10. Hayden

114 6 0
                                    

Vběhli jsme do nemocnice. Doktoři a sestry utíkali a ozýval se jekot. Nemocnice byla trochu vzhůru nohama.

,,Tak už jsou tady." Řekl Scott. Podívali jsme se za roh. ,,To nebyly oni." Řekl Theo. ,,To byl Corey." Dodal Scott.

Rozdělili jsme se. Scott šel sám a já s Theem.
,,Theo?" Podíval se na mě.
,,Bylo to....je pravda všechno, co jsi Scottovy řekl o Stilesovi?" Zeptala jsem se. ,,Co myslíš?" Usmál se. ,,Že polovina byla pravda." Povzdechla jsem si. ,,Myslíš si, že Stiles Donovana zabil?" Zeptal se.
,,Jo, myslím. A byla to všechno pravda?" Zeptala jsem se znova.
,,Mohl by mě slyšet Scott. Řeknu ti to později." Řekl a doběhli jsme k výtahu, kam právě doběhl i Scott.

,,Ochranka ho hledá." Řekl Scott ,,Taky jsme ho nikde neviděli." Řekl Theo a výtah cinkl a začali se otevírat a zavírat dveře a blikat světla. ,,Teď už jsou tady." Řekl naštvaně Scott. Chytila jsem Thea za ruku....bála jsem se....o sebe, o nás, o Coreyho, protože ho má Mason rád.

Nakonec jsme Coreyho našli....mrtvého u sanitky. Začali mi téct slzy.....nechtěla jsem, aby umřel. Za prvé, byl to nevinný kluk a za druhé....Mason ho měl hodně rád.
Scott byl taky v šoku, nedokázal ho ochránit, i když to nebyla jeho chyba.
,,Musíme jít." Řekl Theo naléhavě. Scott vstal.
,,Najdeme Hayden." Řekl Scott.

Theo se na mě podíval. Koukala jsem stále ne Coreyho. ,,Kate?" Ozval se lítostivě Theo. Vstal a objal mě. Zabořila jsem mu hlavu do hrudi.

Potom jsem se vydala sama domů. Nevěděla jsem, kde je Liam a bála jsem se o něj.

»Liame? Kde jsi?«

»Odepiš mi, prosím«

»Liame prosím, bojím se o tebe«

»No tak, Liame! Sakra, kde jsi!?«

»Už začínám vážně panikařit.«

»Už šílím strachy. Já tě PROSÍM Liame, odepiš!«

»Já už to nedávám, Liame. Musím vědět, že ti nic není. Že jsi v pořádku«

Už jsem začala brečet. Strach a pinka mě obklopila.

»Klub Sinema«

Jakmile jsem si to přečetla, vyběhla jsem šťastně tím směrem.
Doběhla jsem tam rychle a já ani nevím, jak rychle jsem se tam dostala.

Vešla jsem dovnitř a úlevně upřela pohled na Liama s Hayden, jak se líbají.
Pomalu jsem k nim šla.
V tom se zapnul projektor a spustil se film. Všichni jsme se na film začali vyděšeně koukat. Zacouvala jsem k Liamovy. Spustil se druhý projektor.

,,Můj bože. Jsou tady." Řekla Hayden. Nemohla jsem dovolit, aby se Hayden něco stalo. Ne, když jí Liam miluje.

Ozvali se těžké kroky....kroky které jsem slyšela, když mě hrůzní doktoři odvedli od nemocnice.
A v tom se jeden z doktorů objevil. Schovali jsme se za pult.

Stihli jsme utéct dozadu. Před námi se objevil druhý doktor. Vrazil Liamovy a ten kus odletěl. Stála jsem před Hayden. ,,Ani se jí nedotkneš!" Zavrčela jsem. Objevil se vedle nás druhý. Nezvládnu ani jednoho, natož dva. Strach mě obklopil.

Jeden z nich mi nečekaně jednu vrazil a já odlétla na úplně na druhou stranu.
Liam znova zaútočil a znova ho odhodili. Zvedla jsem se, vyplivla krev a zavrčela. Udělala jsem sotva krok a jeden z doktorů mě odhodil přímo na Liama.....spíš těsně vedle něj.
,,Uteč Hayden, uteč!" Zařval Liam a snažil se si stoupnout.

Temnota v srdci [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat