Věnováno: _teen_wolf_21
Ještě nepouštět písničku. Ale jestli chcete, můžete, je to na vás.
Odpoledne jsem se rozhodla, že půjdu do školní posilovny.
Přece jenom, teď se mi hlavou honila jedná jediná myšlenka....na Thea a Maliu.
A když myslím jen na to, jsem ostatním na nic a v posilovně nad tím přemýšlet můžu, bez toho, aby na mě někdo mluvil a tak mě rušil.
V poslední době je toho na mě trochu moc. Poprvé jsem se zamilovala.....do Thea. Ale on patří k hrůzným doktorům. Ale jelikož ho opravdu miluju, neřeknu to nikomu....Scottovy, Stilesovi, Liamovy, nikomu.....i když bych měla.Vešla jsem dovnitř a zamířila do rohu, kde jsem si položila věci na lavičku, sundala si tričko a tak se rozhodla posilovat jenom ve sportovní podprsence. Stejně do posilovny nikdo nechodí, takže je to jedno.
Začala jsem posilovat nohy, v zádu, kam je vidět, ale jen trochu, takže kdyby někdo vešel, nejdřív mě uvidí ve velkém zrcadle, které v posilovně bylo.
Ozvalo se prásknutí dveří, ale řekla jsem si, že to bylo někde z chodby.Měla jsem zavřené oči, posilovala nohy a přemýšlela. Měla jsem před zavřenýma očima obraz Malii, Thea....Eichenova domu a já nevím čeho ještě.
Třeba Thea, když jsem ho poprvé spatřila, když jsem se do něj zamilovala, sotva se moje oči setkali s jeho obličejem. Když jsem zjistila, že patří k hrůzným doktorům....že patří k těm zlým.
Že všechno, co řekl Scottovy a Stilesovi byla lež. Nekousl ho vlkodlak do boku. To doktoři hrůzy z něj udělali bytost se zářícíma očima, drápy a tesáky. To on, zabil svou sestru.
A to jeho.....miluju ze všech nejvíc, on mi dělá ze života radost.,,Co tu děláš?" Ozval se hlas vedle mě. Cukla jsem sebou, otevřela oči, prudce otočila hlavu doprava a uvolnila nohy.
Theo závaží chytil těsně před tím, než mi přitlačili nohy k tělu.Vstala jsem a obešla ho. ,,Tak znovu....co tu děláš?" Zeptal se znova a otočil se na mě. ,,Já.....furt přemýšlím, byla bych ostatním k ničemu. Tady jsem mohla přemýšlet v klidu." Odpověděla jsem.
,,Nad čím jsi přemýšlela.....že ti tak tlouklo srdce?" Další otázka. Zvedla jsem pohled ze země a podívala se do jeho očí....krásných a úžasných očí.Místo odpovědi mě napadlo něco jiného.
,,Proč jsi tu ty?" Zeptala jsem se. S dokonalým úsměvem si sundal mikinu, pod níž nic neměl, a hodil jí na lavičku. ,,Jsem sice chiméra, ale svaly se sami neobjeví ani, když jsi chiméra, nebo nadpřirozená."
Přejela jsem jeho tělo pohledem. Pomalinku jsem se vrátila i k jeho očím. Usmíval se a rozešel se ke mě blíž.,,A proč ty cvičíš jenom....takhle?" Zeptal se a přejel mě pohledem. ,,Protože do posilovny stejně skoro nikdo nechodí." Pokrčila jsem rameny.
Přejel svou rukou po mém boku a za pas si mě přitáhl blíž, až těsně k jeho rtům.
Pak mě políbil.Zvedl pohled, pustil mě a rozešel se k činkám.
Zakroutila jsem hlavou a chtěla si sednout zpět na přístroj posilující nohy.
Když v tom se ozvalo otevření dveří. Sedla jsem si na přístroj, ale jenom seděla a nic nedělala, aby si mě nově příchozí nevšiml a já tak mohla sledovat, co se bude dít.Udivilo mě, že ten, kdo vešel, byla Malia. V tom se ve mě vzedmul vztek. Měla jsem pravdu a opravdu jsou spolu?
Oni spolu začali mluvit. Theo položil činky a šel k ní. Něco jí bez úsměvu řekl, a říkal jí něco s takovým obličejem "jakoby to snad nebylo jasný".
Sedl si na další přístroj a začal posilovat ruce. Prostě Theo, musí se předvádět.
Malia mu chytila ruce, aby se nemohl dál předvádět. Něco mu praskla do obličeje a odešla.Vstala jsem z přístroje s myšlenkou na to, že mě Theo nepodvádí s Maliou, ani s nikým jiným.
Theo taky vstal z přístroje a šel ke mě. ,,Kde.....jsi byl, když jsme byly v Eichenově domě? Kde byla Malia?" Zeptala jsem se.
,,Byli jsme spolu.....učil jsem jí řídit." Odpověděl. ,,Řídit? Nebo to auto stálo a dělo se v něm něco trochu jiného?" Řekla jsem s pohrdavým tónem.
,,Tak proto jsi posledních pár hodin, možná dní, tak divná." Řekl a u toho mi koukal do očí.,,Vážně sis myslela, že jsem byl s ní....v jiném slova smyslu?" Zeptal se. ,,Asi ne, já nevím. To ty jsi tady expert na lži a na ovládání srdečního rytmu." Pokrčila jsem rameny.
,,To je pravda. Ale komu jedinému jsem své pravé já odhalil? Nebyla to Malia." Řekl klidně. Povzdechla jsem si. ,,Ne, byla jsem to já." Řekla jsem s pohledem upřeným do země.Došel ke mě. ,,Jen tobě, nikomu jinému." Dodal, omotal mi ruce kolem pasu a znovu mě políbil.
Později jsem na chodbě potkala Scotta, Maliu a Thea. Zaslechla jsem, o čem mluvili.
,,Kde je Kira?" Zeptal se Scott. ,,V knihovně. Stiles a Lydia ve špitálu." Odpověděla Malia.
,,Co tam dělají?" Zeptal se Theo.
,,Lydia zjišťuje, co se stalo při její operaci." Odpověděla znova Malia.
,,Jak dlouho tam budou?" Ptal se Scott.
,,Říkali, že čekají, až nahodí proud." Odpověděla znovu Malia.
Theo se Scottem se po sobě podívali.
,,Jedu s váma." Objevila jsem se u nich. Nikomu to nevadilo a Theovy už vůbec ne.Můžete pustit, pokud jste si ještě nepustili.😊
Vešli jsme do nemocnice. Scott se na nás otočil. ,,Najdete Lydia a Stilese, já mámu." Řekl a odešel.
,,Podívám se po Stilesovi." Řekla jsem. Theo na mě kývl. Už mi nevadí, že budou Theo a Malia spolu, hledat Lydii.Nemohla jsem ho najít po celé nemocnici. Nakonec jsem vyběhla na střechu.
Když jsem to spatřila, dech se mi zadrhl.
Nějaký kluk s drápama a tesákama stál nad Stilesem a útočil na něj.
Abych byla upřímná, Stilese jsem nikdy tolik nemusela, teď kvůli němu musím skrývat svůj vztah s Theem.Ale samozřejmě jsem ho nemohla nechat umřít. Milovala jsem ho jako všechny ostatní ze smečky. Je to můj kamarád. A stejně jako pro ostatní, bych za něj položila život.
Doběhla jsem k němu. Ten kluk mě neviděl a tak jsem ho odhodila. Chystala jsem se pomoct Stilesovi na nohy, ale ten kluk s odpornýma zubama mě chytil za ruku a strhl do zádu.
Ztratila jsem rovnováhu a on mě zubama kousl do ruky. Spadla jsem na zem.
On zavrčel, došel ke mě a já ucítila štiplavou bolest, chystal se mě asi zabít, jako Stilese. Ale najednou ho vlkodlak se žlutýma očima odhodil.Začali se prát, vlkodlak ho po chvíli chytil pod krkem a rozpáral mu hrdlo. Krve bylo hodně, vlkodlak měl celou dlaň a drápy od krve.
Zavřela jsem oči bolestí. Po chvíli jsem je otevřela a podívala se na ruku.
Vlkodlak se proměnil. Překvapeně jsem zůstala koukat na Thea. Chytil mě za zdravou ruku a postavil. Mou ruku si dal kolem ramen a i semnou ze střechy odešel.
,,Kousnul tě ještě někam jinam, než do ruky?" Zeptal se, ale nezastavil. ,,Do nohy, nad kotník." Řekla jsem a on zastavil, skrčil se a vzal mě do náruče.
,,Budeš v pohodě. Není to zas tak hluboký." Řekl nervózně.Došlo mi, koho hledá.....Scotta, nebo Melissu.
,,Theo...." Podíval se na mě svýma dokonalýma očima.
,,Já.....jsem genetická.....chiméra." Zašeptal jsem a zavřela oči.
Únava z posledních pár dní a teď ta bolest mě zmohla, takže jsem usnula.Ale pravdu jsem mu řekla.....jsem genetická chiméra a to on nezmění, i kdyby chtěl.
---------------------
Těšily jste se na tu situaci v posilovně?
Mám jenom jednu otázku, poslouchá někdo při čtení mých kapitol ty písničky, co sem dávám?
A kdo čte tento příběh, mohli by jste mi do komentářů napsat, jak si představujete Kate?
Nenapsala jsem její popis, aby jste si jí sami představovali.
ČTEŠ
Temnota v srdci [Pozastaveno]
WerewolfZamilovala jsem se.....do Thea Raekena. Ale co se stane, až zradí Scotta? A miluje on skutečně mě? Otázky, ale žádné odpovědi. Žiju jenom s otcem....jestli se tak dá nazývat. V Beacon Hills žijeme už dlouho. Můj nejlepší kamarád je Liam a.....mnohdy...