<<part 9>>

5.9K 166 22
                                    

ממליצה לקרוא את הפרקים הקודמים בשביל להיזכר

**נקודת מבט כללית**

אדיר וגבריאל נשענו על מעקה הזכוכית מביטים בשני המתאגרפים חובטים זה בזה ללא רחמים, ״אחי הכל יהיה בסדר בסוף... תתן לה מעט להירגע ותדבר איתה, תסביר לה הכל״ גבריאל הניח את כף ידו על כתפו הימנית של אדיר.

״אני מקווה״ קולו של אדיר נשמע מלא תקווה ״טוב אחי אני נראה לי אעלה סיבוב הבא״ הוסיף אדיר והצביע עם ראשו על הזירה, גבריאל הנהן בראשו הוא ידע שזה הדרך שלו להוציא עצבים.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

קים וגאיה נשכבו על הספה שקופסת גלידת וניל עוגיות נמצאת בידיהן צופות בסדרה האהובה עליהן ״אנטומיה של גריי״.
״אני חושבת שאני אתן לו קצת ספייס...״ מילמלה קים, ״תתני לו להירגע קצת, את לא יודעת למה הוא התנהג ככה״ ענתה לה גאיה וכך הן בילו את שארית הערב...

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

אגרופו של אדיר פגע בצידי פניו של המתחרה אותו כינו ״הרוזן״.
אדיר התחמק במהירות מאגרופו של ״הרוזן״ ומיהר להחטיף אגרוף לצלעותיו גורם לו להיאנח בכאב.
סוף הסיבוב השליש הגיע ״הרוזן״ שכב על הרצפה מדמם בזמן שאדיר נעמד לצידו של השופט מחכה שירים את ידו.

״אחי אתה קרעת אותו״ אמר גבריאל בחיוך והביט האדיר מנגב את הדם משפתיו.

אדיר נכנס לבית מקווה לראות את קים, אך הדבר היחיד שראה זה את הבלגן שגרם, אנחה קולנית יצאה מפיו כי ידע שיצטרך לנקות.
הוא הניח את מפתחות האוטו והטלפון על השולחן והחל לנקות את הבית המבולגן.

אדיר נפל על הספה בעייפות בוהה בבית מרוצה, אחרי שעתיים בהן ניקה את הבית סוף סוף יכל לשבת ולנוח.

בטלוויזיה שודר תוכנית אקשן בקולי קולות אך זה לא הפריע לאדיר, הוא ישב על הספה בנוחות לוגם מבקבוק הבירה ובוהה בטלוויזיה
׳אם לא הייתי מתפרץ עלייה ככה ככל הנראה היינו ישנים מחובקים עכשיו.״ גיחך אדיר,
עוצם את עיניו באיטיות ונופל לשינה עמוקה.

״פאק הצוואר״ שפשף אדיר את צווארו התפוס, ״ידעתי שלא הייתי צריך להירדם על הספה״ הוסיף הוא תפס את שלט הטלוויזיה ומכבה אותה.
את בקבוק הבירה שעמד על השולחן זרק לפח ועלה להתקלח במים קרים במטרה להתעורר.

מצטערת כל כך על שנעלמתי
ועל הפרק הקצר
אני יודעת שלא העלתי הרבה מאוד זמן פרק
ואני סוף סוף מעלה אחד אבל מאוד קצר.
פרק הבא אני אשתדל לכתוב אותו יותר ארוך.❤️

הכל שייך לוWhere stories live. Discover now