4

2K 93 24
                                    

Kertaus:Samalla hetkellä toivoisin etten olisikaan kääntynyt laisinkaan.

Sisään on astunut entinen poikaystäväni, Logan kahden ääliömäisen kaverinsa Aaronin ja Michaelin kanssa.

Tämä tästä vielä puuttuikin, että nämä kolme idioottia täällä kukkoilemassa. Ja minä, kun luulin, että tästä päivästä tulisi helppo.

Katselen kyllästyneenä, kun he astelevat itsevarmasti syvemmälle baariin ja istuvat baaritiskin viereiseeen pöytään. He kaikki näyttävät samanlaiselta silloin, kun näin heidät viimeksi puoli vuotta sitten. Ainakin, Aaron ja Michael näyttävät aivan samalta. Heillä on vieläkin samat maantien ruskeat hiukset ja tumman harmaat silmät. Ja molempien ruumiin rakenne sama, lukuun ottamatta sitä, että heidän lihaksensa ovat kasvaneet isommiksi.
He ovat niin tylsän ja mitäänsanomattoman näköisiä. En kuitenkaan tarkoita mitenkään pahalta, ovat he molemmat komeita ja hyvän näköisiä, sitä ei tule kenenkään edes kieltää. Mutta he molemmat ovat niin.....tavallisia. Siis suoraan sanottuna, jos he kävelisivät kadulla minua vastaa, he eivät jäisi erityisesti mieleen. He siis hukkuvat massan mukaan.

Logan taas..... noh miten häntä nyt kuvailisi. Hänellä on vaaleat korviin asti ulottuvat hiukset, terävä leuka ja hyvän näköiset poskipäät sekä mahtavassa kunnossa oleva kroppa.

Luulet varmaan, että sellainen yhdistelmä olisi aika herkullinen, mutta jos totta puhutaan hän ei ole edes kovin komea?!

(Kuvitelkaa tramaattinen tauko)

Okei ketä minä yritän huijata! Hänhän on aivan helvetin hyvän näköinen! Hänellä on täydellinen ilmestys vaaleilla kutreillaan ja silmiä hivelevän komeilla kasvoilla, mutta ette ole edes kuulleet hänen silmistään. Ne ovat täydellisen vihreät.

Okei kuulostaa varmaan aivan siirappiselta, mutta ajatelkaa itse. Kuvitelkaa päässänne maailman kaunein vihreän sävy, minkä ikäni pystytte. Ne olisivat kirkkaat mutta samaan aikaan myös tummat juuri oikealla tavalla ja, kun niihin katsoo tuntuu siltä, että niiden mukaan voisi vaikka hukkua.

Ja nyt, kun olette saaneet täydelliset silmät kuviteltua laittakaa ne yhteen vaaleiden vähän latvoista kihartuvien hiuksien ja hiton komeuden kasvojen kanssa on edessäsi aika moinen ilmestys, vai mitä?

Ne ihanat silmät olivat varmaan syy siihen, miksi rakastuin Loganiin alunperinkään. Tai sitten väsyin vain olemaan aina yksin ja peloissani. En ole varma, mutta sillä ei ole väliä. Ainut asia, jolla on väliä on se, että olin joskus niin tyhmä, että menin rakastumaan Loganiin. Kyllä se on totta, minä Evelyn Stone olen ollut rakastunut. Et olisi sitä varmaan arvannut, mutta ainakin nyt "suuri" paljastus on tehty.

Se ei ollut kuitenkaan ihan täydellinen rakkaustarina, jossa poika rakastuu tyttöön ja tyttö poikaan. He elävät rakastuneina ja varmaan siinä sivussa pyöräyttävät pari lasta. Ja lopulta he elävät elämänsä onnellisesti loppuun asti.

Voi, että säälin sitä henkilöä, joka uskoo sellaiseen roskaan. Mutta uskokaa tai älkää minäkin uskoin joskus tuollaiseen rakkaus hömpötykseen, mutta älysin nopeasti sen olevan pelkkää valhetta.

Eniten minua kuitenkin ärsyttää, että niin kauniit silmät on suotu noin läpi mädälle henkilölle, kuin Logan Walkerille.

Okei avaan nyt vähän tilannetta, jotta tiedätte paremmin, miten minä ja Logan "rakastuimme"

Vuosi sitten (flashback)

Olin juuri täyttänyt kuusitoista ja olin päättänyt, että haluan vähän irrotella raskaan työpäivän jälkeen, jonka olin viettänyt baarissa. Olin siis päättänyt "irrotella" eli suoraan sanottuna ajattelin mennä vetämään perseet.
En yleensä juo alkoholia ollenkaan, mutta juuri sinä päivänä oli päähäni noussut kaikenlaisia ikäviä muistoja ja halusin vain olla vähän aikaa joku muu ja unohtaa.

Me and my soulmate (Finnish)Where stories live. Discover now