-Andrew a aflat!spun eu intrand pe usa.
-Cum a aflat?Credeam ca eu sunt singurul care stie!spune Liam stupefiat.
-Cum stiai numai tu?Dar si eu,Zayn, Niall, Louis si Harry stiam!spun uitandu-ma ciudat la lingurita.
-Poftim!?!?spune el si mai stupefiat.
-Da!Tu nu stiai?intreb eu nedumerita.
-NU!spune el revoltat.
-Haide frate!Tu ne-ai zis ca iti place de Tory! spun gesticuland lenes.
-Ce!?!Da stiu asta!Dar eu vorbeam despre...lasa!spune lingurita panicat.
-La ce te refereai?intreb.
-Nu am de gand sa iti spun!spune luand o atitudine de Obama.
-Spune,lingurita!tocmai i-am zis asa cu voce tare?!?!
…
Acum e sub masa si plange zicand: "Monstirii!Tine-i departe de mine!" tremurand si tinand capul intre genunchi si legandu-se ingrijorator...pentru un psiholog.
-Haide,Liam! Nu am vrut sa spun asta! spun incercand sa il scot pe lingu...Liam de sub masa.
-Pleaca!Si i-a monstrii cu tine!spune cu o fata de obsedat.
-Liam!Haide trebuie sa iesi de acolo! spun apropiindu-ma de el.
-Nimic nu ma va face sa ies de sub masa! spune impingandu-se si mai in spate.
-Ok!Dar,i-a te uita!Tory e chiar acum cu Andrew! mint.
Nu a mai asteptat 5 secunde si a iesit de sub masa,darmand-o uitandu-se panicat prin camera.Cand si-a dat seama ca nu e nimeni in afara de mine si el,mi-a aruncat o privire taioasa si mi-a zis:
-Nu sunt aici!
-Stiu!Dar uite-te la tine!Mustesti de gelozie! spun abtinandu-ma din greu sa nu râd.
-Ba nu!spune el revoltat mintind.
-Ba da!Si nu vei reusi sa faci nimic atat timp cat esti in situatia asta!spun ridicand masa.
-Ce vrei sa spui?ma intreaba lingurita.
-Vreau sa spun ca SI TU ESTI INTR-O TRELATIE,OMULE!spun,tipand ultima parte.
-Si ce ar trebui sa fac in situatia asta?ma intreaba nedumarit.
-De unde vrei eu sa stiu!am spus asezand masa la loc.
-Multumesc pentru sfatul intelept!spune uitandu-se la mine ca la un batran intelept.
-Ok...spun eu confuza,dar nu cred ca m-a auzit pentru ca a zbughit-o pe usa.
…
Eram pe canapea mancand cipsuri.Ma uitam la Batranii necasatoriti pana aud pe cineva in spatele meu dregandu-si glasul. Era Liam avand un zambet tamp pe fata,dar tot odata radia fericire.
-Ce e cu tine?l-am intrebat pe linguricios.
-Am rezolvat problema!spune cu un zambet larg pe fata.
-Ce "problema"?am intreabat confuza.
-Faza cu Tory! spune zambind.
-Slava Domnului!Deci acum o vei lasa in pace si iti vei vedea de relatia ta?!?spun eu,stiu ca suna a intrebare dar nu am vrut sa para asa.
-Nup!spune el simplu,socandu-ma,ca de obicei de altfel.
-Poftim!?!?!am spus incercand sa il trezesc la realitate deoarece ARE O IUBITA CU TOATE CA E UN CIUDAT CARUIA II ESTE FRICA DE. LINGURI!!!!!!!!!
CITEȘTI
Sub aceeasi stea/H.S. FanFiction
FanficO carte buna de citit atunci când ești pe WC.Vindeca plictiseala si stimulează creșterea comicului.Doua capitole pe zi, de preferat amândouă in același timp.Efecte adverse: nu il vei mai privi pe Harry in același mod, vei avea o oarecare reținere in...