MULTİMEDİA : DERİNİN ELBİSESİ+ DERİNİN SAÇI+DERİN :) KOMBOO
TRİPLE KİLL :DD
" nasıl ya? mantıksız." dedim telefondaki Katy'e
" evet çok mantıklı, burası Amerika canım" dedi.
" ya gelirmiyim bilmiyorum hem ne giycem?"
" elbise mümkünse, kısa olsun."
"eminsin dimi?"
"tabikide."
" tamam görüşürüz"
"bay" telefonu kapattım. kız evde parti veriyo laan. tabi Katy değil popi kızlardan biri.
ne giycem lan ben. Yarına kadar bişeyler bulmam lazım ama önce kuaföre gitcem kaç gündür saç uçlarımı maviye boyatmak istiyodum.
dışarı çıktım ve herkese ağzını burnunu kırarım bakışları attım.
Kuaförden içeri girdim ve beni şirin bi bayan karşıladı. neyseki sıra yok.
" merhaba tatlım, ne olcaktı?" diye şirince sordu küçük bir tebessümüde ekledi.
" saçımı boyatıcam ama uçlarını."
" hangi renk?"
" mavi." hemen gidip bir katalog getirdi ve renk secmemi istedi amk mavinin her tonu var. yeşil ve maviyi seçtim karmaşık boyucak işte jdkfndsj.
"bitti buyrun, kurumasını beklemeye değdi değil mi?" sandalyemi çevirdi ve görüntü karşısında ben şok ben iptal ben vefad.
*oha amk çok guzel*
" teşekkür ederim çok güzel olmuş. ellerinize sağlık." kadın bön bön baktı. gülümsedim ve parayı ödeyip çıktım.
Yolda karşımda gelen benim yaşlarımdaki kızla bakıştık tam yanımdan geçicekken omuz attı. ahada işin bitti kızım.
" noluyo lan? hayırdır?"
"önüne baksana"
" ne diyon göt lalesi?"
one la? bakışı attı.
" bana sen çarptın."
" senin gibi sürtük müyüm bulaşcak?"
" kes sesini"
" Allah Allah?!?!"
" adın ne senin?"
"Derin Çankayalı, hem noluyoz?"
" bende katarina Beckhom."
KATARİNA - LEAGUE OF LEGENDS-
" tanıyorum seni, Turksun Tomas senden çok bahsetti."
"derken?"
" o şekil. ayağını denk al."
"almazsam nolur" diye kızın üstüne yürüdüm.
" hey noluyo orda?"
bu amca kim be?
" yok bişey dayıcım geliyorum." son bi bakış attıktan sonra dayıcığının yanına gitti. adamda taşmış ha.
sonunda alışveriş merkezine geldim.
hemen ilk gördüğüm mağazaya kendimi attım. ilk kombinimi etek- üst yaptım. siyah askılı, vucuda yapısan garip şekilli yüksek bel etek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
varsa sekliniz Amerikaya bekleriz
Teen Fiction13+ ŞİDDET, KORKU UYGUNSUZ KELİMELER. "beni hiç bırakma.." "seni bırakırsam çükümü kessinler" "ben keserim ama.." "oha, seni bırakıyorum." " orospu çocuğu!" oo patlatırım bi tokat .