voleyboll

275 13 10
                                    

1000+ olmuşuz lann!! bütün okuyucularıma çok çok çok teşekkür ederim hepsi benim canım. birde size bir sorum olcak bu hikayenin instagram veya tweeter sayfasını açim mi? sizin kararlarınıza göre açıcam. 

birde multimediaya oynadığım oyunla ilgili bir heronun şarkısını koydum bence beğenceksiniz, dinleyin veya izleyin :)) tabi okurkan dinleyin demiyorum sadece güzel olduğu için koyuyorum.

MULTİMEDİA JESSİE.

öpüşmemiz bitince kendimi aptal gibi hissettim. Neden hep öpüşme ihtiyacı duyuyorum? 

*Amerikada normal bişey bu gülüm.*

pekala daha öpüşme yok. kural koydum 10 bölüm boyunca öpüşmeden durmalıyım.

" Derin?" Tomas'ın merakla bakan gözleri aklımıkarıştırdı.

" cevabın ne?" dedi. az önce benim sevgilisi olmamı istedi ama ben.. hayır ya düşünmem lazım.

"b-bana zaman ver."

" istediğin kadar ama çok bekletme."

mizahını sikiyim.

" tamam." 

Fehm aramıza girdi ve tip tip bana baktı.

" ne var?" dedim. 

" ya sen bu Tomas'ı kendinle aynı derecede mi görüyosun? o seni hak etmiyo."

" sen mi hakediyosun?" 

" ben hakettiğimi aldım her ne kadar beceremesemde." gözlerimi göz kapaklarım görünmicek kadar açtım.

"orospu çocuğu!" diye üzerine atlarken John beni hafifçe geri itti önüme geçip Fehm'e bir yumruk salladı. Fehm hemen ayağa kalktı ve John'a daldı.

herkes onlaı ayırma çabasına girdi.

" sizin derdiniz ne ya? helede senin Fehm ben sana naptım? neden bana bunları yaşatıyosuun!" diye bağırdım.

ağlama,ağlama,ağlama.

" sorun sadece ben değilim bunu sana yapmak isteyen tek ben değildim, anladın mı?" yüreğimden bir tıslama geldi.

"n-ne demek bu? o-o kim?"Tomas araya girdi. 

" bana bak Fehm bu kızdan uzak dur!"

" demicektiin."

Tomas dahada üzerine yürüyünce birşeyler fısırdadığını duydum ama anlayamadım.

" kes sesini Tomas! bu kız--" 

" Lağağağağğağağağa hocaağağağağa geliyooğoğoğ" diye koşa koşa yanımıza geldi ve hızla geçip gözden kayboldu. biri kolumdan tuttu ve kalabalıkla birlikte beni oradan uzaklaştırdı. yolda valla anamı sikti var ya. 

 "la Tomaas. atını fakan kovboy musun sen? anamı siktin koşarken."

Bilmediği bir dil konuşuyomuşum gibi baktı.

bir süre sonra etrafta kimsenin kalmadığını gördüm.  Tomasa baktım beni kollarıyla sarmıştı ve yaklaşıyodu kesin öpücek. elimi göğsüne koyup ittirdim kaslarr:OO

bana tip tip baktı.

"pekala." dedi. ne var lan?

elinden gelse yutcak amk. Eve gitmek için ayaklandım.

" nereye?" dedi.

"ebemin amına, geliyon mu?"

*yha Trkçe knşma.s.s bakışı attı.*

varsa sekliniz Amerikaya beklerizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin