Pe tine te iubesc cel mai mult

308 25 0
                                    

...Stefan,imi urasa la multi ani!Eram in culmea fericirii,am dat drumul la prima melodie din playlist-ul meu,"22" Taylor Swift si am inceput sa dandez ca o retardata prin camera,pana cand in camera a intrat Gabriela zicand ca si-a uitat tava,inainte sa iasa si-a facut cruce.Eu am comtinuat sa dansez,nu eu sunt ciudata cu nume găbos!Ea e!

Alte 2 zile mai tarziu...(in total 4)

Azi era ziua cea mare,trebui sa ies din spital.Mi-am strans lucrurie si in loc sa ma duc acasa,eram pregatita sa aflu cine era a el "anonim "!Imediat ce am fost gata,am sunat-o pe Tory, doar nu era sa ma duc singura,daca era vreun pedofil opsedat sau mai rau un Gabi!M-am dus la receptie,cerand datele celui care mi-a donat organul,dar mi s-a zis ca sunt confidentiale.Ajunse si Tory. I-am povestit si ei ca mi s-a zis si mi-a spus ca nu e decat un lucru de facut.Ea a tinut-o ocupata pe acea asistenta,iar eu trebuia sa iau datele din sertar.Totul a mers bine,dar,caci mereu exista nu "dar", ma prins asistenta si ne-a trimis in "carcera".Tory o luase razna zicand ca niciodata nu a mai fost la mititica.

-Calmeaza-te femeie!ii spun eu.

-Si acum ce ne facem? intreaba ea.

-Stai!spun eu amintindu-mi de ceva de ce am vazut intr-un film.Am scos o agrafa si am incercat sa desfac incuietoare...surprinzatir a mers.Am reusit sa scapam.Afara m-am cautat in buzunare dandu-mi seama ca am apucat sa i-au fisa cu datele celui care mi-a donat organul.Avea 2 resedinte,una in Londra si cealalta aici,in L.A.!Am ajuns la adresa.Era o casa mare semn ca acel om castiga bine,pe fisa nu era trecut numele ci doar ca era de sex masculin.Mi-am facut curaj,m-am apropiat de usa imensa si am sunat la sonerie.Era un cantec de creaciun,ciudat avand in vedere faptul ca era iunie.De dupa usa au aparut 2 ochii superbi,statura inalta,bine facut,parul carliontat,era...Harry Styles.Am inghitit in sec si am zis:

-Cred ca am gresit adresa!

-Bun,pentru ca imi plac fetele confuze!spune el afisand un zambet pervers.

-Aaaaaa!Nu se poate!Tu esti HARRY STYLES!a spus Tory tipand in urechea mea.

-Da,asa se pare!Cu ce va pot ajuta?ne intreaba el.

-Un autograf!spune Tory entuziasmata.

-Ok!Veniti aici,baieti!spune el chemandu-i pe restul.

-Aaaaaa!Nici asta nu pot sa cred!spune Tory tipand iar in urechea mea.

-Pai ei sunt...incepe el.

-Stiu prea bine cine sunteti!Tu esti Louis Tomlinson sa sti ca mie nu imi plac morcovii,dar am un cadou,un prieten morcov.Tu trebuie sa fi Niall Horan,sti ca "Horan" in suedeza inseamna... spune ea entuziasta.

-Hei,nu vorbi urat!o opreste Liam.

-Scuze!Ma rog,tu esti Zayn Malik,sa sti ca te iubesc!spune Tory si din tufisul din fata casei apare Gabi,facand semne saduce catre Tory.Apoi ea continua...iar tu esti Liam James Payne.

-De ce mi-ai zis doar mie tot numele?intreaba Liam speriat.

-Pentru ca pe tine te iubesc cel mai mult!sopteste Tory.

-Ma sperie!spune Liam cu o fata de parca tocmai a vazut o lingura gigant.

-Pai,hai cu autografele,baieti!spune Niall dupa care Tory a sarit in fata lui.

-Ce vrei?o intreaba mancaciosul.

-Sa-mi dai autograf!spune ea cu un zambet tembel.

-Unde?intreaba Niall speriat.

-Pe fata!spune ea.

-Dar am foi!spune el panicat.

-Nu conteaza!spune ea imingand  fruntea spre saracul Niall.

_____________________________________

Dear future husband

Dear future soacră

Sub aceeasi stea/H.S. FanFictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum