Nunta partea a-II-a

232 10 0
                                    

Dupa o saptamana...

Eram in fata bisericii pentru ca de,eram domnisoara de onoare alturi de Eleonor si Perriesi Tory trebuia sa fie dar eu am rugat-o pe Danielle, pentru ar fi daunat clar nuntii.Domnii de onoare erau desteptul de Harry, frezatul de Zayn, mancaciosul de Niall si fundul bombat de Louis. Danielle purta o rochia alba ca de printesa,sclipicioasa,bineînteles,fara bretele,corsetul era cu multe pietricele iar "fusta" era ca un tutu.Parul il avea buclat cu sclipici.Pantofii erau tot albi cu tocuri de 10 cm.Noi,domisoarele de onoare aveam rochii blue,tip tutu,cu o urma de sclipici auriu,parul il aveam toate in bucle,avand in mana fiecare cate un cos cu petale de trandafiri.Usile gigant ale bisericii se deschid.

Liam, confesandu-se:

Usile gigant ale bisericii se deschid.De dupa ele aparand Amanda cu Eleonor,in spate cu Perrie,aruncand petale de trandafiri pe covorul rosu al bisericii. Din spatele lor apare frumoasa mea,purtand o rochie alba ca de printesa,printesa mea. Insotita de tatal ei,se indreapta cu pasi lenti spre mine.Tatal ei imi intinde mana lui Danielle zicandu-mi sa am grija ca de nu... am imghitit in sec luand-o de mana si imdreptand-o spre altar.

-Ne-am adunat aici sa unim sufletele acestor doi tineri!Inainte sa incepem,are cineva ceva de obicecta?intreaba preotul ,dar in sala era o liniste de nepatruns.Ma uitam in jur zarit-o pe Tory. Purta o rochie violet fara bretele,pana in genunchi,parul il avea in bucle.Era atat de frumoasa.

-Danielle Peazer,de buna voie si nesilita de nimeni,il iei in casatorie pe Liam James Payne?a intrebat preotul,eram atat de stresat,adica fata pe care o iubesc e acum in sala si ma priveste si fata pe care credeam ca o iubesc e acum in fata mea urmand sa imi devina sotie.

-Da!am auzit-o pe Danielle chitaind.

-Liam James Payne,de buna voie si nesilit de nimeni,o iei in casatorie pe Danielle Peazer?m-a intrebat preotul,nu stiam ce sa raspund,ma uitam nelinistit la Tory care ma indemna sa raspund.

-Eu...

-Stati pe loc!am auzit usa deschizandu-se,era Sophia!?!?Macar bine ca a venit,acum nu mai trebuie sa raspund.

-Dumneavoastra,cine sunteti?a intrebat preotul.

-Viitoarea doamna Payne!a spus apropiindu-se de noi.

-Poftim!?!?am spus eu nedumerit.

-Exact!Eu voi fi sotia ta!spune ea cu un aer de diva.

-Mai bine cu Danielle! am spus eu pufaind.

-Ce vrei sa spui?spune Danielle revoltata.

-Nimic,draga,nimic!incerc sa o calmez din a mai face o criza de nervi.

-Daca eu nu te pot avea nimieni nu va putea avea!a spus Sophia,apoi au intrat soldati peste tot,pe geamuri,pe usa unul a venit din pantalonii lui Zayn. Erau doar focuri de arma si toata lumea fugea pentru a scapa cu viata.

Tory, confesandu-se:

Incercam sa fasesc un loc unde sa ma ascund de Sophia.Pana cand aud un foc de arma,dar cineva ma trage de mana intr-un loc ferit.Era Liam si parea nervos.Evident ca ers nervos,Tory! O psihopata a venit si i-a distrus nunta.

-Merci!am spus spargand linistea.

-Vreau doar sa stiu ca esti bine!a spus camandu-se.

-Ce vrei sa spui?am intreabat nedumerita.

-Vreau sa spun ca...ca te iubesc,Tory! Nu stiu cum s-a intamplat,dar te iubesc!Nunta asts ma facut-o pentru ca,cu o saptamana inainte m-am despartit de Danielle pentru a fi cu tine dar cand mi-am dat seama ca tu nu ma placi ci il placi pe ciudatul ala de Andrew care dupa mine sa sti ca e un ciudat care stie sa se dea cu placa mai bine decat Zayn si asta inseamana ceva!Si mai e si varul ala al lui,cum il chema?S.P.M.!Da!Asa era!Marog si el...

Sub aceeasi stea/H.S. FanFictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum