Katarina

314 15 15
                                    

MULTİMEDİA- TOMAS

sırf yorum yazdınız diye yb yaptım yoksa yapmicaktım, öpüldünüz taş okuyucularım:*

" kanka bizim gitmemiz uzun sürer arkada bi çeşme var ordan Tomas'ı biraz ayıltabilirsin." dedi Katy.

" harika, sormuyosunki taşımak kolaymı diye."

 hadi gızım hadii bakışı attı. zorda olsa Toma'ı taşımaya çalışarak az ışık alan kimsenin olmadığı yere götürdüm. Hayret burda neden yiyişenler yok ki?

çeşmeye doğru ilerledim ve Tomas birden yere attı kendini. 

"Deriiğğnn aşkından ölüyoğğm." 

"geber lan geber."

yada yaşa yaa.

hemen kaldırdım, ayağa yavaşca kalkan Tomas aniden hareketlendi ve dudağımda başka birininkini hissettim, hiç yabancı olmayan birinin. biranın tadı da olsa çok güzel bi histi.

ayrıldığımızda bi gülümsedi sormayın gitsin.

" budur yeaaa." 

olm bi kendine gel.

kendini tam yere atıcakken sıkıca tuttum havaya kaldırdım ve bi güzel tokatı patlattım. 

"ahh napıyon kızım ya." birden kendine geldi.

" sen nasıl .. kendin de misin?"

"evet."

tokatçı Derin nene, seansı 50 TL -not: sarhoşlar ayıltılır.-

" ya bi sarhoş numarası yapim dedim içine ettin, amma ağır elin varmış haa."

iptal.

" nasıl ya?? neden yaptın bunu?"

"öpiyim diye" dedi ve piç smile yaptı. 

" bak yaa, sen insanı delirtirsin. bi dakka senin o dediklerin gerçek miydi?" 

"y-yok canım ya ppeh onu sadece inandırmak için yaptım."

*tüh la*

"gerçekten ayıksın dimi?"

*ayıq olcağnız.*

yapma olm yapma.

" ayığım diyorum, sarhoş biri bunu yapabilir mi?" dedi ve bir koluyla belimi bir koluyla dizimin alt kısmını tutarak beni kucakladı, bir çığlık attım. sıkıca Tomas'a tutundum o sadece gülümsüyordu.

" inandın mı prenses?" 

" inandım, indir benii."

usulca yere indirdi. bi insan nasıl bu kadar tatlı olabilir?

 alnını tuttu " çok acıdı ya." 

"üzgünümm." alnına bakmak için çenesini tutup çevirdim. kızarmış baya.

ellerimi tuttu. " ellerin çok soğuk." dedi.

" genelde hep öyle oluyolar ya." dedim ellerimi sıcacık avuçlarının içine aldı ve gözlerini gözlerime sabitledi. mavi gözler Allam çok taş.

------------------------------

zil yaşasın!

dışarı çıktım ve Katyle bizimkilerin yanına gittim. hepsi dönmüş biryere bakıyolardı.

"noldu" dedim ve baktıkları yere baktım. 

Tomas'ın yanında o gördüğüm kız vardı, katarina. bankta oturmuşlardı ve Tomas kolunu kızın olduğu tarafa atmıştı. birden kendimi kötü hissettim ve gözümün dolduğunu farkedip tuvalete koştum.

varsa sekliniz Amerikaya beklerizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin