Asıl Gerçekler(FİNAL)

332 7 12
                                    

Alec mutluydu... bu onun en mutlu doğum günü olmuştu özellikle Magnus ve o uçları yanan sopalarla dans etmişlerdi ve bu tehlike Alec'in en çok hoşuna giden şeydi.
Sonunda gece bittiğinde ikili evde yalnızdı.
Alec dişlerini fırçalıyordu gördüğü üzere Magnus gece için hazırlık yapıyordu.Bu Alec'in kalbini hızlandırıyordu.
Merak  şimdiden bedenini ele geçirmişti.Banyoda işi bittiğinde dışarı çıkıp odaya ilerledi.
Kapıyı açtığında karşısında Magnus ona gülümsüyordu:
-Alexander
Alec gülümsedi ve ona doğru ilerledi.
-Magnus Bane.
Magnus Alec'in belinden kavradı sertçe bu Alec'in nefesini kesmişti.Genç gerçekten nefes almıyordu.
Sonunda birbirlerine yavaş yavaş yaklaştılar.Öpücüklerinde bir sürü duygu geçişi hissetti Alec.Ama en baskını özlemdi sanki.
Sonunda Magnus onu yatağa itip üzerine yerleştiğinde heyecandan kalbi ağzında atıyordu.
Magnus bunu görüyor ve gülümsemesini kesinlikle gizlemiyordu bundan zevk alıyordu.
Sonunda bir kaç saniyeliğine Alec'in üzerinden kalktığında ve içeri gittiğinde Alec mızmızlanmaya başlamıştı.Magnus elinde iki şırınga ile geri döndü Alec ona şaşkınlıkla baktı.
-Bunlar ne Mags?
Magnus güldü ve iki şırıngayı gösterdi:
-Bunlar bizim yeni küçük oyunumuz.
Alec içlerinde ne olduğunu anlamaya çalışır gibi kafasını eğdi anlayamadığında ofladı:
-Ee oyunun konusu ne?
Magnus sevgilisini alnından öptü:
-Bu şırıngalardan birinde Kral kobra yıkanının zehri var en zehirli yılanlardan biri diğerindeyse panzehiri var.
-Biz ne yapacağız merak ettim.
-Alec lütfen biraz sabır.
-Tabi hayatım.
Magnus baş uçlarındaki kırmızı mumları yaktı:
-Şimdi ben seks sırasında senin kanına burada bulunan zehiri azar azar ekleyeceğim sonra panzehir ile tekrar döneceksin.Biz zehir kanında yayılırken seks yapıyor olacağız.
-Aladım o zaman hadi.
-Pekâlâ bebeğim başlayalım.
Magnus
Şırıngayı aldım ve yavaşça Alec'e enjekte ettim.Bir anda hepsini kanına verince Alec'in nefesleri sıklaştı terlemeye başlamıştı.Bense bu sırada penisimi yavaşça ona sürttüm.
İçine girdiğimde vücudu zehir yüzünden sımsıcaktı.Boşaldıktan sonra kulağına eğildim:
Üzgünüm bebeğim ama şey dediğimi hatırlıyor musun?:-sen benimsin ölümüne de ben karar vereceğim...beni anladın mı Alexander?
Alec bilincini kaybedecekken sadece bana bakıyordu hiç bir şey söyleyemiyordu bir kaç saniyesi kalmıştı:
-İşte sana beğendiğim ölüm de bu iyi uykular.
Ve üzerinden kalktım.Alec'in gözleri de sonsuzluğa kapandı.
Üzerimi değiştirdim Alec'in deri ceketini de üzerime geçirip evden çıktım sonuçta yarın buraya polisler akın edecekti ve beni bulmamalılardı.
İzlerimi yok ettim ve son kez yatakta yatan gözleri açık bedene baktım:
Üzgünüm meleğim ama iyi tarafından bakalım artık aşkımız senin sayende ölümsüz oldu.
Onun deri ceketini giymiş olmamdan kaynaklı  biraz büyük olmuştu ama sorun değildi.
İntikamımı almıştım her ne kadar yanlış kişiden de olsa.
Ailemi öldüren Lightwoodlar bedelini oğullarıyla ödemişlerdi.
Ah bu her ne kadar içimi de acıtsa değmişti Lightwoodlar ailemi öldürmüştü ve sonuç buydu işte aslında şu an mutlu olmalıydım ama canım yanıyordu o kadar çok yanıyordu ki ölüyormuş gibiydim.Halbuki intikamımı aldım ama ben...ben neden mutlu değilim?
Sonunda buradan gitmeye karar verdim buradan gidecek ve her şey'e yeni baştan başlayacaktım.
Beş yıl sonra:
-Hemşire hanım 106 numaradaki hastanın yıllardır hiç bir akrabası yada tanıdığı bakmak için gelmedi mi?
-Hayır doktor bey.
-106 kimin odası?
-Magnus Bane.
-Bu kadar nefret edilesi biri mi?
-Ailesini öldüren Lightwoodlardan intikam almış sanırım biraz sorunlu odanın her yerinde Alec diye birinin yüzünü gördüğünü iddia ediyormuş.
-Alec?
-Evet Lightwoodların milyarder oğlu
-Alexander Gideon Lightwood mu? 
-Galiba.
-İlaçlar iki katına çıkartılsın o halde.
-Ah bay Alec'e bu durum sizce söylenmeli mi?
-Ne demeliyiz sence kusura bakmayın efendim ama bizim piskolojisi bozuk bir hastamız sizden intikam almak için kendi kafasında yarttığı Alec Lightwood'u her gün öldürüyor sonra sinir krizi geçiriyor sonrada ilaç veriyor ve uyutuyoruz mu?
-...
-Sence bu bay lightwood'un umurunda mı?...adam onu tanımadığını sadece evin dışında üç-dört kez gördüğünü göz göze geldiklerinde kaçtığını söylemiş.Sonrada bay Bane adamı dövüp hastahanelik etmiş ve doktorlara da evlenmek için gittiklerini ama kaza yaptıklarını söylemiş.
Yani tam olarak tanışmıyorlar bile bay Lightwood bununla ilgilenmek istemez bundan kesinlikle emin olabilirsin.
-Peki efendim siz nasıl uygun görürseniz peki bay Bane?
-O artık çok saldırganlaştı onu uyutmalıyız sonsuza kadar...
Ve son


•YANİ ASLINDA MAGNUS VE ALEC HİÇ GERÇEKTEN TANIŞMADI BUNLARIN HEPSİ MAGNUS'UN İNTİKAM ALMA İSTEĞİNDEN KAYNAKLI OLUŞTURDUĞU HAYALLER VE AİLESİ DE ALEC'İN BABASI TARAFINDAN ÖLDÜRÜLMÜŞ MAGNUS'A GÖRE AMA ASLINDA OLAN ŞEY SADECE TRAFİK KAZASI TABİ MAGNUS ÇOCUK OLDUĞUNDAN OLAYI KENDİ YAZIP KENDİ KURGULAMIŞ.
Çok erken bitirdim bu fic'i maalesef çünkü bir süre sonra tıkandım ve tekrara düşsün istemedim.
Evet bir hikayenin daha sonu okuyan herkese sonsuz sevgi ve teşekkürlerimi sunarım başka kitaplarıma da bakın lütfen.Şimdiden çok ama çok teşekkür ederim❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 06, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadist ve MazoşistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin