Sunt Doctor Gura-de-Vant

794 36 2
                                    

Dupa ce a facut dusul,Matt a coborat jos.Acolo eram eu si...Luke.Mama si tata plecasera pentru ca fusesera invitati de niste oameni fitosi la o cina si mai fitoasa,au ales sa mearga pentru a se mai culturiza putin... mai mult.Adica pe bune,

aceste persoane numite "PARINTI RESPONSABILI" nu sunt deloc asa.Odata,ne-au uitat pe mine si pe Luke in Arizona...si nici macar nu ne-au sunat sa ne intrebe daca suntem bine,ne-a luat 2 saptamani sa ajungem acasa si cand am ajuns insfsrsit,ei au spus:"Bine ca v-ati intors,gradina trebuie curatata!"dupa care ne-au intins niste maturi alungand-ne, practic,afara sa facem curatenie,in timp ce ei se uitau la "Batranii necasatoriti" sezonul 6.

-Ce faci? ma intreaba satenul.

-Pai ma bucuram de liniste si pace pana sa apari tu pe neasteptate in casa mea si sa strici tot echilibrul care mentinea aceasta familie in limita legala de nebunie,acum incalcam legea,probabil,in momentul asta,in care noi vorbim,un echipaj e in drum spre noi!spun eu putin ingrijorata de faptul ca un echipaj ar putea fi pe urmele noastre.

-Aaa,ok!spune el foarte incantat de ce a realizat,uneori e atat de tembel,nu,e un GABI.

-Ce,poftim!?!spun eu realizand ca el nu a inteles ce am zis eu,adica eu m-am agitat aici...si lui nici nu ii pasa.

-AM ZIS "OK"!spune el foarte tare ca sa pot pricepe.

-TE-AM AUZIT DE PRIMA DATA!spun eu la fel de tare.

-Atunci de ce m-ai pus sa repet?ma inteaba el curios .

-Pentru ca...branza din Alabama! spun eu sarcastico-tembel( sarcastica si tembela in acelas timp).

-Bun argument!spune el chiar incantat de raspunsul meu.

Imi dau ochii peste cap si am pufait in semn de "prostie la orizont".Dupa care satenul se duce in bucatarie cel mai probabil sa isi i-a ceva de mancare,ca doar nu se va duce sa reproduca un videoclip de la Celine Dion folosind ca recuzita instrumentele de bucatarie...dar pentru siguranta ma duc sa verific.Din fericire nu se intampla asta,ci isi facea un sandwish pe o melodie de la Bon Jovi dansand psihotic.

-Ce faci aici? il intreb cu o fata de parca l-am vazut pe Seba la bustul gol,ceea ce ar fi de-a dreptul ORIBIL.

-Imi fac un sandwish!imi spune el sigur pe raspuns.

-Asa!?!? il intreb eu cu o fata de "nu asa face un sandwish un om normal".

-Da! spune el lafel de sigur.

Si chiar in momentul in care eram gata sa caut pe YouTube "cum face un om normal sau cat-de-cat normal sandwish"cineva suna la sonerie.

-Buna seara!imi spune omul de statura inalta.

-Buna seara...spun eu nesigura,dupa care continui... daca esti un hot,vecinii bogati stau alaturi!spun eu promovand casa vecinilor snobi care stau chiar langa mine.

-Nu,nu sunt un hot ,dar am noi vesti in legatura cu problema cu rinichii!spune el,Matt privind totul din casa,era cat pe ce sa afle,pana cand...

-Imi pare rau,ati gresit casa!spun eu promovand din nou casa vecinilor.

-Nu sunteti dumneavoastra Amanda Wilson? spune el mirat citindu-mi numele de pe fisa.

-Ba da!spune ametitul de Matt,din spatele usii.

-Ba nu!contra argumentez eu,nu stiu daca asta poate fi numit "contra argument" pentru ca am spus un simplu "BA NU!".

-Ce,stai!Deci esti sau nu Amanda Wilson? intreaba acel domn mirat.

-Nu,sunt Doctor Gura-de-Vant!Parintii mei erau mai ciudati!spun eu,inchizandu-i usa in nas.Acel om mai suna de 2 ori dupa care decide sa plece,alungat de frigul de afara si,probabil,de pudelul vecinei.

-Ce probleme cu rinichii? ma intreaba Matt serios.

-Nimic!spun eu foarte repede.

-Zi! spune el si mai serios.

-Nu am absolit nimic!spun eu sarcastic...raman asa o secunda,dupa care fug,dand busna la mine in camera.Am ramas acolo toata noaptea,dar mi-a fost foarte greu avand in vedere faptul ca am o vezica de veverita supradimensionata. Gandindu-ma la semnificatia vietii...defapt la Robert Patson.

________________________________

Cf cf?Si eu la fel de bine.O zi fainaaaa

Pac

Sub aceeasi stea/H.S. FanFictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum