018; unpopular opinions part 539731.

522 73 190
                                    

━━━━━━━ ♙ ━━━━━━━

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

━━━━━━━ ♙ ━━━━━━━

dzień dobry. 

wracam po krótkiej przerwie i przychodzę do was z kolejną porcją opinii na wszelakie tematy, które w większości są niepopularne tylko z nazwy. 

tradycyjnie zapraszam do dyskusji!

━━━━━━━ ♙ ━━━━━━━

— ariana grande nie ma szacunku do swoich fanów, a akcja z odwołaniem koncertu w polsce tylko to potwierdziła. 

— lekcje samoobrony powinny być wprowadzone do polskich szkół. 

— ludzie nie są zobowiązani do tego, żeby utrzymywać kontakt ze swoją rodziną tylko dlatego, że to rodzina i tak wypada. chciałabym, żeby społeczeństwo to zrozumiało. 
więzy krwi nic nie znaczą. to, że jestem z kimś rodziną nie oznacza, że mam go bezgranicznie szanować, albo w ogóle lubić. 

— dziewczyny jarające się gejami są tak samo obrzydliwe, jak faceci jarający się lesbijkami. przestańcie fetyszyzować ludzi o innej orientacji seksualnej, błagam. 

— przestańcie mylić introwertyzm z fobią społeczną.
introwertyk to po prostu osoba, która woli przebywać sama niż w towarzystwie innych ludzi. fobia społeczna to... fobia społeczna. można być introwertykiem, nie będąc przy tym przerażonym wizją kontaktów międzyludzkich. social anxiety się leczy, introwertyzmu — nie. 

— nutella to overrated, tłuste, przesłodzone masło, które krem czekoladowy przypomina tylko kolorem. 

— zupełnie nie rozumiem tradycji bicia solenizanta pasem na osiemnastce. 

— to, że nie umiecie znaleźć żadnych dobrze napisanych prac na wattpadzie to nie znaczy, że wattpad jest beznadziejny. po prostu nie umiecie szukać. 

— ocenianie ludzi po tym, z jakiego są rocznika to dno. 

— lepiej żałować rzeczy które się zrobiło niż tych których się nie zrobiło. 

— gorsze jest dawanie nadziei komuś na związek albo bliższą relację niż powiedzenie od razu wprost, że to nie jest to i najwyżej można się z tą osobą przyjaźnić. 

— nie można być za starym na nauczenie się czegoś, a ludzie, którzy w ten sposób się usprawiedliwiają, są po prostu leniwi. 

— każdy człowiek powinien być w pewnym stopniu egoistą. 

— człowiek nigdy do końca się nie zmieni, zawsze gdzieś w środku będzie to jego dawne "ja". 

— naprawdę podobało mi się zakończenie "euphorii", tak samo jak i cały serial. jeśli chodzi o produkcje dla nastolatków o nastolatkach to jest to zdecydowanie najlepszy serial, jaki widziałam. ubolewam jednak nad tym, w jak nierealistyczny sposób przedstawiono cały wątek jules. liczyłam na to, że ten serial bardziej naświetli problemy osób transseksualnych, a twórcy pokazali to tak, jakby osoby trans miały cudowne, kolorowe życie bez jakiejkolwiek nietolerancji ze strony innych. 

— nic nie dzieje się bez powodu. 

— zafascynowanie antagonistami nie czyni z ciebie złej osoby, dopóki nie pochwalasz ich czynów. 

— lubienie czegoś należącego do kultury masowej nie czyni z ciebie kogoś gorszego. 

— stwierdzenie, że o gustach się nie dyskutuje jest cholernie głupie, bo to właśnie rozmowy o gustach są najciekawsze. 

━━━━━━━ ♙ ━━━━━━━

szybkie pytanie; opinie na jaki temat chcielibyście tu przeczytać? 


— XO, LIZZY

ミ☆ | EAST OF EDEN ━ RANTS & OPINIONSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz