Másnap délután a többiekkel együtt már fél három környékén ott voltunk a grundon. Már mikor beléptünk, megláttuk a kerítésre tűzött hatalmas kiáltványt.
KIÁLTVÁNY!!!
MOST MINDENKINEK TALPON KELL LENNI!
BIRODALMUNKAT NAGY VESZÉLY FENYEGETI,
ÉS HA NEM LESZÜNK BÁTRAK, AZ EGÉSZ TERÜLETET ELVESZIK TŐLÜNK!
VESZÉLYBEN A GRUND!
A VÖRÖSINGESEK MEG AKARNAK BENNÜNKET TÁMADNI!
DE MI OTT LESZÜNK, ÉS HA KELL, ÉLETÜNKKEL IS MEGVÉDJÜK A BIRODALMUNKAT!
MINDENKI TELJESÍTSE A KÖTELESSÉGÉT!AZ ELNÖK
Ma egyikük sem akart métázni. Helyette a közelgő háborúról beszlégettek, és szinte már kívülről fújták az üzenetet, annyiszor elolvastak.
Kolnayék megint vitázni kezdtek a farakásoknál, de most jobban lefoglalt a megfázásom, minthogy velük foglalkozzak.
Mikor meghallottuk, hogy "Hahó, hó!", megkönnyebbültem, ugyanis végre megérkezett Boka és Nemecsek. Az utóbbi egész nap, egy hatalmas sálat viselt, ugyanis mégjobban megfázott a tegnapi esemény után.
Mindenki idasietett az elnökhöz, aki rögtön belevágott a mondandójába:
– Látom, olvastátok a kiírást. Kémeink tegnap az ellenfél terülén jártak, és megtudták, a vörösingesek holnapra tervezik a támadást.
Itt nagy moraj futott végig a társaságon. Senki nem számított arra, hogy ilyen hamar bekövetkezik a háború.
– Igen, holnap. Így mától fellép az ostromállapot. A küzdelem heves lesz, hiszen a vörösingesek sokan vannak és erősek. Ezért nem akarok senkit belekényszeríteni ebbe. Aki nem akar részt venni, jelentkezzen!
Mindenki csak Bokát nézte, jelezve, hogy igenis itt leszünk mindannyian.
– Rendben. Akkor fogadjátok meg, hogy holnap mindannyian itt lesztek kettőre. Aki pedig nem jön, az becsületlen szószegő, és többet be ne tegye a lábát a grundra. Világos?!
– Igen – mondtuk kórusban.
Ekkor előlépett Leszik.
– Elnök úr, mindenki itt van, csak Geréb nincs. Mi van vele?
– Erről majd később beszélünk – felelte Boka. – Mielőtt kiadnám a parancsokat, meg kell kérdeznem. Van olyan köztetek, aki haragszik a másikra? Mert ha igen, akkor annak most vessetek véget
Erre nagy lett a csönd.
– Nos? Nincs köztetek ilyen?
YOU ARE READING
A Pál utcai Lány [BEFEJEZETT]
FanfictionXXI. SZÁZADI VERZIÓ Kovács Anna a családjával Győrből költözik Budapestre, Józsefvárosba. Az osztályában sok fiú van, de nagyon jóban lesz velük, és segít nekik megvédeni a grundot. Iker húgával, Zsuzsival alapból se felhőtlen a kapcsolata, de mi le...