"Abi noluyor sana?" dedi Doğukan tek nefeste ve bağırarak. "Bana bağırma hakkını sana kim veriyor?" dedim.
"Sevgilimsin ondan olabilir mi?" dedi. Resmen gözlerinden ateş çıkıyordu. "Bu bana bağırmanı gerektirmez. Benim babam bile bana hiç bağırmamış senin bağırmana mı göz yummamı bekliyorsun Allah'ını seversen?"dedim bağırarak.
Ah benimle böyle konuşmasından nefret ediyorum. Sabıt dilercesine yukarı baktı ve bir şeyler mırıldandı. Telefonumun sesiyle irkildim ve telefonu açtım. "Alo" "Merhaba canım ben gizem hemen whatsappe gir" dedi ve yüzüme kapattı. Dediğini yapıp whatsapp e girdim. Girdim ve gelen mesaja baktım.
Kimden:mal gizem
Sana attığım fotoğrafa bak :D
Fotoğrafa baktım ve küçük çaplı bir şok geçirdim. Doğukan ın Gizemle fotoğrafıydı bu. Öpüşüyorlardı. Benden izinsiz gözlerimden akan yaşlara küfrettim. Ağlamamın nedeni sevmemden miydi yoksa aldatılmış olmaktan mıydı? Gözlerimi yumdum ve bir süre öyle bekledim.
Doğukan yanıma gelip elini omzuma koydu. "Özüm aşkım iyi misin?" dedi endişeyle.
"Iyiyim bir sorun yok"dedim ve çıkmasını istedim. Şuan tek isteğim uyumaktı. Doğu'ya hiçbir şey söylemeyecektim. Belki sonra ama şuan değil. Doğu çıktıktan sonra kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
Azra nın ağzından;
Gizem sürekli beni arayıp duruyordu. Amacı neydi bunun? Hiçbir şey olmamış gibi telefonunu açıp konuşmam mı lazımdı onunla.
3sene önce Gizem, ben ve Özüm takılırdık. Gizem okulun başından beri Doğukan'a aşıktı. Ama Doğukan Özüm'ü seviyodu. Tabi Gizem'de kabullenmiyordu. Sonra lise 2 de Doğukan Özüm'e çıkma teklifi etti. Özüm'de Doğukan'ı seviyordu fakat Gizem kadar değil. Özüm ile Doğu sevgili olunca Gizem bizden nefret etmeye başladı. Her fırsatta bizim açığımızı koluyordu. Birçok kez iftira atmıştı. Yalanlar söylemişti. Düşmandı fazla düşmandı.
Multimedia da Özüm ün babası Murat amca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♤Ruh Öküzüm♤
Romance"istersen arkadaş olabiliriz ?" "Arkadaş mı?pöh" ~sizleri sizden çok seviyorum~ Iyi okumalar...