Będąc już pod domem, Yena wzięła jedną bombonierkę i ruszyła pod dom Yuri. Skoro nie potrafi się z nią zaprzyjaźnić, zrobi wszystko, aby wywołać na jej twarzy uśmiech. Wzięła ze sobą również małą karteczkę, na której zapisany miała adres domu swojej sympatii.
Będąc już pod wskazanym adresem, podeszła niepewnie do drzwi. Z domu dało usłyszeć się głośne krzyki oraz wyzwiska padające w stronę każdego członka rodziny, nawet Yuri. Choi bardzo zdziwiła się i lekko przeraziła słysząc coraz to nowe i gorsze wyzwiska.
Wzięła głęboki oddech i podeszła do drzwi. Postawiła bombonierkę przed drzwiami po czym zapukała do nich i szybko schowała się za krzakiem znajdującym się niecałe trzy metry od domu.
Po dłuższej chwili drzwi otworzyły się a zza nich wyjrzała mała istotka na widok której serce Yeny zaczęło szybciej bić.Yuri rozejrzała się i dotrzegła bombonierkę leżącą tuż przed nią.
- Hm? - mruknęła biorąc prezent do rąk.
Dziewczynka uśmiechnęła się szeroko i rozejrzała się w poszukiwaniu osoby, od której to dostała.
Yena była tak dobrze schowana, że na szczęście Jo jej nie zauważyła. Dziewczynka zachichotała cicho i weszła spowrotem do domu. Yena była z siebie dumna, że udało jej się wywołać uśmiech na twarzy małej sympatii.
CZYTASZ
━ 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐋𝐄𝐓𝐓𝐄𝐑 ♱ 𝐘𝐔𝐑𝐈 𝐗 𝐘𝐄𝐍𝐀
Fanfictionᴘᴀʀɪɴɢ : ʏᴇɴʏᴜʟ ( ʏᴜʀɪ x ʏᴇɴᴀ | ɪᴢ*ᴏɴᴇ) ɪ ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ sɪɴᴄᴇ ᴄʜɪʟᴅʜᴏᴏᴅ ᴛɪᴍᴇs, ʏᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ? #1 in izone - 160519 #1 in nayeon - 090619 #1 in hyewon - 260619