Jak na kogoś kto właśnie szedł na randkę, Park Jimin był wyjątkowo spokojny.
W powolnym tempie poprawiał swoje niesforne kosmyki blond włosów które od ostatniego farbowania, wybitnie nie chciały się układać.
Ubrał się ciepło, wygodnie ale jednak z tym małym pazurkiem w postaci koszuli z lekkim dekoltem w serek. Na dworze było całkiem zimno ale uznał, że przecież nie będą wiecznie spacerowali deszczowymi ulicami miasta i gdzieś sobie przycupną.
Stoicki spokój Parka prysnął w momencie w którym usłyszał dzwonek do drzwi. W panice zaczął szukać telefonu i kluczy które po chwili wepchnął do kieszeni płaszcza. Spryskał się szybko perfumem i stanął przed drzwiami.
Gdy je otworzył, jego oczom ukazał się Yoongi. Ubrany w czarny płaszcz (podobny do tego który on miał na sobie), czarne martensy z parasolką w dłoni.
- Witaj Jimin
- Oh, witaj Yoongi
- Pięknie wyglądasz, nie mogę się napatrzećJimin oblał się rumieńcem. Dawno nikt nie prawił mu komplementów.
- A Ty.. wyglądasz jak książę - wypalił zawstydzony pod wpływem chwili.
Yoongi zaśmiał się perliście, aż Jimin'owi wydał się podobnym do anioła.
- Cóż, dziękuję bardzo. Jednak dalej uważam, że nie dorastam Ci do pięt.
Blondyn drżącymi rękami starał się szybko zamknąć drzwi do swojego domu, a kiedy mu się to udało, stanął obok Yoongi'ego.
- Idziemy? - zapytał go.
- Tak tak, tylko mam jeszcze jedną rzecz do zrobienia.Po tych słowach, złapał Jimin'a za dłoń i splótł z nią swoje palce, na co ten wstrzymał szybko oddech, a jego tętno przyspieszyło.
- Wszystko okej? Mogę tak? - zapytał Yoongi z troską w głosie. Blondyn tylko szybko pokiwał głową i widocznie uradowany odpowiedział: - Oczywiście, że możesz.
Posłali sobie ciepłe uśmiechy, po czym ruszyli.
I idąc tak razem za rękę zagłębili się w tętniące życiem miasto. Mimo brzydkiej pogody, i konieczności spacerowania pod parasolką, oboje byli szczęśliwi. Szczęśliwi, że mogą w końcu odetchnąć od codziennego życia i spędzić czas ze swoją bratnią duszą.
Bo bratnim duszom, zła pogoda nigdy nie będzie przeszkadzać póki będą spacerować razem.
CZYTASZ
Coffee Boy •yoonmin•
FanficYoongim jest pracownikiem kawiarni. Jimin pragnie tylko odrobiny ciepła. yoonmin; drama x fluff x caffeine ❤