Michael Clifford
Ez az este valami csodálatos volt. Teljesen szerelmes vagyok. Hihetetlen, hogy oda adta magát nekem. És hogy bízott bennem. Őszintén bevallom nekem nem ő volt az első, de azt tudom, hogy Hennának még nem volt ilyan kapcsolata senkivel.
- Köszönöm, hogy bíztál bennem.- suttogtam. Most épp itt fekszünk az ágyban, ölelkezve, teljesen meztelenül.
- Az életemet is rád bíznám.- mondta és a számra adott egy puszit.
- Nagyon szeretlek. Menthetetlenül beléd estem.- mondtam mire ő kuncogott egyet.
- Teljes szívemből szerelmes vagyok beléd Michael. Tetőtől talpig.- bújt hozzám még közelebb. Szorosan magamhoz öleltem.
- Hen...
- Hm?- hunyta le a szemeit.
- Holnap...ugye eljössz velem az árvába?- kérdeztem halkan.
- Persze.- suttogta.
- Köszönöm.
- Szeretlek Michael.- súgta, majd nemsokára a karjaim közt mély álomba merült. Őt ölelve lassan én is elaludtam.
Másnap
Épp az árvaházba tartunk Hennával. Kéz a kézbe sétálunk az utcán. Nem mondom, hogy nem...mert nagyon félek attól...amit hallani fogok. Lehet a szüleim nem is Sydney-be élnek. Lehet...már nem is élnek. Beléptünk abba az épületbe, ahol a szüleink adoptáltak. Valami halvány, mélyről feltörő emlék kép beugrott, de semmi több. Az infós pulthoz mentünk, ahol egy idősebb, ismerős arcú nő állt.
- Jó napot. Segítséget szeretnénk kérni.- kezdtem.
- Szervusztok miben segíthe...Michael?- fordult vekünk szembe a nő. Látszott, hogy haja már ősz lenne, ha nem festené világos barnára. Kedves arcán egy ezüst keretes szemüveg helyezkedett. Újra feltörtek az emlékek és azonnal eszembe jutott, hogy ki ez a hölgy.
- Mrs. Thompson?- kezdtem akaratlanul is mosolyogni. Mrs. Thompson a nevelőm volt, amikor itt éltem. Nagyon szerettem, mert egy jó pofa, kedves és aranyos nénike volt.
- Michael! Drágám!- lépkedett ki a pult mögül és mikor mellénk lépett szorosan megölelt. Henna mosolyogva nézett minket. Nemsokára elengedett és alaposan megnézett. - Jaj, hogy milyen helyes fiúcska lett belőled. Na de...mi ez a szímes haj? Tán csak nem lázadni készülsz?
- Dehogy Mrs. Thompson! Csak simán tetszik.
- Na de mesélj drágám. Mit kerestek ti itt?- húzott minket a hallba és leültetett minket.
- Mrs. Thompson...azért jöttünk...mert szeretném tudni...kik az igazi szüleim.- mikor ezt mondtam Mrs. Thompson ajkai legörbültek.
- Michael...tudod, hogy legálisan nem adhatunk ki adatokat. Senkinek.
- Kérem Mrs. Thompson! Szeretném tudni kik ők. Hogy hol vannak...hogy mi van velük.
- Meglátom mit tehetek. Megadnád a telefon számod, hogy tudjalak hívni, ha tudok valamit?
- Természetesen!- gyorsan lediktáltam neki a számom, amit felírt egy kis papírra.
- Ha bármit tudok azonnal telefonálok.
- Köszönöm Mrs. Thompson!- mondtam, majd intve neki egyet elhagytuk az épületet. Nem akarok csalódott lenni, mert még van remény, hogy megtalálom a szüleim.
- Minden rendben Mikey?- kérdezte Henna. Összekulcsolt ujjakkal sétáltunk haza.
- Persze.
- Az a hölgy...honnan ismert téged?
- Ő volt a nevelőm, amikor az árvába vittek. Ameddig nem fogadtak anyáék örökbe ő vigyázott rám.- meséltem el neki.
- Aranyos.
- Igen. Nagyon aranyos néni.- kuncogtam. Még csak most kezdtünk bele, de azt érzem...hogy pár lépés és rájövök kik az igazi családom.
Hi! Itt is van az új rész. Remélem tetszik. További szép napot!! 🌺🌺
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝑀𝑦 𝑎𝑑𝑜𝑝𝑡𝑒𝑑 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 °BEFEJEZETT°
ФанфикHenna Smith vagyok, 16 éves. A szüleimmel lakok Sydneyben. Van egy fogadott bátyám Michael Clifford. Én másfél éves voltam, mikor a szüleim örökbe fogadták Mikey-t. Ő akkor volt két és fél éves. A legjobb barátom Luke Hemmings. Kicsi korunk óta isme...