Věnováno: Teen_wolf_1222
Dojeli jsme na veterinu a Liam odnesl Hayden dovnitř. Zůstala jsem stát venku. ,,Počkám tady na Scotta." Řekla jsem, když se na mě Theo nechápavě podíval.
Po chvíli Scott přijel. Slezl z motorky a sundal si helmu.
Kousek od nás zastavil modrý jeep. Stiles z něj vystoupil a šel k nám.
,,Čau. Promiň, už zase jsem měl problém s jeepem. Nemohl jsem se dovolat Lydii, ani Malii." Řekl a už stál skoro u nás.
,,Scotte?" Lehce jsem do něj strčila, protože zaraženě stál a mlčel. Scott si povzdechl a z pod bundy vytáhl ten velký klíč, na němž byla Donovanova krev.
,,Odkud to máš?" Zeptal se překvapeně Stiles. ,,Je to tvoje?" Zeptal se na oplátku Scott. Stiles si od Scotta klíč vzal.
,,Proč jsi mi to neřekl?" Pokračoval Scott. ,,Chtěl jsem..." Zašeptal Stiles. ,,Proč jsi mi to neřekl, když se to stalo?" Další otázka od Scotta.
,,Nemohl jsem." Odpověděl Stiles.
,,Tys ho zabil? Zabil jsi Donovana?" Ptal se dál Scott.
,,Chtěl zabít mého tátu, Scotte. Měl jsem ho nechat?" ,,Neměl jsi udělat tohle. Tohle nesmí dělat nikdo z nás." Pokračoval Scott. ,,Myslíš, že jsem měl na vybranou?" Zvyšoval Stiles hlas. ,,Vždycky je na vybranou." Odpověděl Scott.
,,Já nedokážu to co ty, Scotte. Vím, že ty bys to neudělal. Prostě bys něco vymyslel, že jo?!" Zvyšoval hlas dál.
,,Pokusil bych se o to." Odpověděl znova Scott.
,,Jo, protože jsi Scott McCall! Jsi pravá alfa! A víš co? Ne každý má tu možnost být pravá alfa. Někteří z nás musí dělat chyby! Někteří z nás si musí občas trochu ušpinit ruce! Někteří z nás jsou lidé!!" Zařval a ukázal na sebe a na mě.
,,Takže jsi ho musel zabít?" Zeptal se Scott.
,,Scotte.....on chtěl zabít mého tátu." Začal znova Stiles.
,,Ale to jak se stalo.....existuje hranice kdy.....už to není sebeobrana." Nevzdával se Scott.
,,Ale o čem to mluvíš, Scotte? Já neměl na vybranou, Scotte! Ty mi nevěříš, že ne?" Zeptal se Stiles.
,,Já chci." Dostal ze sebe Scott.
,,Fajn. No tak mi teda věř." Pokrčil rameny Stiles. ,,Scotte, řekni, že mi věříš. Řekni to! Řekni, že mi věříš!" Znova zvýšil hlas.
,,Stilesi, nemůžeme zabíjet lidi, který máme chránit." Dostal ze sebe Scott.
,,Řekni, že mi věříš!!" Zařval Stiles a namířil na Scotta tím klíčem, jakoby ho chtěl praštit. Scott nechápavě kus couvl.
,,Stilesi!" Vložila jsem se do toho a chtěla k němu jít a klíč mu sebrat.
Ale on klíčem namířil na mě, jakoby mě chtěl praštit, stejně, jako doteď mířil na Scotta. Taky jsem proto couvla. Začali mi téct slzy.
Najednou se vedle mě objevil Theo a chytil mě za ruku.
Stiles silou hodil klíč o zem. Sežehnul mě pohledem a pak pohledem propálil naše spojené ruce s Theem. Kdyby Stiles tim pohledem opravdu pálil, už bych já, ani Theo, neměli ruku.
,,A ty se konečně vzapamatuj! A přemýšlej, na čí straně stojíš!" Zařval na mě Stiles, nasedl do auta a odjel.Z veteriny se najednou ozval bolestný řev Hayden. Věděla jsem, že by se s náma hrůzný doktoři neprali pro nic za nic. Podívala jsem se na Thea a všichni tři jsme šli dovnitř.
Liam se opíral zády o zeď a Hayden se opírala o něj. Zakryla jsem si pusu rukou....na to jsem nemohla koukat. Nemohla jsem vidět Liamův ztrápený obličej, plný bolesti a žalu....nemohla jsem vidět dívku, kterou Liam miluje takhle....nedávala jsem to.
Vyběhla jsem z veteriny chvíli jsem běžela a pak zpomalila.
Šla jsem pomalu tmavými ulicemi, úplně prázdnými ulicemi.
Najednou si semnou někdo propletl prsty. Upřela jsem na Thea zrak a pak se smutně usmála.
,,Nemohla jsem tam zůstat....nemohla jsem vidět Liama takhle." Zašeptala jsem a Theo chápavě přikývl.Pak jsem si vzpomněla. ,,Jak jsme bránili Hayden a tys zaútočil na jednoho z hrůzných doktorů. On tě odhodil a já si k tobě pak dřepla. Podíval ses na mě a zarazil se. Proč?" Zeptala jsem se. Povzdechl si.
,,Protože hrůzní doktoři z tebe udělali to samé, co ze mě. Vlkodlaka a z části kojotodlak." Vysvětlil.
,,To znamená, že se umím...." Dořekl to za mě. ,,Měnit na vlka....spíš kojota." Přikývl.,,Proč jsem já úspěch?" Zeptala jsem se. ,,To nevím." Pokrčila rameny. ,,Co se stane s Hayden?" ,,Taky nevím." Znova pokrčil rameny. ,,Liam o ní nemůže přijít. Miluje jí, jako já tebe. A já si neumím představit....o tebe přijít." Zašeptala jsem.
,,To se jen tak nestane." Usmál se.,,Měl jsi to zapotřebí?" Zeptala jsem se po chvíli. ,,A co?" Nechápal. ,,Poštvat Scotta proti Stilesovi?"
,,Patří to k mému plánu." Řekl jakoby nic.
Já ale najednou zastavila. Nechápavě se na mě otočil. Zrychlil mi tep.
,,Co je?" Zeptal se. ,,Já jen....bojím se." Řekla jsem sklesle. ,,Čeho?" Nechápal.
,,No....hodně věcí. Ale teď jsem měla na mysli jednu...." Odpověděla jsem.
,,Jakou?" Zeptal se, přistoupil ke mě a obě mé ruce chytil do těch svých. Koukal mi do očí.
,,Bojím se, že i já, jsem jen jeden z tvých plánů." Povzdechla jsem si.
Nespouštěl oči z mých.
,,To si vážně myslíš?" Ptal se.
,,Já nevím, Theo. Všechno, co jsi kdy řekl Scottovy a všem ostatním, byla lež....bojím se, aby i tvá láska ke mě nebyla jen další hrou." Nespustila jsem oči z jeho.
,,No....můžeš si být jistá...." Dal mi pramen vlasů za ucho. ,,...že to všechno..." Položil mi ruku na tvář. ,,...je skutečné. Můžeš si být jistá...." Druhou rukou si mě přitáhl za pas blíž. ,,....že tě skutečně miluju." A políbil mě, vášnivě a zároveň jemně. Mohla jsem si být jistá, že mě miluje, jako já jeho.,,A teď pojď." Řekl, chytil mě za ruku a rozeběhli jsme se do lesa. Takhle rychle jsem ještě nikdy neběžela. To ten uměle vytvořený vlkodlak ve mě, mi dává tu možnost takhle rychle běhat. Zastavili jsme. Theův pohled zvážněl.
Podívala jsem se, kam koukal a zarazila se. Před námi se tyčil pařez, o průměru....řekla bych, že tak čtyř až šesti metrů. Všude kolem něj ležela mrtvá těla.
,,Theo? To je...." ,,Nemeton." Doplnil mě a škodolibě se usmál. Došlo mi, že začne další, z jeho her, jeho plánů.
____________________Po delší době konečně zase kapitola.😉
ČTEŠ
Temnota v srdci [Pozastaveno]
WerewolfZamilovala jsem se.....do Thea Raekena. Ale co se stane, až zradí Scotta? A miluje on skutečně mě? Otázky, ale žádné odpovědi. Žiju jenom s otcem....jestli se tak dá nazývat. V Beacon Hills žijeme už dlouho. Můj nejlepší kamarád je Liam a.....mnohdy...