<<part 6>>

7.7K 252 27
                                    


*נקודת מבט קים*

"ביי אני יוצאת לעבודה" מלמלתי בחיוך נתתי לאדיר נשיקה קצרה על השפתיים.
הוא הנהן בחיוך וחזר להתעסק במחשב.

נכנסתי למסעדה בחיוך מאחלת מספר אנשים ב׳בוקר טוב׳ וביניהם הבוס שלי
לבשתי את הסינר השחור לקחתי פנקס ועט והלכתי לאחד השולחנות שלי.

"שלום מה תירצו להזמין?" שאלתי את חבורת הנערים, לפי לבושם ועצם העובדה שיש להם כסף לאכול פה אני מניחה שהם באו ממשפחה עמידה.

"אני ארצה להזמין את הסטייק" אמר אחד מהם בהתנשאות, חייכתי חיוך מזויף והקשבתי להזמנתם של שאר הנערים.

נשענתי על הדלפק ונאנחתי "למה אנשים לא יכולים להיות גם עשירים וגם נחמדים ולא מתנשאים?" שאלתי את שי "לא כולם כאלה. אולי מגיעים לפה חבורות נערים שמנסים להשוויץ בכסף של ההורים שלהם, אבל זה לא אומר שכולם ככה..." מילמל ולקח את המגשים המוכנים והתקדם לשולחנות שלו.

הבוס שלי רץ לכניסה ממהר לפגוש את פניהם של האורחים "בוקר טוב אדוני. איזו הפתעה לא חשבתי שתבוא לכאן היום" מילמל במהירות
הרמתי את ראשי פוגשת את פניהם של שני האנשים שהכי לא ציפיתי לראות ביחד.

אחרי שהבוס ליווה אותם לאחד השולחנות הוא רץ אלינו במהירות "טוב. אממממ שירי תגשי לשולחן שלהם" אצר במהירות והצביע לשולחן של גבריאל ואדיר.

היא הנהנה באיטיות והתקדמה אליהם בהליכה, אני חושבת שהיא אמורה להיות הליכה "סקסית".

לקחתי שלושה תפריטים והתקדמתי לשולחן מספר 8 שם ישבו זוג אנשים צעירים, "בוקר טוב, אני אהיה המלצרית שלכם להיום, הנה התפריטים." אמרתי בחיוך ודאגתי להיסתכל בעיקר על הבת במקום הבן "תודה רבה" אמרו בחיוך והתחילו לעיין בתפריט.

נעמדתי מול שולחן שבע מחכה לשמוע את הזמנתם. "קימברלי תגשי אליי רגע" קרא הבוס הנהנתי ובאתי אליו.
"כן?" אני רוצה שאת תמלצרי את השולחן שלהם" ספק אמר ספק פקד
"בוס אני מעדיפה שלא, אני גם לא כל כך מרגישה טוב ובמילא תכננתי ללכת לבית" מילמלתי
"זאת לא הבקשה שלי זה הבקשה שלו" קולו היה מלא פחד.
"הוא יסתפק בשירי" מילמלתי "אני הולכת לבית..." הוספתי הוא הנהן "תרגישי טוב ותשמרי על עצמך" אמר בחיוך

לבשתי את בגדי הספורט ונעלתי נעלי ספורט של נייק. שתיתי את שאריות הנס קפה, עשיתי מעט מתיחות ויצאתי מהבית.
המזג אוויר בחוץ היה קריר ונעים, מזג אוויר מושלם לריצה.

הרוח הקרה התנגשה בפניי רגליי ממשיכות לרוץ במהירות היקפתי שנית את הפארק הגדול והתחלתי את הסיבוב השלישי.

תמיד אהבתי לרוץ זה עזר לי להשתחרר, להוציא עצבים תמיד בזמן הריצה אני חושבת על מה שעובר עליי ועל הקשיים שיש או היו לי.

נעצרתי מול הספסל אחרי הסיבוב השלישי ועשיתי מתיחות כדי שלא יתפסו לי הרגליים.

הסדרתי את נשמתי, שתיתי שלוק מבקבוק המים והלכתי במהירות לביתי.

אדיר ישב על הספה שרגליו מונחות על השולחן והטלוויזיה משדרת את משחק הכדורגל.

"היי" מילמלתי "ראיתי אותך היום במסעדה שאני עובדת בה..." הוספתי והוא הפנה את מבטו אליי במהירות "כן, אני הייתי צריך לבדוק ולסדר כמה דברים..." מילמל הנהנתי באיטיות "אוקיי אני הולכת להתקלח" נשקתי ללחייו "טוב מאמי, אני עוד מעט יוצא" הנההתי ועשיתי את דרכי לחדר המקלחת.

זמזמתי מספר שירים שהתנגנו בראשי ועטפתי את גופי במגבת הלבנה.

"יוצאים היום למועדון!" גאיה שלחה לי הודעה
"טוב..." כתבתי לה בחזרה ונעמדתי מול הארון כדי לבחור בגדים.

~~~~~~~~~

השירים במועדון התנגנו בחוזקה שתיתי את שוט הטקילה הראשון מאז שנכנסתי למועדון והתערבבתי בין כל האנשים המזיעים מתחילה לרקוד לבפי קצב המוזיקה.

התקדמתי שוב אל הבר קוראת לברמן ומנסה לאתר עם עיניי את גאיה שנעלמה בין כל האנשים.

המוזיקה נכבתה וקול ירייה נשמע ומיד אחריו רעש הצעקות של האנשים, הבחור שישב לידי קם על רגליו ומיהר לתפוס בגרוני מצמיד לי אקדח לרקה...

הכל שייך לוWhere stories live. Discover now