011; gra o tron.

433 38 162
                                    

━━━━━━━ ♙ ━━━━━━━

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

━━━━━━━ ♙ ━━━━━━━

dzień dobry/dobry wieczór.

jak już widzicie po tytule, dzisiaj porozmawiamy sobie o "grze o tron". obejrzałam całość serialu w jakieś trzy tygodnie. tak, nie mam życia. got wciągnęło mnie niesamowicie i od drugiego sezonu wskoczyło na listę moich ulubionych seriali. wszystkim bardzo polecam, nawet jeśli wydaje wam się, że takie klimaty są nie dla was, bo ja też tak myślałam, a pokochałam ten serial.

tę notkę zrobię w formie krótkich opinii. niektóre będą bardziej, a niektóre mniej popularne. po prostu chcę napisać tutaj moje odczucia dotyczące poszczególnych postaci i shipów, świeżo po obejrzeniu "gry o tron".

jeśli jeszcze ktoś nie oglądał, a zamierza to ostrzegam, że pojawią się tu spoilery.

━━━━━━━ ♙ ━━━━━━━

— sansa stark zasługuje na żelazny tron.
(zaczynamy z grubej rury, moi drodzy)

— jeżeli miałabym wybrać ulubioną postać to zdecydowanie byłby to tyrion lannister, a z postaci kobiecych — arya stark.

— w ogóle to moja "topka" postaci wygląda aktualnie tak:
1. tyrion
2. arya
3. sansa
4. brienne
5. margaery

— sezon czwarty i szósty to moje ulubione.

— a mój ulubiony odcinek to 6x09 (battle of the bastards). powiedziałabym nawet, że to najlepiej zrobiony odcinek tego serialu. 

— powody, dla których zaczęłam oglądać grę o tron:
30%: iwan rheon jako ramsay bolton (kocham iwana ok)
20%: c00l antagoniści (cersei na przykład)
20%: romanse, dramy, intrygi
10%: niesamowite sceny walk i śmierci (i'm a slut for some good angst)
10%: smoki
10%: żeby zobaczyć kontekst cytatów daenerys, które widziałam na różnych gifach

dlaczego teraz oglądam grę o tron:
5%: wątek jaime'ego i brienne
5%: c00l antagoniści (z których została już tylko cersei)
90%: żeby zobaczyć czy bronn w końcu dostanie swój zamek

nie no żarcik. kocham jaime'ego i brienne o wiele bardziej, ale ostatni odcinek to niszczyciel shipów.

— daenerys na początku była fajna i jednak zrobiła sporo dobrych rzeczy oraz stworzyła armię z niczego, ale w ostatnich odcinkach niemiłosiernie mnie irytuje.

— popłakałam się na śmierci robba, bo był jedną z moich ulubionych postaci.
wczoraj ryczałam jak dziecko, oglądając po raz pierwszy śmierć theona. mimo że nie należał do moich ulubionych bohaterów w tym serialu, bo odwalał różne głupie rzeczy, to jednak był jednym z najciekawszych postaci w got i nie mogę uwierzyć, że jego historia dobiegła końca. zaczęłam go doceniać dopiero po śmierci, serio.

ミ☆ | EAST OF EDEN ━ RANTS & OPINIONSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz