Obama-muncitor in fabrica mea de curcubeie

267 20 0
                                    

A doua zi la scoala a fost super,exceptand faptul ca dormeam pe mine,iar la mate am luat un 3 pentru ca un stiam lectia...sau despre ce se vorbeste!Numai din vina lui Harry Eduard Styles!Asa ca m-am gandit sa ii fac si eu la fel in seara asta.

M-am,bagat in pat.E ora 10.Il voi suna pe la 12.Orele au trecut foarte greu,m-am jucat Flappy Bob pana acum.I-au telefonul in mana,formez numarul,a ce tare sunt,am numarul lui Harry Styles, nestiind ce sa zic,ba ca mi-a murit bunica,ba ca nu mai am un poster,ba ca nu ma gandesc la Ed Sheeran in bikini.Fara sa imi dau seama sunasem,a raspuns.

-Alo!

-Alo,Harry? spun eu panocata.

-Cred ca da!De ce m-ai sunat?Inafara de faptul ca iti era dor de mine!spune el.

-Nici pe departe!Am nevoie de...de...dulciuri!spun eu panicata.

-Dulciuri!?!?!spune el,puteam sa il aud ca rade pe infundate.

-Da!spun eu nesigura pe mine.

-Ok...spune el.

-Si am nevoie de ele acum!spun eu ca un copil mic.

-Ăhă!spune el razand.

-Da!spun eu sigura pe mine.

-Ok!Pa!spune el inchizandu-mi in nas.Nu pot sa cred.Nu a mers asa ca decid sa ma duc sa ma culc.

Visam cei din 5 Second Of Summer o sarutau pe bunica pe parul de pe picioare.Puteam sa jur ca e adevarat.Dar visul mi-a fost intrerupt de Harry:

-Ce mai e?spun eu nervoasa,chiar voiam sa stiu ce se va intampla mai departe, adica Michel era destul de revoltat.

-Cobora pana in fata casei!spune el grabit.

-Dar...

-Coboara!spune el pe un ton serios.

-Ok!Cobor!Hoho!spun eu ridicandu-ma din pat.Cobor incet pe scari pentru a nu-i trezi pe parinti,pe Luke sau pe Matt,care nu am nici cea mai vaga idee ce mai cauta in casa mea.Dechid usor usa si il vad pe Harry carese plantase in fata casei mele.

-Ce cauti aici?il intreb eu,el nu zice nimic doar imi intinde 2 sacose.M-am uitat in ele,erau pline cu dulciuri.

-De ce?il intreb eu uitandu-ma la bunatatile din punga.

-Pai,ai zis ca vrei dulciuri!spune el privindu-mi entuziastmul.

-Sti ca te-am mintit,nu?spun eu inspectand dulciurile.Aaa,uite,dintralea Canadiene!Credeam ca sunt interzise in America!

-Sunt!spune Harry in sopata.

-Pai,acum ca sti ca era doar o farsa, le vei lua inapoi!spun eu intinzandu-i pungile.El mi le impinge inapoi,zicandu-mi:"Sunt special pentru tine!Nu as veni din cealalta parte a orasului pentru orice fata!", nu am mai stat pe ganduri si l-am imbratisat.El raspunzandu-mi la imbratisare.

-Sti,nu pot termina aceste dulciuri singura!spun eu,iar el se apropie de mine,ii puteam simti respiratia,se apropie tot mai tare inchizand ochii.

-Te ajut eu!spune o voce din spatele meu,atunci Harry se indepateaza.

-Perfect!Merci Matt! spun eu pufaind.

-Pai,noapte buna!spune Harry.

-Noapte buna!spun eu dandu-i un sarut pe obraz,apoi inchid.Ma uitam la Matt cu o privire taioasa.

-Ce?intreba el dand din umeri.

Nu ii zic nimic si plec in camera mea,lasandu-l singur cu duciurile.M-am bagat in pat gandindu-ma la ce gest dragut a facut el pentru mine.Am adormit instantaneu,doar ca acum am avut un vis cu Obama,era un muncitor in fabrica mea de curcubie.

______________________________________

Hei

RAPUNZEL E VIATAAA

Sub aceeasi stea/H.S. FanFictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum