-Hadi ama alec bizimle gel lütfen.
-Asla olmaz jace
-Ama abi dedi izzy ve devam etti...hiç bize katılmıyorsun hem bu sefer gittiğimiz yer çok elit.
-Elit? Siz daha üniversite öğrencisisiniz gittiğimiz yer ne kadar elit olabilir?
-Bizden üç yaş büyük olman böyle aşağılanmamızı gerektirmiyor ayrıca üç yıl önce sende üniversite öğrencisiydin.
-Bak işte kendin söyledin..üç sene önce.
Ne işim var benim sizle gidin işte üçünüz beni de rahat bırakın çok şey istemiyorum hem yarın işe gideceğim nolur beni yarma izzy
-Ama abicim bizle hiç gelmiyorsun lisede bize çömezlerle görünmek istemiyorum diyor ve kurtuluyordun şimdi bu...ne olur bir kere gelsen bir yerlerin mi incinir?
-Abiyle öyle konuşulmaz isabelle lightwood.
-Aman tamam özür dilerim gelmek istemediğine eminmisin?
-Gelip clary nin o gereksiz çene çalışıyla başımın patlamasına mı sebep olayım?...yada jace in kızlara salak salak yazmasını izleyeyim?..teşekkürler ama kalsın siz daha gençsiniz ama ben sorumluluklarımın farkındayım ve kalıyorum.
-Tamam ben gidiyorum o zaman.
Üzgün şekilde odadan çıktı beş dakika geçmiş yada geçmemişti ki Jace kapı önünde belirdi.
-Alec-
-GELMEYECEĞİM
-Hadi ama yarın işlerini ben halledeceğim söz lütfen tek gececik bir daha davet etmeyeceğiz bu son.
Ofladı ve ardından kafa salladı:
-Tamam ama son
Sonu özellikle baskı yaparak söylemişti.
Jace sevinçle kafa salladı.Alec üzerini giyinirken vücudunda geçmesine rağmen izi kalan yanıklara baktı kafasını iki yana salladı ve gömleği üzerine geçirdi ardından bar olduğunu öğrendiği yere doğru gittiler
Ofladı ve ayaklandı sonra unuttuğuna küfür etti.
Masaya ilerledi ve anahtar kolyesini boynuna taktı ailesinden kalan tek şey.
Arabayla bir barın önünde durdular.
İşte alec bu andan sonra acaba geri dönebilirmiyim diye düşündü burası tam anlamıyla bela kokuyordu.
Diğerleri gözlerindeki heyecanı belli eden ışıltılarla arabadan indi.
Alec aklına bir daha ne olursa olsun onlarla gezme ve çağırdıkları yere gitme diye not etti.
Tam olarak burası genç kokuyordu sevişmeye meraklı sinir bozucu gençler...
Alec gençliğini pek yaşamamış onun yerine önce delliler gibi ders çalışıp her sene okul birincisi olmuş ardından iyi bir şirkette işe başlamış ve kariyer basamaklarını hızla tırmanan bir adam olmuştu ama burada görülme düşüncesi bile onun karizmasını çizebilirdi.onların elit lafına güvenirsen bu olur işte..
Ama alec kardeşleri için her şeyi yapardı.
Ve o gece de bunlardan biriydi işte...
İçeri girdiğinde tam bir fuhuş yeri olduğunu fark etmesi bir olmuştu.
Bu olaydan sonra kiliseye bile gitmeyi düşünmeye başlamıştı...kirlendiğini hissetmişti.
Etrafta resmen ayakta sevişen çiftler vardı ve bu rahatsız edici boyuttaydı.
Alec midesiz olduklarını düşündüğü onlarda çifte kınayan ve tiksinen gözlerle baktı.
Jace ve clary bir kapıdan içeri girerken izzy onlara hayran hayran baktı sadece.
Alec ise göz devirdi ve barmene doğru ilerledi bir şeyler içerse ve sarhoş olursa(ki o kolay kolay sarhoş olmazdı)
Bu olaydan kurtulabileceğini düşünüyordu.
Barmenden viski istedi ve ardından dört viski daha...hâlâ sadece biraz sarhoş olmuştu o da içmeye devam etti.
Sayamayacağı kadar fazla içti.
Çocukların yanına dönmesi gerektiğini hatırladığında gözlerini etrafta gezdirdi clary yi saç renginden tanıdı ve ona doğru ilerledi ardından diğerlerinin de orada olduğunu görmüştü.
Ama yanlarında Alec in tanımadığı disko topu gibi giyinen kısa boylu Asyalı bir adam daha vardı ve yüzündeki makyaj bu mesafeden ve bu kafayla bile fazla olduğunu belli ediyordu.
Alec bu adamı acayip bulmuştu.
Kardeşlerinin yanına ilerledi.
-Hadi son bardakları dikleyin gidiyoruz.
Herkes ona döndü ve üçlüden aaa lar yükseldi.
Bu sırada tek kaşı havada kalan asyalı çocuk ona döndü:
-Bence bu seni ilgilendirmez...adın neydi?
-Sana ne bundan? Ayrıca kimse kardeşlerime davranışımı sorgulama hakkını kendinde göremez yürüyün çocuklar.
-Gitmek istemiyorlar bence.
-Bak..adın neydi?
-Sarah... sarah Bane
-Bak sarah kardeşlerime nasıl davrandığım beni ilgilendirir kimsenin haddine değil.
- Onlar insan ve on sekizlerini geçmişler bence kendi karalarını vermeliler.Ayrıca ben senin adını hâlâ bilmiyorum.
-Sana ne!
Çocuğun bu tersleyen tavrı sarahı sinir etti.
Bu sırada clary önce hıçkırdı ardından:
-Alec (tekrar hıçkırık) onun adı Alec Lightwood.
Bunu söylediğinde alec onun koluna sert şekilde yapıştı.
Kız minik bir ah sesinin ardından sustu.Alec onların üçünüde aldı ve çıkışa ilerledi.
Sarah ise arkasından bakakalmıştı.Ama istediğini almış şekilde güldü:
-Alec Lightwood...seni unutmayacağım.Tekrar görüşeceğiz...çok yakında.
Alec
Onları eve getirir getirmez clary daha girişte içindekileri boşaltmıştı ne kadar içti bu kız?
Tanrım çok iğrenç...
Jace ise şarkı söylüyor ve sana aşığım alec seni çok seviyorum artık beni farket diyordu ama üzerini giymeye bile hâli olmadığını anladığımda onu kendim giydirdim ve yatağa yatırdım.
İzzy ise sapık sapık gülüyordu hâlâ çakırkeyif haliyle katıla katıla ve sesli sesli gülüyor arada bir hıçkırıyordu.
Ayağa kalktı ama ayağı kaymasıyla yere düştü.
Ve buna da güldü..
Bense göz devirdim klasik izzy işte sonra onu tam kaldıracağım sırada parkenin üzerine kustu ve dışımdan sessiz bir küfür savurdum ama o hâlâ gülüyordu.Ben bunları ne günah işlemiş olabilirim ki başıma aldım?
İzzy i kaldırdım ve kollarından tutarak yatağa sürükledim konuşmuyordu ama gülmeye devam ediyordu.
Odasına taşıdım onu ardından yatağa üzerindekilerle yatırdım.
Ne onun da üzerini değiştirmemi beklemiyordunuz değil mi?
Bakıcı değilim ben...on beş yaşımdan beridir onların babası gibi onlara bakmaya devam etsemde.
Hepsinin odasını kontrol ettim uyuduklarına emin olduktan sonra kapılarını açık bıraktım ve kendimi televizyon karşısındaki koltuğa attım.
Oracıkta gözlerim kapanıverdi.
Saat 5.30 civarı
Bir tıkırtıyla gözlerimi açtım sarsılarak.
Eve hırsız girdi sanmıştım mutfak tarafından sesler geliyordu.
Oraya ilerledim tezgahta cam kapta kurabiyeler duruyordu.
Biraz şaşırmıştım çünkü bizim eve çikolatalı şeyler girmez jace nin alerjisi var.
Üzerinde de bir not vardı.
Onlara bakarken kendini unutma dörtten fazla yeme çok tatlılar şeker komasına girmek istemezsin ayrıca bu sana bir seferlik iyilik oyuna davet hep böyle sürmeyecek şimdi sana asıl soruyu soruyorum:
Bambaşka bir hayat istermisin?
Not: iyi düşün bu seçimin bir geri dönüşü olmayacak cevabını kağıda yaz ve tezgaha geri bırak
-M-Evet yada hayır şıkları vardı yine izzynin işi
Diye düşündüm ve evet i yuvarlak içine aldım.
Koltuğa geri oturdum ve kurabiyeleri yerken düşünmeye başladım acaba gerçekten başka bir hayat istermiydim?
Hem evet hem hayır çünkü bir kerecik evin babası olmamayı isteyebilirdim.
Ama bana bu tercih hiç sunulmadı.
Ama bunu daha fazla kafama takmadan kurabiyelerime döndüm ardından göz kapaklarım ağırlaştı ve yavaşça kapandı.
Sabah
Gözlerimi yavaşça açtım bembeyaz bir odada uyanmıştım ayağa kalktım ve her yeri inceledim ardından kendime bir tokat geçirdim.
Kesinlikle rüya değildi•
•
• Nasıl bir başlangıç olmuş?
SİLDİĞİM MALEC YERİNE BUNU KURGULADIM BENCE OKUMAYA DEVAMEDİN VE YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN Sonraki bölümü haftaya atacağım haftada 1 bölüm yayımlamaya çalışırım(sınav haftası vb özel durumlar hariç)
I love you❤️🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist ve Mazoşist
FanfictionI was born sick, but I love it...❤️🌈 Hasta doğdum ama bunu seviyorum... Alec ve magnus çok farklı seviyordu..acı çektirerek... -seni sevmek acı da olsa güzel. -Seni acıyla sevmek çok daha güzel Polis ve iş adamı olan alec kardeşlerini koruyor İşler...