(Eredetileg hosszabbra terveztem csak szinte egyáltalán nincs ihletem. A vége vissza volt még azt meg tudtam írni, de ennyi. Eredetileg úgy terveztem azt még beleírom, hogy mi történt a laborban, de szerintem így elválasztva se rossz... A lényeg sokára, de egy hosszabb résszel jelentkezem.. remélem.. és igyekszem minél hamarabb.. a lényeg amint tudok, már rakom is ki az új részt😅)
A házba belépvén bundás kenyér illat fogott meg.
- Dipper te vagy az?
- Igen én! - léptem be a konyhába zsebre dugott kézzel. Stan újságot olvasott, Ford épp evet a tesómmal az asztalnál.
- Jobban vagy?
- Igen csak.. Ki kellet szellőztetnem a fejem.
- Micsoda egy hazudós vagy kölyök!~ - mondta Bill mellettem lebegve egy öntelt mosollyal az arcán. Olyan idegesítő..
- Minden rendben.. Olyan.. Mérgesnek tűnsz..
- Igen csak..
- ..Csak nem, mert folyton hazudsz szeretteidnek! - mondta mire morogtam.
- Dipper.. - nézett rám Mabel aggodalmasan.
- Kölyök.. - mondta Stan mire észrevettem nem csak tesóm aggódik.. Hanem gyakorlatilag mindenki úgy bámult.
- J.. jól vagyok.. Tényleg..
- Hazug.. - mondta mire ökölbe szorult a kezem és fogaimat, picit összeszorítottam.
- Csak.. Hagy reggelizzek - raktam tányérra kettő bundás kenyeret.
- De ez vacsora.. - javított ki Mabel zavarodottan.
- Akko az! - ültem le mellé az asztalhoz és enni kezdtem.
- Dipper.. - mondta Ford
- Hm? – hümmögtem tevékenységem nem megszakítva
- Beszélhetnénk?
- Persze!
- A laborban..
- Ja.. - gyorsan fuldokolva benyomtam az egyik ennivalót a tálcámról. Köhögni kezdtem és Mabel poharában lévő tejet gyorsan megittam, hogy rendbe jöjjek. Persze mutattam kezemmel, hogy sajnálom aztán megindultam a tudós után régi barátjával mögöttem..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Az én szörnyem
Hayran KurguDipper a húgával visszatér Gravity Falls-ba de fura dolgokra lesz figyelmes. Egy ismerős hangot hall néha de rajta kívül senki más.