Faimoasa Eleonor Calder

275 18 1
                                    

Eram pe o banca,il asteptam pe Niall care se duse sa isi i-a un hot dog.Presimt ca nu se va intoarce prea curand.Ma uitam la o batranica care vorbea cu o veverita... polirica,dar mi-a fost atrasa atentia de un stol de porumbei.M-am apropiat de ei,dar nu stiu de unde a aparut Louis strigand  "Kevin" si a speriat toti porumbei,Zayn venea din spatele lui zicand:"Nu il cunosc!"

In sfarsit!Apare Niall.

-Unde e hot dog-ul meu? intreb eu vazand ca nu are nimic in mana.

-L-am mancat!spune el fara sa para afectat de faptul ca mi-a mancat hot dog-ul.

-De ce?Era al meu!Ti-am dat bani!spun eu rastit.

-Pentru ca imi era foame! spune el apoi continuam plimbarea.

Un porumbel imi atrage atentia,era unul alb, dar nu asta e important.Avea ceva legat de picior.Un biletel.

-Prinde porumbelul!ii spun lui Niall.

-Nu!spun el simplu.

-Te rog!spun eu cu o fata de Seba plouat.

-Nici vorba!spune el punandu-si mainile in san.

-Iti dau o bomboana!spun eu,el nu mai sta pe ganduri,prinde porumbelul.

-Poftim!Acum bomboana!spune Niall intinzandu-mi porumbelul.

-Stai,trebuie sa ii i-au asta!spun incercand sa i-au  biletelul.

-Hai mai repede!Vreau bomboana!spune acesta ofticat.

-Acum,acum!spun eu luand biletul,Niall ii da drumul porumbeului.

-Acum bomboana!spune el nerabdator.

-Da!spun eu nepasatoare scotand bomboana din buzunar si aruncand-o in directia lui Niall,din nefericire bomboana ajunge in iazul din parc,Niall aruncandu-se dupa ea.Am deschis biletul si l-am citit:

"Sper ca asta sa ajunga la tine,Amanda Wilson din L.A.,daca mai e o fata pe care o cheama la fel,asta e!Ma rog,as vrea sa te intreb daca vrei sa mergi la o intalnire cu mine?Daca da,sa sti ca ma bucur ca un cangur care a primit dulciuri.Daca nu,sa sti ca voi plange mai rau decat bunica cand  a aflat ca Monsby,pisica ei, va muri.

Cu drag,Stefan"

Am inceput sa sar in sus si in jos,am dansat si cu o batranica care mi-a dat cu geanta in cap.Ma gandeam cu ce ma voi imbraca cand din spatele meu apare Niall:

-Hey!spune el fiind ud leoarca.

-Ce ti s-a intamplat?il intreb eu vizibil afectata emotional de faptul ca e ud leoarca.

-Pai m-am aruncat in iazul din parc!spune el foarte senin.

-De ce?il intreb eu gesticuland.

-Pentru bomboana pe care tu ai aruncat-o!spune el aratandu-mi bomboana ai ea uda.

-Puteam sa iti dau alta!spun eu scotand o bomboana din buzunar,in secuda urmatoare Niall s-a aruncat pe mine sa i-a bomboana,era mai greu ca de obicei,probabil din cauza apei.

Am ajuns acasa la baieti,cautand ceva cu care sa ma schimb fiind ca,din cauza lui Niall,eram uda.Cautam si tot cautam,dar nu gaseam nimic pentru mine,poate pentru ca am cautat prin hainele baietilor.Stiati ca Liam are boxeri pentru fiecare zi a saptamanii!Cautam in camera lui Louis si am gasit o pereche de pantaloni de marimea mea cu floricele  si un tricou cu pisica,trebuie sa am o discutie serioasa cu acest baiat.M-am schimbat si m-am dus la bucararie sa mananc ceva.Dar am auzit o voce din spatele meu:

-Iti sta bine in hainele mele!spune acea voce,eram sigura ca e a lui Louis,dar era mai subtire ca de obicei,m-am intors si spre surprinderea mea nu era Louis,era o fata.

-Sunt ale tale?Scuze,acum le dau jos!Bine,nu acum,dar ma duc la baie!spun eu aratand spre baie.

-Stai linistita!Pastreaza-le!Eu sunt Eleonor!spune ea intinzand mana,ma uitam ciudat la acea mana,avea manechiura perfecta.

-Eu sunt Amanda!spun eu strangandu-i mana care era ilegal de fina.

-Si esti cumva noua iubita a lui Harry?ma intreaba ea cu un zambet pervers ce imi aminteste,nu stiu de ce,de bunica.

-Ce!?!Nu!spun eu categoric.

-Ok!Poate a lui Niall? spune ea fara zambet pervers,ceea ca imi aminteste de bunicul.

-Te rog!Singura iubita a lui Niall e mancarea!spun si amandoua radem.

-Atunci esti vreo ruda?ma intreaba ea.

-Nu!spun eu la fel indignata de faprul ca ea crede ca eu as putea fi  ruda cu un papa lapte,Liam,sau domnul gel de par ,Zayn, sau cu mancaciosul de Niall sau poate cu morcovul de Louis sau cine stie cu drăgu... Harry!

-Atunci o fana nebuna!spune ea speriata.

-Deci te rog,doar Gabi e fana nebuna!spun eu facand semn cu degetul.

-Dar Gabi nu e baiat?ma intreaba ea.

-Nu,nu am zis bine!spun eu.

-Deci daca nu esti iubita niciunuia,nu esti vreo ruda,nici fana nebuna, ce esti?spune ea ridicand din umeri.

-Acelasi lucru as putea sa te intreb si eu pe tine!spun eu iar de sus coboara Louis si o saruta pe Eleonor.Eram ceva gen' WOW!Imi curgeau chiar si bale,cand mi-am dat seama ca s-a terminat sarutul mi-am sters rapid balele.

-Deci esti iubita lui Louis!Harry va fi gelos!spun eu dupa care Eleonor si Louis incep sa rada.

-Deci eu sunt...

-Am aflat vestile!Aaaaaa!spune Tory intrand pe usa ca o disperata oprindu-ma din ce aveam de spus.

-Uite asa arata o fana nebuna!ii spun eu lui Eleonor aratand spre Tory.

-Nu pot sa cred!spune Tory dandu-ma la o parte,apoi continua...Faimoasa Eleonor Calder,aaaaaaaa!tipa ea in urechea mea.

-In carne si oase!spune Eleonor,Tory incercand sa o atinga.

-Ok,cred ca o sa o i-au de aici!spun eu tragand-o pe Tory.

-Cine vrea sa mearga in seara asta la petrecerea Selenei Gomez?apare cretul de dupa usa.

-Selena Gomez!?!?Voi fi la masina!spune Tory alergand spre masina.

-Dar petrecerea e in 8 ore!spune Harry,dar Tory nu il asculta.

-Eu nu pot veni!spun eu,apoi fug spre Tory.

____________________________________

Hei

Eleonor e probabil cea mai perfect persoana pe care am vazut-o.... in poze

Sub aceeasi stea/H.S. FanFictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum