#Billie Eilish- when the party's over
Özel Bölüm {10}...
Haftasonu olmuştu ve ben artık bu dört duvar arasında durmak istemiyordum. Dışarı çıkıp hava almak benim için en iyisi olacaktı belki de.
Müdürden izin alıp dışarı çıktım. Sahile gidip, biraz kafa dinlemek istiyordum sahi, timörlü bir beyinle nasıl kafa dinleyecektim onu da bilmiyordum.Taksi ile sahile geldiğimde denizin hemen birkaç metre ilerisinde bir bank bulup kuruldum. Denize dalmıştı gözlerim fakat omuzumda bir el hissetmem ile irkildim. Dönüp arkaya baktığımda Baran'ın o müthiş suratıyla karşılaştım. Anlamlandıramadığım bir bakış vardı gözlerinde. Yutkundum. Zordu, kalbim deli gibi atmaya başlamıştı bile.
"Oturabilir miyim?"
Başımı 'olur' anlamında salladım ve sağa kaydım. O da sol tarafa oturup bana baktı ben ise denize. Eğer ona bakarsam yenilirdim. Lakin bu benim ilk yenilgim değildi.
"Bana bakmamak için zor duruyorsun."
Sırıttığını hissettim lakin bu öyle bir sırıtış değildi. Neşeden uzak ve buz gibi.
"Benimle konuşmuyorsun neden?"
Bu bir soru değildi, bende cevaplamadım.
"Senin kim olduğunu biliyorum. En başından beri biliyordum zaten. Seninle yine oynadım."
Söylediği her kelime kalbime bir cam parçası misali batıyor, battığı yeri kanatmakla kalmıyor, yakıyordu.
"O gün sana bağırdım çünkü içmiştim.
Şarkıyı neden söyledim bilmiyorum. Normalde içmezdim ama vicdan işte.
Rahatlığımı batırıyordu. O sözlerin hepsi içtiğim içindi."Gözlerim dolmuştu.
"Seni buldum Aymira."
İçimde bir şey koptu sanki, kopan yer yandı. Yandı ve daha çok acıdı. Bedenimin yerlerde sürüklendiğini hissettim, kanımın şarıl şarıl aktığını ve kalbimin durduğunu hissettim. Ölüm yaklaşıyordu ve ben bunu hissediyordum. Uzaklarda bir yerde Azrail'den izler görüyordum.
"Konuşsana Aymira. Hadisene."
Yutkundum. Denize hala bakarken konuşmaya başladım.
"Ben... Yani sen mahalleye ilk geldiğin gün annenin arkasında utanarak gelmiştin. Daha sonra annenin seni zorlaması üzerine bizimle tanıştın ama en son benimle."
Bir damla düştü ve vücudum alev aldı o an.
"Çok eğlendik seninle, çok iyi arkadaş olduk ama ben olamadım. Sen benim oradaki en iyi arkadaşım olmuştun ama ben senin değil. Ben senin için hiçbir şey ifade etmedim."
Ağlamaya başladım. Bana baktı. Uzun uzun. Ama ben hala ona bakmamakta ısrarcıydım.
"Annen evlendi ve sen o toz pembe dünyaya kendini çok çabuk kaptırmıştın. Hepimizle vedalaştın ama sıra bana geldiğinde beni öldürdün."
Hıçkırık dudaklarımdan firar ederken susmaya çalıştım.
"Sen gittin ya arkanda bir oyuncak değil, bir kız çocuğu değil, resmen bir enkaz bıraktın. Yıkık bir şehir, ölü bir bedeni yakıp bıraktın. Ben önce sen bitirdin Baran. Sonra annem gitti benden. On dört yaşımda beyin timörüm varmış onu öğrendim. Ben parçalandım. Hepsi sayende var ya."
Kaşlarını çatarak bana baktı ve bende ona hızla döndüm.
"Sen var ya sen dünyanın en kalpsiz adamısın. Küçücük bir çocuğun duyguları ile oynayacak kadar acizsin işte. Sen busun lan, sen işte bu kadarcıksın. Daha adam olamamışsın ama lanet olsun ki ben hala sana aşığım."
Bana şok olmuş gözler ile baktığında hızla banktan kalktım ve koşmaya başladım. Arkamdan adımı haykırsa da ben her saniye adımdan nefret ediyordum.
Koştum, koştum, koştum. Bedenim beni nereye sürüklediyse oraya koştum. Yetimhanenin önüne geldiğimi fark edince hızlı adımlarla binaya giriş yaptım ve odamın olduğu kata çıktım.
Kapıyı açıp girdikten sonra kapıyı kilitleyip kendimi yatağa attım.
Ölmek istiyordum, en basitinden artık gebermek istiyordum. Ve evet, artık bunu yapmamam için hiçbir sebebim yoktu.🌙🌙
Selam. İntihar falan yok Aymira günah kızım. Neyse kız karakterimizin adını da öğrenmiş olduk. Eh ne diyelim başka sksnks neyse şarkı sözü bırakıp ben kaçıyorum bb.
✴✴
Don't you know I'm no good for you?
I've learned to lose you, can't afford to
Tore my shirt to stop you bleedin'
But nothin' ever stops you leavin'Billie Eilish- when the party's over
İnstagram: yelda.oztuurk
İnstagram: siyahnhikayeleri
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yenilgi •texting•
Cerita Pendek#tamamlandı# 05**: sana seni seviyorum diyemeyecek kadar aciz hissediyorum kendimi 05**: ben sana deliler gibi aşığım diyemeyecek kadar hasta 05**: her zerrene aşık her bir zerrem diyemeyecek kadar ölmüş... 05**: diyeceksin bunu klavye köşelerinden...