Ezernyi gondolat suhant végig elmémen, de egyik sem segített a problémamegoldásában. Végül be kellet látnom egyedül nem, megyek semmire így hát ahhoz fordultam aki nem a legokosabb és lehet nem tud segíteni, de megbízhatok benne és együtt minden problémát megoldunk.
- MABEL! - rohantam be a napaliba ahol épp a kacsadetektívet nézték Stan-nal és Csámpással.
- Mi az bratyó?
- Csak gyere! Beszélnünk kell!
- Szuper fontos testvérmegbeszélés?
- Az!
- Vigyétek ki a szemetet is ha már kimentem! - szólt utánunk Stan a tévét bambulva.
- Na mi van tesó? - kérdezte a pulcsikirálynő mikor kivezettem az erdőbe és alaposan körbe néztem, hogy van-e valaki a közelben rajtunk kívül.
- Nem tudom, hogy mondjam! - kezdtem idegesen sétálgatni - Azt se tudom igazán mi történt, de ez nem mehet így tovább, mert kezdek..
- DIPPER! - szólt rám mire megálltam. - Nyugodj meg és mond, el mi van! Nem értelek, ha zagyválsz! - mondta mire sóhajtottam.
- Mikor.. Hát tudod kicsit furcsán viselkedtem mostanság.. - kezdtem bele ő meg figyelmesen várta, hogy folytassam. - Itt van.. Bill! - mondtam mire szeme kibontakozott.
- MI? - harsogta - HOL?
- A fejemben.
- Mi? Hogy? - kezdte el hajamat arrébb söpörni majdnem lelökve rólam a sapkát.
- Elég Mabel! Ez nem így működik! - löktem el a kezét majd sóhajtottam. - Figyelj!.. Az a baj hogy csak én látom és hallom. Sajna ő mindenkit lát és.. - pirult el az arcom - nagyon idegesít, mert sok mindent nem tudok csinálni. Segítened kell!
- Hmm.. - gondolkozott ez pulcsijával arcát simogatva. - Nincs ötletem! - felelte egyszerűen.
- Gyerünk Mabel! Kell lennie valami megoldásnak! - harsogtam idegesen mire az eddig megfigyelést tartó démon elnevette magát.
- Ha, ha, ha. Tényleg azt hiszitek értek ellenem bármit is? Ez aranyos! - nevetett végül a démon, akinél már az volt csoda, hogy eddig bírta. Mérges tekintetemet rá szegeztem.
- Mi az? - kérdezte testvérem, furcsa mozgásom miatt.
- Épp ki nevet minket! - szűrtem ki fogaim közül a mérges szavakat.
- Hol? Megverem a SZIGONYPUSKÁVAL! - lőtte egyenesen, amit épphogy sikerült egy ugrással kikerülnöm és a fém a fába vájta magát.
- Jézusom Mabel?!
- Bocsi! - mosolygott idegesen - De majdnem eltaláltam..
- Nem!
- Oh..
- Gyerünk, gondolkozz! Csak van valami ami...
- Amúgy miért olyan fontos. Mármint mit akarsz elérni. Mi olyan sürgős. Az agyadba nem tud beférkőzni igaz?
- Igaz, de..
- Hát akkor nem vészes a helyzet!
- De mert..
- Miben zavar? - kérdezte egyszerűen mire Dipper elpirult.
- A fürdésben!..
- Oh..
Bonusz
(mivel sokan kérték kommentben így írok egy másik verziót. Nincs köze és nem így fog folytatódni, de írtam egy olyat, ami ez a rész helyére beilleszthető, történet szempontjából. Azt hiszem, ezt jobban fogjátok szeretni :3)
Úr isten mit tegyek.. Valamit muszáj tennem. Leizzadtam az előbbiek miatt és már este van. Tudom, van nagyobb bajom, de nehéz aludni meg gondolkodni koszosan. Eltereli a figyelmem. Ahg ez a démon.
- Mi az? - kérdezte Dipper mérges tekintete miatt.
- Miért akaszkodsz rám?
- Miért ne? - vont vállat.
- Csak egy kicsit hagy jó? Cserébe.. elmegyek a következő tárgyért!
- Ha, ha, ha. Nem rossz!
- Mi?
- Azt mondtad elmész érte nem azt, hogy megfogod vagy elhozod. Nem rossz.
- Tök mindegy. Csak maradj kicsit. - mondta majd bevonult a fürdőszobába törölközővel meg váltó ruhát. Csak nem jön utánam a fürdőbe.. Igaz? - gondolta. Belépet, bezárta az ajtót, levetkőzött és már a fürdőben volt.
A démon unatkozva lebegett, az ágy fölött úgy mintha törökülésben rajta ülne.
Mi tart eddig.. Minek is várom meg? - gondolta majd a fiú felé szállt. Mikor meghallotta az éneklést a fürdő ajtó előtt kuncogott kicsit majd ő is csatlakozott. Lassan a zuhany alá lebegve énekelte a csajos számot.
- Diszkó girl. A szerelem. Te vagy nekem.. - éneklés szinkronban. Dipper a szappant használta mikrofonnak, de kicsúszott a kezéből. Lehajolt, hogy felvegye háttal a démonnak.
(:3)
YOU ARE READING
Az én szörnyem
FanfictionDipper a húgával visszatér Gravity Falls-ba de fura dolgokra lesz figyelmes. Egy ismerős hangot hall néha de rajta kívül senki más.