{6}

78 5 3
                                    

#TUNA KİREMİTÇİ- BİRDEN GELDİN AKLIMA

6.BÖLÜM...

Baran: selam canım

Baran: hey bak bir

05**: şaşırmayacağım

05**: çünkü şaşırmayacağım

05**: efendim?

Baran: şimdi sen beni seviyorsun ya

Baran: ama ben senin kim olduğunu bilmiyorum

Baran: acaba diyorum

Baran: artık bana kendini göstersen mi?

05**: hayır

05**: sana kim olduğumu

05**: göstermeyeceğim

05**: yalvarsan bile olmaz

05**: çünkü beni görünce benden nefret edeceksin

Baran: niye ki? Yani ben senden neden nefret edeyim?

05**: bir nedeni var ve sen onu ben hazır olduğumda ve sana kendimi gösterdiğimde anlayacaksın

Baran: peki o zaman görüşürüz

görüldü

Ona cevap vermeden çıktım. Bana yazmıştı evet ama gerçekten şaşırmamıştım. Çünkü eninde sonunda beni merak edeceğini ve bana yazacağını biliyordum. Dedim ya onu herkesten daha iyi tanıyordum.

Öğlen arası geçmiş, son dersin son dakikalarıydı. Hocanın söylediği şeyleri not alıp, akıllı tahtadan gösterdiği problemleri defterime not alıyordum.

Çıkış zili çaldığında herkes koşturarak sınıftan çıkarken ben ise anlamadığım bir problemi hocaya soruyordum. Dikkatli bir şekilde dinlerken yanımda bir siluet belirdi. Bakamadım, kokusundan tanımıştım. Takmadım ve hocayı dinlemeye devam ettim. Hoca anlatmayı bitirdikten sonra hızla sınıftan çıktı ve ben onunla baş başa kaldım. Ona bakmadan montumu askılıktan aldım ve giyindim. Çantamı toplarken bana bakıyordu, her hareketimi izliyordu ve bu oldukça tuhaftı. Sonunda dayanamadım ve ona döndüm.

"Ne oldu? Niye bakıyorsun? Bir şey mi söyleyeceksin?"

Alaycı bir sırıtış ekledi yüzüne. O gülüştü bu. Çocukken bana gösterdiği son gülüş.

"Bakmak yasak mı ki?"

Bir şey diyemedim. Bakışlarımı kaçırdım ve çantamın askılarını sıkarak yanından geçmek istedim lakin beni kolumdan tutup kendisine çevirdi.

"Benden kaçmana gerek yok bebeğim."

Sesim titredi, kalbim rayından çıktı sanki.

"Senden kaçmıyorum. Müsaade edersen servisime gideceğim."

"Servis seni bekleyebilir. Merak etme fazla uzun sürmez konuşmamız. Ben sadece senden tek bir şey istiyorum."

Yüzüme yaklaştı ve nane kokan nefesini suratıma üfledi.

"Beni ebediyata çalıştır."

🌙🌙

Selam. Son çok saçmaydı ve gereksiz yakınlaşma smdnka. Neyse Baran piçinin da karakteri böyle piç Baran akjsks neyse her zaman ki gibi şarkı sözü bırakıyorum ve gidiyorum bb.

✴✴

Birden gekdin aklıma yakıverdin ışıkları
Hayret ettim kalbime bazen mutluluktan.

Tuna Kiremitçi- Birden Geldin Aklıma

İnstagram: yelda.oztuurk
İnstagram: siyahnhikayeleri

yenilgi •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin