Ma uit oglinda pentru ami aranja rochia mea neagra fara bretele.Parul mi l-am lasat pe spate,pantofii erau tot negrii.Imi i-au geanta plic, telefonul si plec.
…
Ajunsa in fata restaurantului imi asez rochia si intru.Il caut pe Stefan cu privirea si intr-un final il gasesc.Era asezat la un separeu.Imi face semn sa ma apropii. Merg incet pentru a nu-mi rupe gatul,am tocuri de 20 cm, inspecatand locul.Era dragut.Mese din marmura,fete de masa din matase,scaune din piele si formatie de jezz.Totul era minunat.Ajung la masa si il salut pe Stefan el sautandu-mi mana(auroarea:fara nici o legatura:saru' mana).Ma asez si primesc un meniu.Il inspectez.Totul arata atat de bine.Dar nu voiam ca Stefan sa creada ca sunt o sparta,asa ca am comandat o salata.Vorbeam tot felul de nimicuri.
Harry,confesandu-se:
Ma uitam in oglinda de la baie,aranjandu-mi cravata pana cand ceva imi atrage atentia.Hainele Amandai erau in cosul cu rufe.Mi-am amintit zambetul ei si faptul ca in seara asta nu il voi vedea.Cobor jos unde il vad pe Louis.
-L-ai vazut pe Kevin?ma intreaba el nelinistit.
-Nu!spun eu uitandu-ma in frigider.
-Pai,se pare ca in seara asta nu voi avea partenera!spune el pufaind.
-Ce zici de Eleonor!Iubita ta!spun eu rastit.
-Nu, nu va merge!spune el privind intr-un punct fix in podea.
-De ce?nu am nici cea mai vaga idee de ce am intrebat.
-Pai m-ar putea face de ras!spune el gesticuland.
-Da sigur,o fata draguta si sociabila te va face de ras dar o pasare care isi face nevoile peste tot si atunci cand incerci sa vorbesti cu ea te ciuguleste in cap va fi cel mai bun partener!spun eu rastit.
-Tu ma intelegi!spune el cu o voce de jamaican,gen' Bob Marley.
Nu mai spun nimic si plec!Intru in masina si o vad pe Tory.
-Tu de cand esti aici?o intreb eu.
-De la ora 12!spune ea foarte senin.
-Dar e ora 20!spun eu uitandu-ma la ceas.
-Stiu!spune ea cu o fata de obsedata.
-Sti cumva de ce nu a putut veni Amanda? o intreb uitandu-ma in oglinda retrovizoare.
-Pai,avea intalnire cu Stefan!spune ea.
-Stefan!?!?Cine mai e si ăsta?intreb vizibil afectat.
-Pai e baiatul pe care ea il place de un car de ani!spune Tory,eu iesind in graba din masina.
Intru in casa si ii vad pe toti.Niall manca,ca de obicei,Louis decidese pana la urma sa o i-a pe Eleonor, dar era bosumflat,Zayn isi aranja parul iar Liam o suna disperat pe Sophia.
-Baieti,schimbare de planuri!spun iar toti se uita spre mine.
-Ce?!?!spune Niall cu mancarea in gura.
-Adica nu mai trebuie sa o iau pe Eleonor! Slava domnului!Poti pleca Eleonor! spune Louis gonind-o pe Eleonor.
-Ce vrei sa spui?intreaba Zayn uitandu-se in oglinda.
Liam vorbea in continuare la telefon.In clipa urmatoare intra pe usa Tory,se apropie de Liam,ii i-a telefonul din mana si il arunca pe fereastra,apoi ii tipa in ureche lui Liam:" Nu imi place Sophia!",dupa care pleaca fara sa mai zica nimic.Toti ne uitam ciudat la Liam care parea foarte absent si senin.
-Ce?zice Liam zambind.
-Tocmai ti-a aruncat telefonul pe fereastra!spune Zayn.
-Aaa!Da!Telefonule!tipa Liam fugind afara.
-Ma rog,cum adica schimbare de planuri?intreaba Louis.
-Pai nu mai mergem la ziua Selenei Gomez!spun eu.
-De ce!?!?O iubesc pe Gomez!tipa Louis.
-Da...eu il prefer pe Justin din Jelena!spun eu dupa care Louis incepe sa planga.
-Maturizeaza-te!Si daca nu mergem acolo,unde mergem?intreaba Niall nedumerit.
-La un restaurant!spun eu senin.
-De ce?intreaba Zayn.
-Fara motiv!spun,dupa care mergem la masina.Niall il trage pe Liam care plangea din cauza telefonului.Ne uracam in masina,indreptandu-ne spre restaurant.Intram si...
__________________________________
Va iubesc
Chiar va iubesc
Dar o urasc pe Sophia
Adica nu ma judecati
E frumoasa si altele
Dar eu o prefer pe Danielle
De ce Liam, de ce????
CITEȘTI
Sub aceeasi stea/H.S. FanFiction
FanfictionO carte buna de citit atunci când ești pe WC.Vindeca plictiseala si stimulează creșterea comicului.Doua capitole pe zi, de preferat amândouă in același timp.Efecte adverse: nu il vei mai privi pe Harry in același mod, vei avea o oarecare reținere in...