Live while we're young

322 27 0
                                    

Ma trezesc brusc,avusem un vis cum ca Gabi conducea lumea!Groaznic!M-am dus in bucatarie,nimeni nu era acasa.Pe masa era o farfurie cu niste clatite facute de mama,mi le baga pe gat la ficare aniversare a mea.Mancand linistita din clatite,aud pe cineva rostogolundu-se pe scari,era schizofrenicul de Matt,care nu era de fapt schizofrenic.

-Ce naiba incerci sa faci?il intreb apropiindu-ma de scari,el zacea la capatul lor,intins pe jos.

-Bine!imi raspunde el relaxat.

-O,Doamne!spun eu uitandu-ma spre cer.

-Da,da ar trebui sa ne rugam mai des!spune el dand din cap afirmativ ca un psihopat ce e.

-Pa,Matt!spun eu indreptandu-ma spre bucatatie.

-A,da,"La multi ani!".spune el,gandindu-se cel mai probabil la Zac Efron.

-Merci...cred!spun eu confuza.

Ziua a trecut foarte usor, am primit cateva SMS cu urari de "La multi ani!",dar nimic de la Stefan.M-am dus in living si am deschis televizorul,am dat pe muzica,era melodia "Live while we're young" de la One Direction,avand in vedere ca nu eram decat eu si Matt,care cel mai probabil era in curte,vorbin cu Pluto(cainele) politica,am inceput sa dansez ca o crizata pe melodie,am dansat,am tot dansat,pana aud in spatele meu ca cineva isi drege glasul,era tata care si-a facut cruce ai mama care a scapat plasa cu alimente din mama,nici un mai zic de Luke care era pe jos,frecandu-se ca un caine de covor si razans ca un ciudat.

-Buna!am spus eu jenata.

-Hei!spune Luke,care nu se mai oprea din ras.

-La multi ani,scumpo!spune mama si vine sa ma imbatiseze.

-La multi ani!spune si tata.

-Da,la multi ani!spune si ametitul de Luke.

-Da,merci!spun eu,pufaind a prostie.

-Da!spune Luke, fara nici o logica.

-Poftim!?!?spun eu confuza.

-Exact!spune Luke,plecand,lasandu-ma in ceata complet.

M-am dus in camera mea,stateam linistita si ascultam muzica la casti,cand aud niste batai disperate in usa camerei mele.M-am scos castile si m-am dus cine e disperatul care ma cauta.Era Luke, m-a anuntat ca cheama mama.Am coborat jos la batarie,mama era acolo si vorbea la telefon:

-Multumesc foarte mult!spune mama inchizand telefonul.

S-a uitat o clipa la mine,dupa care a spus:

-S-a gasit un donator compatibil!

-Poftim?!?!?!!?spun eu entuziasmata.

-Da si maine vei merge la spital sa faci transplantul de rinichi!spune mama,entuziasmata.

-Da,dar nu mai tipa,Matt nu trebuie sa stie nimic!spun eu in soapta.

-Ce sa stiu? apare Matt de dupa usa.

-Ca Amanda trebuie sa faca transplant de rinichi!se trezeste Luke vorbind.

-Pe bune!?!?intreaba Matt uitandu-se la mine.

-Nu!spun eu pe un ton de "mint,nu ma crede".

-Deci e adevarat!De ce nu mi-ai spus!

?ma intreaba Matt, pe usa facandu-si aparitia Tory.

-Ce sa fie adevarat? intreaba ea,luand un mar si miscandu-l.

-Ca Amanda are probleme cu rinichii si nu a zis nimic!se rasteste Matt.

-*in acel moment Tory scuipa din gura marul direct pe Luke *e adevarat,Amanda? se uita fix in ochii mei.Nu indraznesc sa zic nimic,dau doar afirmativ din cap.

-De ce nu ai spus nimic?Puteai sa ai incredere in mine si sti bine asta!imi spune dezamagita.

-Pentru ca sunt problemele mele!spun eu soptit.

-Atunci ramai cu problmele tale!spune si pleaca.

-Tory,asteapta!spun eu dar ea nu ma baga in seama.

Nu mai spun nimic,ma duc val vartej in camera mea.Nu voiam decat sa stau si sa ma gandesc la ce prietena rea sunt.Cand,deodata,zaresc de dupa usa a aparut Matt:

-Hei!spune el cu un mic zambat pe fata.

-Uite,daca ai de gand sa imi ti o predica,nu stiu de ce am facut-o,nu voiam sa va implic in problemele mele,daca esti suparat imi pare rau dar nu stiam ce sa fac dar daca esti furios imi pare si mai rau si o sa iti fac un sandwis cu de toate,dar daca...

-Nu sunt suparat,te inteleg!spune el oprindu-ma din discurs.

-Ooo,atunci suntem in regula?intreb eu cu bratele deschise.

-E in regula!spune el imbratisandu-ma.

-Dar ce ma voi face cu Tory? intreb eu suparata.

-Sti ca ea e ca un peste sau Gabi,uita dupa 3 secunde!spune el si incepem sa radem amandoi.

___________________________________

Il iubesc pe Andrew

Dah, eu sunt Tory

Sub aceeasi stea/H.S. FanFictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum