemiyordu.

İseul tam gelme nedenini söyleyecekti ki Jimin in düğmelerinin açık olduğunu gördü.

-Rahatsız e-etmiyorum umarım?

Kekeleyerek konuşması Jimin i güldürmüştü.

-Merak etme evde başkası yok güzelim.

İseul güzelim demesine mutlu olmuştu , rahatlayıp eve adımını attığında her yerin dağınık olduğunu gördü.

Kesinlikle Jimin in yardıma ihtiyacı vardı.

-Buraya neden geldin ?

İseul elini Jimin in dudaklarına getirip susmasını sağladı.

Jimin i koltuğa otutturup etrafı düzenelemeye başladı. Jimin şaşkın şaşkın İseul a bakıyordu.

İseul açıklama ihtiyacı duymuştu.

-Şey , babam belki yardımım dokunur diye buraya gelmemi istedi...

Etrafı süzerek konuşmasına devam etti.

-Ve cidden yardımım gerekiyormuş. Söylesene ne oldu burda?

Jimin dün gece yaşananları düşündü. Kendine hâkim olamayıp evi darmaduman etmişti.

Taehyung yüzünden kendini bu kadar hırpalamasının nedenini bilmiyordu.

İseul ondan bir cevap bekliyordu , ama yalan söyleyecek hali yoktu.

-İseul , bi önemi yok.

İseul tepki vermeden işine devam etti. Koltukların bile yeri değişmiş gibi duruyordu.

"Tazmanya canavarı mood on yapmış demek ki" diye mırıldandı İseul.

Uzun bi sürenin sonunda yere dökülenler hariç hiçbirşey kalmamıştı.

İseul eğilip yavaş yavaş kalemleri , kağıtları toplarken elinde bi acı hissetti.

Acı yavaş yavaş eline yayılırken ne olduğunu anlamıştı. Eli kesilmişti.

-Bir insan koca vazoyu neden yere atar ki ?-ahh

İseul kanı görünce başı dönmeye başlamıştı , çünkü kan görmeye dayanamıyordu.

-J-ji-jimin

Jimin kafasını kaldırıp İseul a baktı.

-Ne oldu?

-Şey , bi-birazcık e-elim ke-kesildi de birazcık yardım ede-

İseul lafını tamamlayamadan Jimin çoktan yanına gelmişti.

İseul un minik elini avucunun içine alıp yaraya baktı. Tabi o sırada İseul heyecandan ne yapacağını bilemiyordu.

Elleri titremeye başlamıştı , Jimin bunu fark edince İseul un elini nazikçe bırakıp odasına girdi.

Krem ve yarayı sarmak için bez getirmişti.

İseul un elini kavrayıp kremi yavaşça sürdü. İseul acıdığı zaman belli etmemeye çalışıyordu , ama yapamıyordu.

Jimin ,İseul un gözlerinin içine bakarak güven verici bir şekilde gülümsedi.

Nihayet Jimin ,İseul un elini sardıktan sonra İseul un gözlerinin içine baktı.

İseul da aynısı yapıp hafif hafif Jimin e yaklaşmaya başladı.

İseul kendini filmlerde gibi hissediyordu.

İyice olayın heyecanına girdiğinde gözlerini kapattı. Jimin de istemsiz olarak aynısını yapmıştı.

Dudakları birleşince İseul zaten kapalı olan gözlerini dahada kısmaya çalıştı.

Jimin in eli , İseul un beline gitmişti nedense , Jimin ise ne yaptığını bilemiyordu.

Bir anda olmuştu bunlar.

İseul u itip gözlerini açıp kapadı. Kendini suçlu hissediyordu. Neden bilmiyordu ...

İseul şaşkın gözlerle Jimin e bakarken , Jimin gözlerini kaçırıp İseul dan uzaklaştı.

Jimin , İseul ile daha fazla bu ortamda kalmak istemiyordu. Cesaretini topladıktan sonra nazikçe evden çıkaracaktı.

Çünkü yanlız kalıp düşünmesi gerekiyordu.

Jimin ne hissettiğini bilmiyordu. İseul u öptüğünde sanki , sanki birşeyler olmuştu.

Bilmiyordu.

İseul , Jimin in ona git demesine gerek kalmadan evd çıkmıştı. Kapıyı sesli bir şekilde kapatıp derin bir nefes aldı.

Ağlamak istemiyordu .

O anda karşısında bekleyen yaşlı kadını gördü.

-Yavrum , sen küçük Jimin imin Sevgilisi misin?

Kadının heyecanlı heyacanlı anlatması İseul un garibine gitmişti .

-Hayır teyzecim , sadece a-arkadaşım...

𝙨𝙤 𝙝𝙤𝙩' VMin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin