11.bölüm

3.4K 140 3
                                    

Poyraz'ın verdiği elbise mükemmeldi. Straplez, siyah dantelli, krem renkli astarıyla mükemmel duruyordu. Hemen kabine girdim ve elbiseyi denedim. Elbise, dizimin hemen iki karış üstünde bitiyordu. Arka tarafında siyah dantelli kumaş vardı. Kabinden çıktığımda Poyraz beni baştan aşağı süzdü."Bence bu elbiseyi almalısın diğerlerini denemene gerek yok. Bu elbise sana çok yakıştı."dedi tek nefeste.

Bende sırıttım. "Tamam o zaman ödemeleri yapmaya gidelim ben bu elbiseyi alıyorum" kabine girip elbiseyi çıkardım ve kıyafetlerimi giydim:

Kabiden çıkıp elbiseyi poyraza verdim ve ilerlemeye başladı. Kasaya geldiğimizde babamın kredi kartıyla ödemeyi yaptım. Tam mağazadan çıkarken Poyraz nefes nefese yanıma geldi ve"Telefonunu unutmuşsun ben telefon numaramı kaydettim sen beni çaldırırsın görüşürüz."dedi gülümseyerek bende ona gülümsemesini tekrar yolladım. Mağazadan uzaklaştım. Onu arayacağımı mı sanıyordu?

AVMnin çıkışına doğru yürümeye başladım. Arabamın olduğu yöne doğru ilerlerken birini gördüm birbirlerine bağırıyorlardı. Hemen güvenliği çağırdım ve onları güvenlik ayırdı bende hemen arabama atlayıp gazı kökledim. O kazadan sonra hala hızlı gidebiliyorum ya aferin bana.

***

Eve geldiğimde babam evde yoktu galiba iş gezisine gitmişti. Saat 22:00'a geliyordu ve ben çok yorgundum hemen üstümdekilerden kurtulup pijamalarımı giydim yatağımın üstünde bağdaş kurup oturdum. Çekmeceliğin üstündeki telefonu aldım ve hiç arama veya mesaj var mı diye baktım. Vefasız Azra hem aramamış hem de mesaj atmamıştı nomızsız.

Bende telefonu komodinin üstüne koydum ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

♤Ruh Öküzüm♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin