24.bölüm

2.2K 109 2
                                    

Özüm ün ağzından;

Azra gittikten 10 dakika sonra Doktor odama girdi ve bende hemen konuşmaya başladım. "Biz Azra'yla araştırdık efendim ben akciğerlerimi Ayaz'a bağışlamak istiyorum."dedim. Doktor ben bunları söylerken bana şaşkınca bakıyordu. Sonra kendine gelip konuşmaya başladı. "Hayır öyle birşey olmaz yani olamaz. "

"Evet olur araştırdık bu tıpta kullanılan bir yöntem."dedim. Resmen biryerlerimden sıkıyordum. Doktor bana anlamaz gözlerle bakıyordu. "Olmaz bakın hanı.." Sözünü kestim ve

"Evet olur eğer tıpta benim isteğime karşı gelirseniz sizi dava ederim." dedim sert bir sesle. "Bakın hanımefendi lütfen beni iyi dinleyin bakın Doğukan Gürsoy'u tanıyor musunuz?"dedi. Bak işte şimdi elime düştün. "Evet," dedim şaşkın gibi gözükmeye çalışarak. "Evet evet işte o beni zorladı bana para karşılığında bunları söyledi. Sonra ben hayır dedim beni öldüreceğini söyledi bende..."dedi gözlerini kaçırarak bende ses kaydını başlattım. "Tekrar anlatır mısınız anlamadım."dedim. "Tamam" dedi ve aynı şeyleri yavaşça tekrar anlattı. bende ona birşey olmayacağını Doğukan'ın sadece tehtid ettiğini söyledim. Ve doktor odadan çıktı. Hemen ses kaydını durdurdum ve bunu Doğukan'a gönderdim. Altınada uzunca bir mesaj yazdım.

Sonra odadan çıktım Azra'nın yanına gittim. "Gönderdim Doğukan'a," dedim hemen konuşmaya başlayarak. "Tamam o zaman olan biteni enişteye anlattım. Ha bi de Enişte şimdi üstünü giyiniyor taburcu işlemleri halledildi."dedi sürekli enişte kelimesini bastırarak. Tamam anlamında başımı salladım. Ayağı kalktım ve Ayaz'ın odasının kapısına doğru ilerledim. Kapıyı aniden açında karşımda yarı çıplak bir Ayaz gördüm ve çığlık atarak kapıyı kapattım. Ayaz tekrar kapıyı açtığında pantolonunu giymiş bir haldeydi bana aniden sarıldı ve kulağıma yaklaşarak "Özür dilerim."dedi. Bende yanağına küçük bir buse kondurdum ve geri çekildim.

Bana inanamaz gözlerle bakarken "Cidden mi yanaktan mı?"dedi bende sırıttım ve odaya girip ellerimle ona    t-shirt ünü giydirdim. Yatağın üstünden çantasını aldı ve elimi tuttu birlikte odadan çıktık.

Multimedia Ayaz

♤Ruh Öküzüm♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin