20.

715 25 1
                                    

Henna Smith

Iskola után az árva házba mentünk, hogy Mikey megtudhassa kik a szülei. Nagyon fél. Én is izgulok, de persze nekem más. Neki az igazi családjáról van szó.

- Ne félj.- mondtam mikor beléptünk az épületbe. Mrs. Thompson már a hallban várt minket mikor oda értünk.

- Sziasztok.- mondta az idős hölgy.

- Csókolom. Megtudott valamit?- kérdezte félve Michael. Leültünk az egyik kis bordó kanapéra.

- Ami azt illeti igen.- ült le Mrs. Thompson is. - Viszont...Michael...ezek nem a legjobb hírek.

- Ezt...ho-hogy érti?

- A szüleid...vagyis az édesanyád még nagyon fiatal volt amikor ide hozott téged. Mindössze 16 éves volt.- csendben hallgattuk. - Mivel ilyen fiatalon nem tudott volna felnevelni téged, ezért amíg világra nem jöttél az Anya otthonunkban volt. Az adatok szerint  Londonban élt.

- Élt?- kérdeztem.

- Nos...igen. Három éve az édesanyádat...megölték.- mondta elszomorodva Mrs. Thompson. Nem hittem a fülemnek. Lehetetlen. Láttam, ahogy Michael lesápad.

- De...ki...ki ölte meg?- szólalt meg Mikey remegve.

- Az édesapád. Ő börtönben van.

- Istenem...- tenyerébe temette az arcát Mike. - Az anyám halott, az apám pedig egy gyilkos.- mondta halkan a tenyerébe motyogva.

- Viszont amikor anyukád ide hozott, hagyott itt neked valamit.- nyújtott át neki egy papírt. - Emlékszel a kiscica plüssre amivel mindig aludtál?

- Igen. Most is az ágyamon van.- emelte fel a fejét csillogó szemekkel.

- Azt is anyukád adta neked. Ha haza mész olvasd el. Sajnálom Michael.

- Semmi gond. Ez nem Mrs. Thompson hibája. Köszönök mindent.- felállt Mike a kanapéról és én is követtem. Elköszöntünk Mrs. Thompson-tól és haza indultunk. Mikey egész úton csendben, maga elé bámulva sétált. Biztosan összetört. Ezt még nekem is nehéz feldolgozni. Nemhogy Mikey-nak. Hiszen most tudta meg, hogy az anyja halott, mert megölte az apja. Istenem. Ez kimondva még szörnyűbb. De most mellette kell lennem. Nem hagyhatom, hogy újra a pengéhez nyúljon. Azt már nem. Szüksége van rám. És én mellette leszek.

Hi! Meg is hoztam az új részt. Tudom eléggé összedágványolt lett. Azért remélem tetszik. További szép estét!! 🌺🌺

𝑀𝑦 𝑎𝑑𝑜𝑝𝑡𝑒𝑑 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟  °BEFEJEZETT°Donde viven las historias. Descúbrelo ahora