Dalšího dne jsem šla do školy, samozřejmě. V jídelně jsem si sedla vedle Scotta a vedle mě Theo, políbil mě.
,,Vy už.....to netajíte?" Zeptal se Scott. Chystala jsem se odpovědět, ale Theo mě předběhl. ,,Kate už to beze mě nemohla vydržet." Usmál se Theo. ,,Egoisto." Usmála jsem se. Lydia nás šťastně pozorovala.
Scott zaraženě koukala za mě. Taky jsem se tam otočila. Stál tam Stiles s pohledem upřeným na mojí a Theovu tuku, které do sebe byly pevně zamotané, jako uzel. Stiles si naštvaně sedl k jinému stolu.
Po obědě jsem procházela kolem klučičích šaten a zaslechla tak rozhovor Liama se Scottem.
,,Super úplněk, měsíc bude nejblíž země...." Začal Scott, ale Liam ho přerušil. ,,Já vím.....co to znamená." Řekl ne moc příjemný hlasem Liam.,,Tak jo." Skoro zašeptal Scott. ,,Nezapomeň, jsem tu pro tebe." Řekl Scott.
Liam bouchl skříňkou, jak jí zavřel, ale zavřel jí tak, že to byla pořádná rána.,,Zas mě přivážeš ke stromu?" Řekl naštvaně Liam. ,,Chci říct, že je rozumný držet se pohromadě. A navzájem se chránit." Odpověděl Scott
,,Nikoho neochráníme." Dodal Liam a ozvali se kroky, jak se blíží ke dveřím.Liam vyšel z šaten s červenou taškou v ruce. ,,Všechno v pohodě, Liame?" Zeptala jsem se.
Chtěl odejít bez odpovědi.
,,Jsi můj nejlepší přítel." Dodala jsem.
,,Můžeš mi věřit. Víš to?" Zeptala jsem se.
Zakroutil hlavou. ,,Nevím nic, Kate. A ne....nejsem v pohodě" Řekl a chystal se odejít.
,,Liame.....jsi můj kamarád, můžeš mi věřit. A já naopak věřím tobě. Nechci....aby to mezi námi bylo napjatý. Já....mám tě ráda." Řekla jsem.
On se na mě však jenom podíval a pak odešel.
Po tvářích mi stekly slzy. Uzřela jsem si je, popotáhla a rozešla se pryč.Rozhodla jsem se, že půjdu do knihovny. Tam se trochu uklidním.
Stála jsem v jedné uličce mezi regály. V tom jsem zaslechla.....hlas Stilese a Thea? Cože?!
,,Jestli Lydie najde Nemeton, najde i Donovana." Řekl Theo a já nechápala. Donoven.....je mrtvej?
Oba zastavili a skrze police s knihami jsem viděla, jak se Stiles otočil na Thea.
,,Promiň." Řekl Theo. ,,Ale najde taky Joshe." Řekl Stiles.
Kdo je....Josh musí být ten, kterýho Theo zabil na té střeše, když chránil mě a Stilese.
Začínalo mi docházet, co se mezi nima dvouma děje.
Stiles, nevím jak, zabil Donovana a Theo zabil Joshe. Oba si navzájem slíbili, že to nikomu neřeknou.,,Možná by měla." Řekl po chvíli Theo. Stiles nechápavě přešlápl.
,,Pro Scotta je to asi teď jiný. Zvlášť potom, co udělal Coreymu. Nebude nám vyčítat, že jsme se bránili. Teda aspoň ne tobě." Pokračoval Theo. To nechápu, vždyť Theo mě a Stilesovi zachránil život, proč by mu to Scott měl vyčítat?
Stiles zamyšleně koukal na Thea.Pak jsme měli hodinu, na které byly i Theo a Scott.
Najednou se ozvala sanitka.
Všichni jsme vyběhli ze školy. Odváželi Coreyho. Vím, že ho má Mason rád.Theo začal řvát no Scotta. ,,Musíme jet za nima. Musím ho chránit. Scotte, no tak. Scotte! Scotte, to přece musíš!" Scott se na něj podíval.
Scott s Theem se rozeběhla pryč a já za nimi. Oni si sedli do Theova auta a já, aniž by to zaznamenali, si sedla dozadu. Až potom si mě všimli. Theo nic neříkal a Scottovy to bylo jedno.
,,Co jsi mi to chtěl říct o hodině?" Zeptal Scott. Theo se na něj na chvíli podíval. ,,To počká." Řekl Theo.
,,Jestli se něco stalo, řekni mi to. Musíme spolu zase začít mluvit." Vyzvídala Scott. Už bral Thea jako člena smečky, což byl byl Theův plán.Theo si povzdechl. ,,Teď na to vážně není vhodná doba, Scotte." Nechtěl říct Theo. Šlo o to, o čem si v knihovně povídali se Stilesem? Chce Theo Scottovy říct, že Stiles zabil Donovana?
,,Myslíš, že se naštvu?" Zeptal se Scott.
,,Ne na mě." Odpověděl Theo.
,,Theo? Musím to vědět." Nevzdával se Scott.
Theo se letmo podíval na Scotta, pak na mě ve zpětném zrcátku a pak zase na silnici.
,,Otevři přihrádku." Povzdechl si.Scott tak udělal. Vytáhl z přihrádky velký klíč, se kterým Stiles vždy opravuje svůj jeep, na jednom konci byla krev.
,,Patří to Stilesovi. Ztratil to ve škole." Začal Theo.
,,Na co to měl?" Zeptal se překvapeně Scott.
Theovy se v očích zaleskly slzy.
,,Zabil Donovana." Dostal ze sebe Theo.
,,O čem to mluvíš?" Nechápal Scott.
,,Zranil si rameno. Cítil jsi krev." Pokračoval Theo.
,,Ale to měl od jeepu. Spadla na něj kapota." Bránil Stilese Scott.
,,Ne, ne, ne, to byl Donovan. Napadl Stilese v knihovně." Oba se na chvíli podívali z okna.
,,Viděl jsem jen konec. Když jsem zjistil, co Stiles dělá, nemohl jsem ho zastavit. Neměl bych ti to říkat já, měl bys to slyšet od něj." Řekl nakonec Theo. Věděla jsem, teda spíš mi došlo, že má zase plán....vlastně úplně všechno byl plán a já doufala, že jsem nebyla plán i já.
,,Jen mluv." Vystřelil ze sebe Scott. Theo se na něj podíval a mě došlo, že věděl, že to po něm Scott bude chtít.,,Viděl jsem Donovana umřít. Stiles ho praštil tím.....klíčem....a pak ho mlátil dál." Odmlčel se. Scott to nechápal. Theo pokračoval.
,,Možná proto, že vyhrožoval, že zabije jeho tátu, možná si Stiles myslel, že se musí bránit dál, ale....prostě vůbec....nemohl přestat." Theovy se v očích slzy zaleskly ještě víc....došlo mi, že lže, zase....ne úplně, ale lže.
,,To není možný." Dostal ze sebe neuvěřitelně Scott.
,,Rozdrtil mu lebku. Slyšel jsem praskání, jak se tříští kosti." Už brečel. Nevím proč, ale taky mi tekly slzy....možná proto, že jsem si to živě představila....i když je mi úplně jasně, že tohle Stiles neudělal. Jenže Scottovy to nemohlo být jasné, protože neznal skutečné Theovo já.,,Než jsem stačil Stilese odtáhnout, měl Donovan v hlavě díru.....vypadalo to strašně." Vykoktal skrze vzlyky. Nevím, jak to dělá, že je tak dobrej herec.
,,Pořád si říkám, že to byla jenom sebeobrana.....byla to sebeobrana, ale......Scotte mrzí mě to. Tohle jsem nikdy neviděl. Nikoho jsem neviděl tak zuřit. Promluv si....se Stilesem, musíš mu to říct." Zakončil Theo a Scott se na sebe podíval do zrcátka na boku auta.-------------------
Další kapitola😊
Co říkáte na to, jak se to zatím vyvrbilo?
A čeho si myslíte, že je Kate chiméra?
ČTEŠ
Temnota v srdci [Pozastaveno]
WerewolfZamilovala jsem se.....do Thea Raekena. Ale co se stane, až zradí Scotta? A miluje on skutečně mě? Otázky, ale žádné odpovědi. Žiju jenom s otcem....jestli se tak dá nazývat. V Beacon Hills žijeme už dlouho. Můj nejlepší kamarád je Liam a.....mnohdy...