Özüm 'den;
Gözlerimi açtığımda kendimi çok bitkin hissediyordum. Yanımdaki hemşire görünümlü kadına neler olduğunu sordum. "Hanımefendi bir kaza yaptınız ve küçük bir ameliyat geçirdiniz. Şuan iyisiniz değil mi?" dedi. "Evet iyiyim peki buradan ne zaman çıkacağım?".
"Bazı tahliller sonucunda taburcu olabilirsin geçmiş olsun" kafamı olumlu anlamda salladım. Hemşire odadan çıktıktan sonra olanlar gözümün önünde canlandı.
Telefonumun çalışı, kedi, kadın ve sonrası yoktu. Kapı aniden açıldı ve içeriye ağlamaktan gözleri şişmiş bir adet Azra girdi.
"Şapşal bizi çook korkuttun gerizekalı!" dedi kaşlarını çatarak ve bağırarak. Ben burada kaza yapmışım kızın dediğine bak ya. "Herneyse ne zaman çıkıcaksın?" dedi. "Bazı tahliller sonucunda çıkıcağım." dedim. "Tamam o zaman ben bir bakıp geliyorum.".
Kapı tekrar açıldı ve Ayaz girdi. Gözleri kıpkırmızıydı, "Iyi misin? gerçekten seni çok merak ettim." Gülümsedim.
"Sağ ol beni düşündüğün için iyiyim, istersen gel şuraya otur." dedim koltuğu işaret ederek. Ah bu çocuk çok tatlı ya. Kapı aniden tekrar açıldı bunların aniden kapı açma hevesi nedir ya?
Gelen Doğukan'dı ve ben Doğukan'ı görür görmez elimi Ayaz ın elinin üstüne koydum. Ne bu sürtüklük Özüm hanım dedi iç sesim haklıydı. Ne yapıyordum ben?
Ayaz bir eline bir bana bakarken. Elini daha sıkı tuttum ve "Taburcu olduktan sonra bize gidelim sana anlatacaklarım var." dedim gülümseyerek.
"Tamam olur prenses" dedi ve göz kırptı. Sonra Doğukan'a omuzunu çarparak odadan çıktı. Doğu Bana sinirle baktı.
Multimedia Doğukan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♤Ruh Öküzüm♤
Lãng mạn"istersen arkadaş olabiliriz ?" "Arkadaş mı?pöh" ~sizleri sizden çok seviyorum~ Iyi okumalar...