AMK

646 29 4
                                    

Evet, yeni bir okul ,yeni bir ülke ,yeni bir yaşam. Türkiyedeki arkadaşlarımı çok fazla özlüyorum. Birde onlarla konuşamicak olmam daha çok koyuyo.

Başımı cama yasladım ve dışarıyı izleyerek uzun düşüncelere daldım. en çok da 2 yıllık sevgilimden ayrılmak koydu. aslında o beni bırakmak istemedi ama bu kadar süre bekleyemezdi, özlerdi. Hem başkalarıyla mutlu olmalıydı. üzgün olmasına dayanamazdım.

gitmeden önce 1 saat kadar sarıldık. O an kendimi en güvenli yerde hissettim şimdi o olmadan beni kim sahiplencek. Bu  yüzden babama 3 gündür tripteyim. ebenin amımı vardı burda amınakoyim. Tayinmiş sikerim tayini.

müziğin sesi yavaş yavaş kulağıma gelmeye başladı. ..kah aradım kendimi, kah kayboldum boşlukta. sen yokken denedim kaç kere.. ölünmüyor mutsuzluktan... yanağımda sürüklenen bir damla göz yaşını silmek istedim ama sonra akışına bıraktım.

"geldik." diyen babama baktım ve kapıyı açıp hışımla dışarı çıktım bagajı açıp çantamı aldım. "bana bak." arkamı döndüm. "ne bu hareketler?!" diyen babama baktım. Tam gözlerinin içine ve hiçbişey demeden gittim.

-------------------------------------

yemeğe oturduk, yemek istemediğimi söylesemde babam akşam yemeğinde masada herkesin olmasını isterdi. "Derin sen haftaya okuluna başlicaksın, 2yıl zaten özel ingilizce eğitimi gördün." yarın bile başlasam olur. sizden ne kadar uzak o kadar iyi.

-----------------------------------

odaya kendimi attım ve kalan %15 şarjla şarkı dinlemeye çalışıp uyudum. birkaç gün alışveriş ve taşınma faslıyla geçti.

----------------------------------

şah şah şah dam dam dam ar ar a-

alarmı kapattım. sonra yine uyudum.

şah şah şah- off lanet şey.

hemen hazırlandım, üzerime siyah erkek t-shirti altına beyaz yırtık pantolonumu giydim. beyaz spor ayakkabılarımı ayağıma zorla geçirdikten sonra yola koyuldum.

---------------------------------

Ohaaa amınakoyiim.

Okula girdim ve içeriyi iyice süzdüm. kolidorda baştan başa uzun ince dolaplar vardı. oha lan şunlara bak. kolidorda öpüşüyolar. bikaç erkek bana bakıyo ve çok tatlılar. ne diyorum ben? Melihi özledim.

-bundan sonraki bütün konuşmalar ingilizce, ben türkçe olarak yazıcam anlarsınız siz türkçe olanları yamuk yazcam-

"dikkaat eett!" diye bi ses duydum ve arkamı aniden döndüm. Yanımdan kaykayla biri geçti. vay be okula baak. herkes sivil giyinmiş.

müdürün yanına gittim ve sınıfı falan öğrendim. dolap anahtarını vermesi iyi oldu la kskms.

sınıfa girdim herkesi süzdüm bütün gözler üzerimdeydi oysa üzerimde olmasını istediğim tek bir göz vardı...

varsa sekliniz Amerikaya beklerizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin