×3×

190 39 16
                                    

Dzieci weszły do sali tanecznej w ładzie i spokoju, lecz gdy tylko zauważyły ich dwie ulubione nauczycielki odrazu wszystkie się rzuciły, aby je przytulić.

Po dłuższej chwili dzieci odsunęły się od kobiet i ponownie stanęły w szeregu.

- Cześć maluchy - powiedziała z uśmiechem na twarzy Park Jihyo.
Dzieci jak w chórku przywitały się.

- Potraficie tańczyć do którejś naszej choreografii? - spytała Momo patrząc się szczęśliwie po dzieciakach.

- Ja umiem! - krzyknęła z tyłu mała Nako.

- A do czego umiesz tańczyć? - spytała Jihyo doszukując się malutkiej dziewczynki.

- Do wszystkiego proszę pani - powiedziała dumna wychodząc przed szereg.

- Świetnie - powiedziała uradowana Jihyo.

- Nauczymy się dzisiaj choreografii do "Fancy", słyszeliście piosenkę?! - krzyknęła pełna entuzjazmu Momo na co dzieci pisnęły radośnie.

Grupa Pani Im była ulubioną grupą Park oraz Hirai, nie tylko dlatego, że ich wychowawczyni to jedna z członkini zespołu do którego należą, ale dzieci w tej grupie były bardzo uzdolnione, urocze i przyjacielskie.

Najpierw trójka kobiet zatańczyła choreografie, którą wszystkie dzieci obserwowały bardzo uważnie, a po zakończeniu tańca dzieci zaczęły klaskać i krzyczeć z zadowolenia. Następnie kobiety zabrały się za uczenie dzieci choreografii.

━ 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐋𝐄𝐓𝐓𝐄𝐑 ♱ 𝐘𝐔𝐑𝐈 𝐗 𝐘𝐄𝐍𝐀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz