kaşar

593 30 13
                                    

kankıstolarım madem okuyonuz oy verin yada yorum yapın. kötü yorumlara açığım lütfen. çok üzülüyorum okuyanlardan oy almayınca

MULTİMEDİA -DERİN MULTİYE BİRÇOK FOTOĞRAF EKLEMEYE ÇALIŞTIM AMA BOK GİBİ OLDU KIZIN OKÇOKÇOK DAHA GÜZEL FOTOĞRAFI VAR ADINI MERAK EDENLER ÖZELDEN SORABİLİR.

"oha."

"bişey mi dedin?" dedi hoca.

"yok hocam, ben yeni öğrenciyim adım Derin Çankayalı, Tükiyeden geldim. Çankayalı değilim dedem şizofrenmiş. Babamın tayini çıktı, annem ev hanımı. Kan grubum 0 rh+."

hoca bana kurbanda kesilcekken koyun hapşırınca "çok yaşa" demişim gibi baktı.

"Bayan c-çanlayalı, adınızı ve nerden geldiğinizi söylemeniz yeterdi."

" afedersiniz hocam Türklerde öğretmenlerin yeni gelen öğrenciye herşeyi sorma sorunsalı var."

"bana bayan meti de. Türkler çılgınlar gerçekten."

"Türk diyoz burda boru demiyoz."

"ne?"

"öyleyizdir." dedim ve gülümsedim. gösterdiği yere geçtim.

Yanımdaki kızı süzdüm, Siyah saç, sıyah t-shirt, siyah şort. Siyahda siyah amınakoyim.

"merhaba." bana baktı ve iyice süzdü.

"hayır, benimle konuşmamalısın." dedi.

neden lan?!?!?!

"neden?" dedim.

5 dkk, 10dk, 11 dk. Cevap vermiyo aq

ders boyunca o çocuğu süzdüm, arada göz göze geldik. kahverengi saçlı, saçlarının rampa yerinde sarı boyalı saçlar.. mavi gözz. Allam çok tatlııı. Derken aklıma Melih geldi off!! çok özledim onu. Çok çok çok fazla. ortam bana o kadar yabancı geliyokii.

"selam." gelen sese göre kafamı biraz yukarı kaldırdım.

ağağğaağ Bu o çocukk. Allam geliyom tut beni. ne ara tenefüs oldu aq. normalde olsa tenefüs sesi en kısıkta bile olsa duyan tek kişi ben olurdum.

"selam" dedim ve bana gülümseyen taşa aynı tepkiyi verdim.

"oturabilir miyim?"

siyahlı kız gitmiş looğğ.

"tabi" dedim.

+ Derin, - tomas.

- merhaba Derin, ben tomas ama bana 'yavşak' derler.

+ 'yavşak' ? bildiğimiz Türkçe.

- evet bildiğin Türkçe, Benim 4 yıllık bir arkadaşım vardı. Türktü ve bana öyle bir takma ad taktı. sizin dilinizde anlamı sempatikmiş.

MK alsmanwsmkkdmwm. Gülmeye başladım.

- Neden gülüyosun?

+ y-hahahahhah y-jahahahhah yok bişey hahah amınakoyim. Ayy karnım.

- ama gülüyosun?

+ tamam geçti. içimden gülmeye devam ettim.

- neyse zil çalmış ben gidiyim görüşürüz Derincim. + görüşürüz Tomas. yani 'yavşak'.

ayağa kalktı ve tam gidicekken arkasını dönüp, " bu arada sende yavşağa benziyosun." dedi ve gülümsedi. Gülümsedim kendi sırasına geçince gülmeye devam ettim.

"iyi misin?" diyene baktım. Bu siyahlı kız.

"komadayım ambulans çağır."

kız aynı coollukta beni takmadan sırasına oturdu. Gülmem geçince sıraya oturdum ve üzerimdeki tozları sildim.

-------------------------

dolabıma eşyaları yerleştiriyodum.

"hey." önce sağıma sonra soluma baktım. Dolap kapağımı tutan kızıl saçlı kıza baktım Allam çok taşş. yanındada esmer bi kız.

"yavşakla konuştuğunu duydum "dedi. biraz öne çıktım kıza dahada yaklaştım.

"evet?" dolabın kapağını sertçe kapattı.

sen? bana? artistik? taslıyon? 2 kişi üstüme gelmeye başladılar. "bi. daha. yavşağa. yaklaşırs-"

" ne diyon amınakodumun gavatıı?" dedim ve ikisinede sağlı sollu bir daldım.

(bu dalma multimediada var.)

kız ağladı ve koşa koşa gitti.

Ahhahahah salak şey sksjaj o kızıl kızı gördüm bana doğru geliyodu. o yanındaki kim öle? bu.. bu müdür! "bayan çankayalı. sizi Odama bekliyorum."

"Hassiktir!"

varsa sekliniz Amerikaya beklerizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin