18.

724 28 2
                                    

Henna Smith

A suli felé sétáltunk kézen fogva amikor a hátunk mögül valaki röhögni kezdett. Hirtelen megálltunk.

- Csak nem haltál meg Clifford?- röhögött a mögöttünk álló személy. Mikor megfordultunk bosszúsan nézett ránk. Calum Hood.

- Mi kéne Hood?- mondta Mike.

- Jó érzés a saját húgodat dugdosni?- rivallt rá Calum. Michael keze ökölbe szorult.

- Neked. Semmi. Közöd. Hozzá.- sziszegte Mike a fogai közt. Calum nagyon messzire ment ezzel. Nem tudom mi baja van. Sose voltunk haverok, de elviseltük egymást.

- Oh csak nem igazam van Clifford?

- Mit akarsz Calum? Mi bajod van velünk?- kérdeztem ingerülten.

- Ti vagytok a bajom! Hogy vele vagy!- emelte fel a hangját.

- Ez van Hood. Szokj hozzá!- mondta Mike.

- Én többet adhatnék neked Henna. Sokkal jobb vagyok nála. Ő a testvéred.- kezdte Calum. Nem érdekel mit mond. Mikey-t szeretem.

- Calum ne is próbálkozz. Szeretem Michael-t, de ő nem a vérszerinti testvérem. Szóval buktad.- vágtam vissza.

- Persze. Biztos élvezted, ahogy...

- FOGD BE A POFÁD HOOD!- ordította Mike.

- Mert ha nem mi lesz?!- szólt Calum, mire Michael lekevert neki egy hatalmasat. Nem hagyhattam, hogy újra ez legyen. Közéjük álltam, hogy véletlenül se tudják egymást bántani.

- Állj arrébb Henna!- kiáltotta Calum.

- Nem!- kiabáltam, de azzal Calum tenyere az arcomon csattant. Azonnal égő bőrömhöz kaptam. Mike dühösen nézett rám, majd a barna hajú fiúra. Pólójánál fogva megragadta.

- Ha még egyszer hozzáérsz Hennához kitekerem a beledet is! Megértetted te rohadék!?- üvöltötte Michael. Calum szemeiben félelem csillant meg. - MEGÉRTETTED!?

- Igen.- motyogta Calum remegve. Mike a földre dobta, majd magával húzva engem mentünk el onnan.

- Ne haragudj Hen. Nagyon fáj?- nézte az arcomat.

- Nem. Túlélem Mikey.- mondtam egy halvány mosollyal. Ekkor megcsörrent Michael mobilja. - Ki az?

- Mrs. Thompson.

Hi! Itt is az új rész. Remélem tetszett. További szép estét!! 🌺🌺

𝑀𝑦 𝑎𝑑𝑜𝑝𝑡𝑒𝑑 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟  °BEFEJEZETT°Место, где живут истории. Откройте их для себя